quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Marco001 het volgende:
dilemma is inmiddels al opgelost.
Ik ga vanavond met de tweeling naar de bios, en morgen met de stakker die gedumpt is..
Iemand aanraders qua film voor morgen? Vanavond ga ik naar Ice Age 3D.
Het is een toffe auto, wij hebben er ook nog serieus oer nagedacht, maar hij had ons wat deurtjes te weinig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef maok het volgende:
@ Marco001:
Een CITROEN ZX 1.6I IMAGE uit '96. Ben je geïntresseerd?
Idd zeg.quote:
Je vindt uitgaan met meisjes dus belangrijker dan je vrienden? Ben je trouwens goed bevriend met de tweeling of ben je gewoon blij dat je mee mag?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Marco001 het volgende:
dilemma is inmiddels al opgelost.
Ik ga vanavond met de tweeling naar de bios, en morgen met de stakker die gedumpt is..
Iemand aanraders qua film voor morgen? Vanavond ga ik naar Ice Age 3D.
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vindt uitgaan met meisjes dus belangrijker dan je vrienden? Ben je trouwens goed bevriend met de tweeling of ben je gewoon blij dat je mee mag?
Waarvan één nog de ex van zn kameraad is dus ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef pessie het volgende:
Je hoort er te zijn voor je vrienden! In plaats van uit te gaan met een tweeling! Mannen..
Hopla, meteen maar generaliserenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef pessie het volgende:
Je hoort er te zijn voor je vrienden! In plaats van uit te gaan met een tweeling! Mannen..
Niet alle mannen zijn zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef pessie het volgende:
Rustig maar.quote:
En dr zus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Mits je niet de verse ex van je kameraad wilt gaan neuken dan.
nope.. sorry, ik ben eigenlijk meer op zoek naar een sportcoupe, een 944 het liefst.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef maok het volgende:
@ Marco001:
Een CITROEN ZX 1.6I IMAGE uit '96. Ben je geïntresseerd?
Waarom ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:12 schreef maok het volgende:
laat maar zitten. Ik ga de auto toch verkopen.
Ik heb het even voor je opgezocht:quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope.. sorry, ik ben eigenlijk meer op zoek naar een sportcoupe, een 944 het liefst.
Over de bro code, Tja, ik heb overlegd met mijn"bro" , die vond het zelfs wel tof als ik met hun naar de bios ging, zijn ex had net nog even gebeld met hem en alles is weer vrij goed in orde gelukkig.
Normaal hou ik me wel goed aan die code, maar ik heb ook een oogje op de zus van die ex, (en volgens mij is het wederzijds) dus dan levert dat best wel een dilemma op.. Maar zoals ik al zei, t'is nu opgelost gelukkig.
anyway, vanavond dus naar Friesland, mot ik niet mijn id-kaart vergeten.
en natuurlijk ga ik niet meteen die ex neuken, dat zou wel heel flauw zijn..
Hier stond eerst iets anders.quote:
Precies,quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef MaxMark het volgende:
Mannen zijn daar gelukkig heel makkelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |