yeps en als ze contact krijgen met de grond, sta ik ineens stil, waardoor ik een soort van salto ingaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:51 schreef erikje14 het volgende:
waar heb je last van? zwabberende wielen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef Flena het volgende:
[..]
ik zal zorgen dat ze me niet horen
ja ik was er vroeg bij ja..was niet helemaal gepland..maar zou niet meer zonder ze willen
Niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen sollicitatiebrief de deur uit heb gedaan
Wat super verrot dat dat ding het niet doet dan. Het lijkt me al klote genoeg om afhankelijk te zijn van een rolstoel, maar als ie dan ook nog eens niet werktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef Jannuk het volgende:
Yeps zit in een rolstoel (alstiehetdoet), voor altijd, omdat ik een afwijking van mn zenuwen heb
Ik ga er deze week iets meer moeite voor doen, aangezien de telefoontjes van het UZB ook gestopt zijn..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:
Niet?
Ik heb al een aantal functies gevondenVanavond eens naar mailen. CVtje en brief op de mail zetten, 5 minuten werk.
Kan van alles zijn. Ik heb 2 MBO bedrijfsadministratie diploma's en een HBO comm. economie. En ook nog eens een VBO bouw hehe.quote:
Dat is aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vanavond lekker op een terras zitten in Noordwijk
Ja, dan moet je even wat meer werk verzettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga er deze week iets meer moeite voor doen, aangezien de telefoontjes van het UZB ook gestopt zijn..
Hmmm, alleen wegenbouw doet het goed op dit moment. Misschien een administratie-functie daar? ken helaas niet zoveel mensen in de bouw.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Ik heb 2 MBO bedrijfsadministratie diploma's en een HBO comm. economie. En ook nog eens een VBO bouw hehe.
Ik doe er meestal ook moeite voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga er deze week iets meer moeite voor doen, aangezien de telefoontjes van het UZB ook gestopt zijn..
En ik schrijf geen standaardbrieven, dus voor mij is het ook geen 5 min werk..
Ja ik zat al te denken om mijn vader zijn oude collega's bij Ballast Nedam te laten bellen. Hij heeft er ruim 30 jaar gewerkt en kent wel wat mensen in hoge posities.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, alleen wegenbouw doet het goed op dit moment. Misschien een administratie-functie daar? ken helaas niet zoveel mensen in de bouw.
Dat klinkt goed inderdaad..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:58 schreef Belsezar het volgende:
Ja, dan moet je even wat meer werk verzetten
Eentje lijkt me erg leuk. Junior accountmanager bij een internet based reclame bedrijf. Interne opleiding indien nodig en een salaris wat ver boven het huidige zit en ze vragen mensen met minder nivo dan wat ik hiervoor moest laten zien.
gebruik altijd je netwerk!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik zat al te denken om mijn vader zijn oude collega's bij Ballast Nedam te laten bellen. Hij heeft er ruim 30 jaar gewerkt en kent wel wat mensen in hoge posities.
Ik heb er ook 3 keer stage gelopen dus ze kennen me en ik ken het bedrijf.
Bouw is toch niet "the place to be" nuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik zat al te denken om mijn vader zijn oude collega's bij Ballast Nedam te laten bellen. Hij heeft er ruim 30 jaar gewerkt en kent wel wat mensen in hoge posities.
Ja, daar gaat zeker wel een mailtje heen vandaagquote:
Inderdaad, zou stom zijn het niet te doen. Dus mijn vader moet morgen maar eventjes bellen naar het hoofdkantoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gebruik altijd je netwerk!
Ken in de wegenbouw alleen maar iemand bij van Oord.
ik blijf moeten lachen om altijd al die cijfers en nummers in jouw postsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben maar bij 1 sollicitatie niet aangenomen
En dat was bij de politie, na een sollicitatie van 7 maanden met 8 gesprekken, 3 sporttesten, een dag meelopen, 1 rollenspel, 2 medische keuringen en een psychologisch onderzoek
Gewoon bij de allerlaatste test gezakt op 1 tiende punt
Heb nog nooit ergens zo hard m'n best voor gedaan als toen, en dat is het enige wat me niet is komen aanwaaienen dan toch niet aangenomen worden
heb echt gehuild
nog geen oplossing nabij begrijp ik?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
yeps en als ze contact krijgen met de grond, sta ik ineens stil, waardoor ik een soort van salto inga
Bels, stuur mij vanavond ofzo ff wat je exact zoekt, hier binnen het bedrijf is misschien nog wel wat voor je te vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij blijft ook KF, hoe lang ik hier ook niet komquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik blijf moeten lachen om altijd al die cijfers en nummers in jouw posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |