Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
Nieuwe job gaat door en ik ga meteen overstappen geloof ik
wordt volgens mij helemaal leuk en lekker druk dingen doen![]()
murmpje is blij![]()
![]()
Murmquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
murmpje is blij![]()
![]()
Je hebt ook een kop voor de radio Qquote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
murmpje is blij![]()
![]()
Hey! Das nie waar, 't is best wel heel prettig om Q. te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt ook een kop voor de radio Q.
Jk, jk.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
murmpje is blij![]()
![]()
Je zesde zintuig voor Q. heeft daarentegen wel een afstelbeurt nodig, zo te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Toen Pien die post typte, had Q nog niets in het topic gezegd. Ben niet gek ofzo
je snapt jk wel toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey! Das nie waar, 't is best wel heel prettig om Q. te zien
jk?quote:
^^ datquote:
Misschien vind ik het wel even prima afgesteld zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zesde zintuig voor Q. heeft daarentegen wel een afstelbeurt nodig, zo te zien.
Oeh! Onaangenaam!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef Kluts het volgende:
Damn, mn blikje redbull is lekgegaan in mn tas.![]()
plak plakquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef Kluts het volgende:
Dubbel kut, plaktas en niet stuiterenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef Kluts het volgende:
vergeet je verwijderde berichten niet te verwijderenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal hm ff legen.Was daarmee bezig toen ik je 1e pmetje kreeg.
Oh Cue... ik neem alles terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vergeet je verwijderde berichten niet te verwijderen
en je outbox mag je laten staan.. die telt niet mee
Uh.. wat precies?quote:
Klinkt goed! Tof!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi... ben ik weer!
murmpje is blij![]()
![]()
Ik wist het welquote:
Dat ie je graag nog een keer wil zien, en of dat nou op een singles meet is, of ergens anders maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist het wel![]()
Zei ie nog wat over mij dan?
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dubbel kut, plaktas en niet stuiteren.
roep maar een tijdquote:
Gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:35 schreef Pien85 het volgende:
Dat ie je graag nog een keer wil zien, en of dat nou op een singles meet is, of ergens anders maakt niet uitHoezo?
je kan hem instellen dat je alles op 1 pagina ziet.... dan heb je met 3 klikken alles wegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:37 schreef vencodark het volgende:
Zo, box voor de helft leeg, wat een bagger werk. Ik heb nog meer te doen.
Kan ik PMenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
roep maar een tijd
welke bus en halte was het ook alweer? kan je dat ff pmen??
Okquote:
Misschienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel even prima afgesteld zo.
Het leven kan zo simpel zijn he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hem instellen dat je alles op 1 pagina ziet.... dan heb je met 3 klikken alles weg
Die tip komt wel mooi te laat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hem instellen dat je alles op 1 pagina ziet.... dan heb je met 3 klikken alles weg
Je zoent wel lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we beginnen met zoenen en daaarna....![]()
Beidequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Maar met al dat gelebber en geflikflooi hier, gaat het nog ergens tot actie komen of is het weer een hoop geblaat en weinig wol?
volgens mij voornamelijk tongrollen en veel grootspraak over batsenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Maar met al dat gelebber en geflikflooi hier, gaat het nog ergens tot actie komen of is het weer een hoop geblaat en weinig wol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |