Wateringen kant denk ik, ik moet keren (rotonde, viaduct) om terug naar de haag te rijden en dan rijd ik inderdaad weer langs een parkeerplaats met lessers. Heb wel een paar keer motoren van van buuren gezien tijdens het lessen daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee pas eind van de middag/ avond. Aan welke kant les jij? De wateringen kant of de overkant (wanneer je weer terugrijdt naar denhaag)
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef Thorical het volgende:
Welk theorie boek bevelen jullie aan?
Ik wil een 2e hands setje kopen maar weet niet welke de handigste is.
Les op hetzelfde terrein idd. Hopelijk nog maar 2xquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Wateringen kant denk ik, ik moet keren (rotonde, viaduct) om terug naar de haag te rijden en dan rijd ik inderdaad weer langs een parkeerplaats met lessers. Heb wel een paar keer motoren van van buuren gezien tijdens het lessen daar.
Ben net terug, druk toen we aankwamen maar bijna iedereen ging weg, lekker rustig. Begin ging niet zo lekker en daar zat ik me een beetje boos om te maken.. niet bevorderlijk
![]()
8tjes gingen wel oke, korte slalom eerst 5x verprutst ofzo (boosheid:')?). vertragings oefening zat er dit keer ook bij.. niet zo'n probleem alleen oppakken in 2e versnelling doe ik soms te laat/voorzichtig. Daar merk je ook echt wel verschil in tussen de 3 motoren waar ik tot nu toe op gereden heb.. bij die van vandaag en vorige keer is dat echt veel lastiger om in 1 of 2 niet met een schokje op het gas te gaan.achterrem is wel weer beter en gaat ook lekker soepel in neutraal. Achja.. donderdag weer 2 uurtjes zweten, jetzt de zon in
Ik moet morgen om 11.30, als het net echt warm begint te wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:10 schreef Robin__ het volgende:
Morgen om 5 uur ga k weer.. dat word vast niet koud
Vandaag ook eens wezen kijken voor een eigen jas.. wel een en ander gezien, maar allemaal niet in de juiste maat (of buiten mijn smaakt/budget) maar denk dat ik over paar weekjes wel even terug ga.
Ik raad je aan om goed te kijken hoe warm een jas is voordat je iets aanschaft. Ik heb onlangs een 2de gekocht; ik had al een hele fijne Rev'it jas die heerlijk waterdicht en warm was, maar zelfs als ik de voering eruit haalde dan werd het onaangenaam warm. Nu iets gekocht waar de wind zo ongeveer dwars doorheen waait, heerlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:39 schreef Robin__ het volgende:
Geregeld![]()
Heb lekker iedereen die er vanuit (begin) 2008 nog stond er maar uit gegooidklopte geen hout van volgens mij.
ik hoor het wel als k iemand ten onrechte heb verwijderd.
edit: deze jas vond ik erg fijn http://www.hpmotoren.be/s(...)on-tj228-zwart-1.jpg
Ik snap dat nou niet he. Waarom nou weer een zwarte jas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:39 schreef Robin__ het volgende:
Geregeld![]()
Heb lekker iedereen die er vanuit (begin) 2008 nog stond er maar uit gegooidklopte geen hout van volgens mij.
edit: deze jas vond ik erg fijn http://www.hpmotoren.be/s(...)on-tj228-zwart-1.jpg
Dankjewel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:39 schreef Robin__ het volgende:
Geregeld![]()
Ik ben me er van bewust, de ghostrider look is ook echt niet iets waar ik naar streef verder.. Maar al dat knal rode of blauwe.. ik vind t niets.. Er komt in ieder geval geen zwarte helm boven, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:46 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik snap dat nou niet he. Waarom nou weer een zwarte jas.
Je hoeft echt geen fluoriserend groene te kopen maar zwart, doe het me niet aan, dat ik nou net jou niet zie.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef -Bigguy- het volgende:
Iets anders, vandaag werd er een vogel vlak voor me in stukjes gereden door een auto op de snelweg, wolk van veertjes en stukjes duif(?) op mn pak!
Hoe Lang is toch een Chinees?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:52 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks, zit nog ff wat van die rare dingen door te lezen. Bijv: hoe lang mag een aanhanger zijn, who gives a fuck
Ja echt he.. net als dingen over een zijspan. 'hoe breed mag dat zijn'quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:52 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks, zit nog ff wat van die rare dingen door te lezen. Bijv: hoe lang mag een aanhanger zijn, who gives a fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |