Prima keus, prima keus. En hij mag veereerd zijn met zo'n wakkere adoptievader die binnen een minuut op post is.quote:
Eén keer 29ste in de Giro en een keer 33ste in de Vuelta. Verder wat ereplaatsen in kleinere Spaanse rondjes: zo won hij in 1999 het bergklassement in de Ronde van La Rioja, en werd hij vijfde in de Ruta del Sol (1997), vierde in de Ronde van het Baskenland (2000), derde in de Ronde van Aragon, zevende in de Catalaanse week (2001), vijfde in de rondes van Aragon en Asturië (2001), vierde in de Ronde van Aragon (2002) en tiende in de Ronde van Valencia (2004).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:45 schreef Tommeke het volgende:
Deze man kan toch wel aardig bergop als ik me niet vergis.
Ik heb het niet gehoord, maar weet je zeker dat dat niet over Koldo Fernandez gaat? Er doen er twee mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
En helaas, hij is genoemd
Quote Maarten Ducrot "Fernandez, daar rechts"
Kostelijk. Een oud Baskisch spreekwoord luidt niet voor niets: het feest kan beginnen, Fernandez is Bingen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:07 schreef Leatherface het volgende:
Wisten jullie dat Fernandez het tof vindt om bij wijze van grap de helm van de motards te dragen?
http://autobus.cyclingnew(...)elta0721/VE07e21n006
http://autobus.cyclingnew(...)elta0721/VE07e21n007
Het gaat me toch vooral om de 'Bingen'.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
En helaas, hij is genoemd
Quote Maarten Ducrot "Fernandez, daar rechts"
Was een renner van Cofidisquote:Op zondag 5 juli 2009 16:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar weet je zeker dat dat niet over Koldo Fernandez gaat? Er doen er twee mee.
Jep, dan was het Bingen. Jammer, had het wel grappig gevonden als TS hier inderdaad gelijk over kreeg.quote:
Centraal Azië is ook best wel jottem. Gevarieerde landschappen, samensmelting van culturen, schaatstempels als Medeo en culthelden als Abdoesjaparov.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Falco het volgende:
Hee LF, vergis je niet, Intx heeft ook enige kennis over Centraal Azië.
Was het niet de Kolderieke Fernandez die rechtdoor ging in de laatste bocht van etappe 1?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef Falco het volgende:
Goed topic. We zullen opletten Intx!
Niet te verwarren dus met die kolderieke Fernandez uit de Euskaltelploeg.
Jupquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Was het niet de Kolderieke Fernandez die rechtdoor ging in de laatste bocht van etappe 1?
Werkelijk? Dan moet ik toch de gewoonte om weg te zappen bij saaie gedeeltes eens wat meer onderdrukken.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef Chiappucci het volgende:
Vooral Maxime Bouet heb ik toch al een aantal keer in beeld gezien deze Tour hoor
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord van Staf Scheirlinckx, Alan Perez, Maxime Bouet, Geoffroy Lequatre of Nicolas Vogondy deze tour?
Bouet deed een chasse patat een paar etappes terug.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Werkelijk? Dan moet ik toch de gewoonte om weg te zappen bij saaie gedeeltes eens wat meer onderdrukken.
Dat zou best kunnen, dat is namelijk de enige etappe waarvan ik niets live heb gezien omdat ik die dag weg was. Kuttiming, ik weet 't. ^^"quote:Op zondag 19 juli 2009 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Bouet deed een chasse patat een paar etappes terug.
Was het niet op de Tourmalet?
Overigens heb ik ook wat gehoord over Scheirlinkx. Volgens mij op Sporza, dat zijn broer niet in dezelfde ploeg kwam rijdenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, dat is namelijk de enige etappe waarvan ik niets live heb gezien omdat ik die dag weg was. Kuttiming, ik weet 't. ^^"
Schrap Bouet maar van mijn lijstje.
Ok, ik heb ook niet alle etappes gezien.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:16 schreef marcodej het volgende:
Geschke heeft dacht ik 1 of 2 keer meegezeten in een ontsnapping.
Overigens: Bingen, wat een held.Heeft de opdracht die hij van zijn adoptievader mee had gekregen, zo anoniem mogelijk blijven, zo goed als perfect uitgevoerd!
Volgens mij zag Ducrot Van Avermaet eergisteren per ongeluk aan voor Scheirlinckx. Dus hij is toch genoemdquote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Van mijn lijstje is volgens mij alleen Scheirlinckx overgebleven, al schijnt die op Sporza wel genoemd te zijn (waarschijnlijk omdat het nu eenmaal een Belg is).
Oroz is een goeie, die heb ik ook geen enkele keer gehoord.
Die werd op de Ventoux genoemd door Dijkstra toen ie gelost werd met 2 andere Liquigas-mannen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:27 schreef icebliss het volgende:
Brian Vandborg?
Ik heb enkele etappes (grotendeels) gemist, maar ik heb 'm niet opgemerkt.
Loosli kan ik niet vinden hier: http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/us/1900/journal_etape.htmlquote:Op maandag 27 juli 2009 01:21 schreef icebliss het volgende:
Ah op de valreep dan toch nog. Loosli zat trouwens vrijdag in de ontsnapping toch?
Ik denk dat Oroz dan toch de winnaar is.
Ik heb 'm gevonden:quote:Op maandag 27 juli 2009 01:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Loosli kan ik niet vinden hier: http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/us/1900/journal_etape.html
En ook niet onder de key moments van andere etappes.
Dus Oroz en Loosli allebei in aanmerking nog steeds
Geschke zat inderdaad in een ontsnapping, in de etappe die Astarloza won![]()
Dus onze winnaar hier is Orozquote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden:
Bergsprint Côte de Culin (na 6.5 Km)
1. HUPOND Thierry 196 SKIL-SHIMANO 3 pts
2. LOOSLI David 135 LAMPRE - N.G.C 2 pts
3. MARTINEZ Egoi 64 EUSKALTEL - EUSKADI 1 pts
Hij was op TV tijdens de samenvatting in het Tourjournaal, want ik weet zeker dat ik 'm voorbij heb zien komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |