Was het niet de Kolderieke Fernandez die rechtdoor ging in de laatste bocht van etappe 1?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef Falco het volgende:
Goed topic. We zullen opletten Intx!
Niet te verwarren dus met die kolderieke Fernandez uit de Euskaltelploeg.
Jupquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Was het niet de Kolderieke Fernandez die rechtdoor ging in de laatste bocht van etappe 1?
Werkelijk? Dan moet ik toch de gewoonte om weg te zappen bij saaie gedeeltes eens wat meer onderdrukken.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef Chiappucci het volgende:
Vooral Maxime Bouet heb ik toch al een aantal keer in beeld gezien deze Tour hoor
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord van Staf Scheirlinckx, Alan Perez, Maxime Bouet, Geoffroy Lequatre of Nicolas Vogondy deze tour?
Bouet deed een chasse patat een paar etappes terug.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Werkelijk? Dan moet ik toch de gewoonte om weg te zappen bij saaie gedeeltes eens wat meer onderdrukken.
Dat zou best kunnen, dat is namelijk de enige etappe waarvan ik niets live heb gezien omdat ik die dag weg was. Kuttiming, ik weet 't. ^^"quote:Op zondag 19 juli 2009 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Bouet deed een chasse patat een paar etappes terug.
Was het niet op de Tourmalet?
Overigens heb ik ook wat gehoord over Scheirlinkx. Volgens mij op Sporza, dat zijn broer niet in dezelfde ploeg kwam rijdenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, dat is namelijk de enige etappe waarvan ik niets live heb gezien omdat ik die dag weg was. Kuttiming, ik weet 't. ^^"
Schrap Bouet maar van mijn lijstje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |