Ik zou eigenlijk vanochtend les krijgen van een andere instructeur, maar die had een hartinfarct gehad gisterquote:Op maandag 6 juli 2009 14:46 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Toch is het niet gek om voor de afwisseling eens iemand anders te hebben. Die heeft een hele andere (en nieuwe) blik op jouw rijden, voor 2 uurtjes is het niet erg. Maar als het niet bevalt, zoals bij mij het geval was, is het wel jammer. Maar wel een ervaring rijker.
Succes met de les !![]()
Ik ga nog ff in de zon liggen en boekje lezen![]()
Da's ook wat. Beter dat ie het gisteren had en niet wanneer jij vanmorgen bij hem achterop zatquote:Op maandag 6 juli 2009 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vanochtend les krijgen van een andere instructeur, maar die had een hartinfarct gehad gister![]()
ja die zijn echt ghetto.. ze waren ooit ook gewoon oranje trouwensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag ook gelest......zag geen ene fuck. Stonden er ook nog witte pionnetjes tussen (van een andere rijschool) die waren helemaal onzichtbaar. Morgenavond laatste les en dinsdag examen AVB (beter geen regen)
Succes morgen met jouw examen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag ook gelest......zag geen ene fuck. Stonden er ook nog witte pionnetjes tussen (van een andere rijschool) die waren helemaal onzichtbaar. Morgenavond laatste les en dinsdag examen AVB (beter geen regen)
ik weet ook echt precies wat je bedoeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:20 schreef Robin__ het volgende:
Moest wel lachen toen instructeur in zeiknatte leren broek probeerde op te stappenecht met een soort hink stap sprong aanloop gooide ie zn been over de motor :
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
ik weet ook echt precies wat je bedoeld
Volgens mij is een paspoort een geldige legitimatie, dus zou geen problemen moeten geven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Tis ook al een ouwe lul natuurlijk44 is ie, had k niet gedacht.
Net even nagekeken wat ik vrijdag nodig heb, niet veel schijnbaar
- theorie certificaat of rijbewijs b
- legitimatie (kan ook rijbewijs b zijn)
nou is mijn rijbewijs b (roze papiertje) wel redelijk vernaggeld, hij is een keer nat geregend en toen heb ik maar een plakbandje over de vouwen geplakt, onder het mom van beter getaped dan volledig losgescheurd![]()
Ik neem mn paspoort wel mee als legitimatie.. gaan ze daar verder een probleem van maken? Zou wel heel sneu zijn natuurlijk.. iemand met soort gelijke ervaringen?
Allemaal AVB? Of is het echt de laatste stap morgen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:30 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Volgens mij is een paspoort een geldige legitimatie, dus zou geen problemen moeten geven.
Ik moet morgen, 5 voor 3. Zit mezelf al aardig op te vreten, maat van mij is paar weken geleden gezakt, en een vriendin is paar dagen terug ook gezakt.
Allemaal AVD.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Allemaal AVB? Of is het echt de laatste stap morgen?
Ik heb er aan een kant veel zin in, andere kant toch bang dat het misgaat.. dat je net ff wat stoms doet omdat er zo'n vent op je vingers staat te kijkenmaargoed t moet toch gebeuren he
Probeer wel wat te doen te hebben sochtends.. als je om half 1 al min of meer klaar bent om te gaan is helemaal kut
succes
Ach kom op, tis vast niet voor niets aangevraagd en zelfs al gingen er voorheen dingen mis, dat weet die examinator nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Allemaal AVD.![]()
Iedereen heeft er wel vertrouwen in, en ik op zich ook wel een beetje, maarja, je weet maar nooit.
Maar inderdaad, mezelf een paar uur vermaken voordat we weg moeten is wel een goed idee.![]()
Bedankt voor het succes wensen, jij ook alvast hetzelfde gewenst!
Succes gewenst !quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Allemaal AVD.![]()
Iedereen heeft er wel vertrouwen in, en ik op zich ook wel een beetje, maarja, je weet maar nooit.
Maar inderdaad, mezelf een paar uur vermaken voordat we weg moeten is wel een goed idee.![]()
Bedankt voor het succes wensen, jij ook alvast hetzelfde gewenst!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef keepwalking het volgende:
Helaas, ik moet nog een keer terugkomen.
In het begin ging het prima, tot we op een smal landweggetje kwamen waar ik veel te hard door de bochten ging, dat was funest. Verder kon het kijken nog wel beter, vooral als ik meer snelheid had. Ik reed verder prima, maar die bochtjes pakte ik te gevaarlijk.![]()
Erg jammer, vooral omdat het wel even gaat duren voordat ik een nieuwe datum heb vrees ik.
Jup.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:24 schreef Robin__ het volgende:
En wacht maar tot het straks je eigen motor is Lonaadan wil je ineens wel denk ik. Maar je hebt wel gelijk.. als ie omgaat dan doe je er ook niets meer aan. Wel weer zelf overeind gekregen?
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Wel goed doorlessen he?
Morgen lekker 3 weken met de motor op vakantie!
Snelweg naar Luik en daarna alleen maar genieten:
Ardennen, Route des Grandes Alpes, Cevennen, Pyreneeen....
schiet op, de zomer is bijna voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |