Ok, ik heb ook niet alle etappes gezien.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:16 schreef marcodej het volgende:
Geschke heeft dacht ik 1 of 2 keer meegezeten in een ontsnapping.
Overigens: Bingen, wat een held.Heeft de opdracht die hij van zijn adoptievader mee had gekregen, zo anoniem mogelijk blijven, zo goed als perfect uitgevoerd!
Volgens mij zag Ducrot Van Avermaet eergisteren per ongeluk aan voor Scheirlinckx. Dus hij is toch genoemdquote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Van mijn lijstje is volgens mij alleen Scheirlinckx overgebleven, al schijnt die op Sporza wel genoemd te zijn (waarschijnlijk omdat het nu eenmaal een Belg is).
Oroz is een goeie, die heb ik ook geen enkele keer gehoord.
Die werd op de Ventoux genoemd door Dijkstra toen ie gelost werd met 2 andere Liquigas-mannen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:27 schreef icebliss het volgende:
Brian Vandborg?
Ik heb enkele etappes (grotendeels) gemist, maar ik heb 'm niet opgemerkt.
Loosli kan ik niet vinden hier: http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/us/1900/journal_etape.htmlquote:Op maandag 27 juli 2009 01:21 schreef icebliss het volgende:
Ah op de valreep dan toch nog. Loosli zat trouwens vrijdag in de ontsnapping toch?
Ik denk dat Oroz dan toch de winnaar is.
Ik heb 'm gevonden:quote:Op maandag 27 juli 2009 01:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Loosli kan ik niet vinden hier: http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/us/1900/journal_etape.html
En ook niet onder de key moments van andere etappes.
Dus Oroz en Loosli allebei in aanmerking nog steeds
Geschke zat inderdaad in een ontsnapping, in de etappe die Astarloza won![]()
Dus onze winnaar hier is Orozquote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden:
Bergsprint Côte de Culin (na 6.5 Km)
1. HUPOND Thierry 196 SKIL-SHIMANO 3 pts
2. LOOSLI David 135 LAMPRE - N.G.C 2 pts
3. MARTINEZ Egoi 64 EUSKALTEL - EUSKADI 1 pts
Hij was op TV tijdens de samenvatting in het Tourjournaal, want ik weet zeker dat ik 'm voorbij heb zien komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |