quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:48 schreef Dagobert het volgende:
Sorry dat ik een beetje in de tourstemming ben
Team Saxobank is nogal van de skandinaviërs, uit welke landen komen de volgende renners?
Nicki Sørensen Denemarken
Chris Anker Sørensen Denemarken
Gustav Erik Larsson Zweden
Kurt-Asle Arvesen Noorwegen?
Als een bus!quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Als een bus!
mr_anonimous +2
Stand AKQ 1630
1 Dagobert
2 mr_anonimous
Het is eigenlijk de vertaling.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe werd Thermopylae ook wel genoemd?
Hmmm..... Thermopylae was zeg maar een soort bottleneck en Thermo verraad ook al iets.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ben ook niet zo een bioscoopganger.
The Hot Gates idd.quote:
Ach Alexander was historisch accuraat maar zo saai als maar kan. Dan heb ik liever feiten en fictie gemixt met een geweldig resultaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:12 schreef De_Hertog het volgende:
Leuke film, en ook een erg mooi verhaal, of het nu wel of niet historisch accuraat is
PhysicsRules +2quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Rick Asley
Dat had ik ook gemeld toch? Maar in 300 hebben ze het steeds over The Hot Gates en er is ook een boek over die slag die Hot Gates heet geloof ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:18 schreef PhysicsRules het volgende:
hot gate is gewoon een vertaling van thermo-pylae
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef Dagobert het volgende:
Clark Kent -> Superman![]()
Bruce Wayne -> The green goblinalleen heroes geen baddies.
![]()
James 'Logan' Howlett
Wade Wilson
Tony Starke
Johnny Blaze
Walter Kovacs -> Batman?maar wel
![]()
Edward Blake
Remy LeBeau
Peter Parker -> Spiderman![]()
Hmz.. kom niet heel ver
Vind het niet erg dat ik er eentje in je plaats stelde?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef PhysicsRules het volgende:
sorry, werd gebeld door een collega.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Clark Kent -> Superman![]()
Bruce Wayne -> The green goblin![]()
James 'Logan' Howlett -> Wolverine![]()
Wade Wilson
Tony Starke -> Iron Man![]()
Johnny Blaze
Walter Kovacs -> Batmanmaar
![]()
Edward Blake
Remy LeBeau
Peter Parker -> Spiderman![]()
quote:
nee hoor, dank je zelfs. Ik zal maar niet meedoen met dezequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind het niet erg dat ik er eentje in je plaats stelde?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Clark Kent -> Superman
Bruce Wayne -> Batman
James 'Logan' Howlett -> Wolverine
Wade Wilson = laatste deel van Dirty Harry reeks
Tony Starke -> Iron Man
Johnny Blaze = Ghostrider
Walter Kovacs - Psychologische test
Edward Blake - Grapjas
Remy LeBeau = schaakopening
Peter Parker -> Spiderman
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:12 schreef Dagobert het volgende:
Clark Kent -> Superman
Bruce Wayne -> Batman
Wade Wilson
Tony Starke -> Iron Man
Johnny Blaze
Walter Kovacs -> Robin![]()
Edward Blake
Remy LeBeau
ik wist 'm zelf nog niet eensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef steekbal het volgende:
[..]
die vraag van jou had ik vast wel geweten
Remy Lebeau en Wade Wilson staan in verband met James Howlett en zaten in een recente film over Howlett. Blake en Kovacs komen ook uit de zelfde comic en inmiddels ook film die begin dit jaar uitkwam.quote:
Kovacs = heeft zich vernoemd naar een psychologische test en een masker met inktvlekken voor.quote:
Rorschach is goed!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
Kovacs is Dr. Rorschach, die vraag was laatst nog langs gekomenDe rest is voor mij te onbekend, al zitten er een aantal namen tussen die me wel bekend voorkomen.
quote:
quote:
Blake is The Comedian en Wilson is Deadpool.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Clark Kent -> Superman
Bruce Wayne -> Batman
Tony Starke -> Iron Man
Johnny Blaze -> Ghostrider
Walter Kovacs -> Rorschach
Edward Blake -> Die ene vampierjager
Remy LeBeau -> Gambit
Wit Rusland?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Van welk land is Sali Berisha momenteel de president?
Moldavië?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is Alex Lukasjenko.
In ieder geval wel Oost-Europa.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens kan ik de komende twee dagen mijn voorsprong onbedreigd uitbouwen, waarvan ik gebruik maak.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:32 schreef Dagobert het volgende:
Snoopy, die gele kanarie, z'n baasje met die krul op zn kop en zijn vriendinnetje en dan nog die kerel met die bril en zoveel haren
Peanuts is slechts de titel. Snoopy is een beaglequote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Snoopy, Peanuts, Beagle, Woodstock en Charlie?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:35 schreef PhysicsRules het volgende:
snoopy![]()
charlie![]()
woodstock![]()
larry![]()
ludwig![]()
Ludwig is zijn idool. Hij heet anders. Lizzy is bijna goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:37 schreef PhysicsRules het volgende:
ludwig zit steeds op die speelgoedpiano, is zeker goed. larry was inderdaad een gok
Lizzy?
Peppermint Patty eigenlijkquote:
- Peppermint Pattyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
- Eentje is een combo tussen een rolletje king en een ex lid van Luv.
- Eentje heet varkensstal
- Eentje heet herhaling
- Eentje heet als Hannie Schaft.
het was natuurlijk Schroederquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ludwig is zijn idool. Hij heet anders. Lizzy is bijna goed.
Yep. Hij heeft wel altijd een buste van Ludwig op zijn piano staan.quote:
Toch nog te makkelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Family Guy
Wielrennen is niet mijn dingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n zin in de Tour de France zaterdag?
Der Bomber der Nation iddquote:
Hoiquote:
Was ik ook niet van plan ^^quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoiga niet SC'en met je vandaag....ga ik tenminste proberen....
Jammer, Limburg is bij uitstek een fietsprovincie.quote:
Je had Stephen Roche ook kunnen noemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Eddy Merckx, Bernard Hinault en Lucien van Impe
Julian Lennonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu een afleidingsvraag:
Voor wie was 'Hey Jude' oorspronkelijk bedoeld?
Arggllll ik kom maar niet weg.....quote:
Zal ik mijn post editten zo dat jij het punt krijgt?quote:
ik zag niet dat je al gepost had.. en nee ^^ hoef niet hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal ik mijn post editten zo dat jij het punt krijgt?
Misschien kan ik ook iets regelen, jouw vraag overnemen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal ik mijn post editten zo dat jij het punt krijgt?
Nee ik stel gewoon een snelle.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien kan ik ook iets regelen, jouw vraag overnemen bijvoorbeeld.
Iggy +2quote:
Stand AKQ 1630quote:
Ofyles2 +2quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Rock Werchter
Netjes, de twee punten heb je zeker verdientquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef BasOne het volgende:
Nee Kitty Hawk waar de P40 naar vernoemd is..
Dagobert heeft maar 1 puntje... Dat moeten er 2 zijn toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes, de twee punten heb je zeker verdient
BasOne +2
Stand AKQ 1630
1 Dagobert
8 mr_anonimous
6 De_Hertog
2 PhysicsRules
8 Ofyles2
2 tong80
2 Iggy_in_the House
2 BasOne
Is nog van het vorige topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dagobert heeft maar 1 puntje... Dat moeten er 2 zijn toch?
Vraag uit het vorige topic.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Vraag was nog uit vorige topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Damn you're quikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Amelia Earhart, volgend op Charles Lindbergh.
Hoho, zo drastisch was het ook weer niet.quote:
Ken die hele vent niet dus ik gok maar watquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoho, zo drastisch was het ook weer niet.
Maar wel drastisch genoeg.
Nee, maar misschien zat hij wel tot dan in het kabinet. Of vanaf? Hij zat in het eerste kabinet van het herenigde Duitsland?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoho, zo drastisch was het ook weer niet.
Maar wel drastisch genoeg.
De val van de Muur vond niet plaats op 12 oktober 1990.
Een aanslag?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Plaats van delict: Oppenau.
Je loopt bijna binnen, ik zeg niet of hij een aanslag pleegde of een aanslag op hem gepleegd werd.quote:
Hij kan niet meer lopenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je loopt bijna binnen, ik zeg niet of hij een aanslag pleegde of een aanslag op hem gepleegd werd.
Was het niet meatloaf die zong "one out of three aint bad"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:45 schreef Ofyles2 het volgende:
"I'll be back" - Terminator
"I'm a good swimmer. " - De man van vijf miljoen?
"Normal's overrated" - The Dukes of Hazzard?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:44 schreef BasOne het volgende:
We gaan verder, maar laten de politiek achter ons en gaan door met 1 van mijn favoriete categorieën
Namelijk...... wait for it.....
Films en TV series
2 punter topic, dus maak het niet al te makkelijk, geen gezeur dat ie te moeilijk is
Noem de 5 films of tv series waar deze quotes uit komen
"I'll be back" - Terminator
(paar makkelijke met een paar pittige)
OOHquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
Terminator
Stargate
Rainman?
Independence Day?
House MD
Forrest Gump en Hollow Man voor mn vraagtekens dan.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef De_Hertog het volgende:
Wacht, ik las de hint verkeerd. Euh, Titanic?
Wat, Darth Vader?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:54 schreef BasOne het volgende:
.. Astma Patient
Oh, damn, je moet de film ook nog radenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef PhysicsRules het volgende:
de 4e is Star Wars III
IV eigenlijk, de eerste van de orginele trilogy, hij heeft het over de eerste Deathstarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef PhysicsRules het volgende:
de 4e is Star Wars III
Hehehehehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:58 schreef De_Hertog het volgende:
Die van Stargate staat in m'n komische quote-lijstje. Ik ben allang blij dat je niet wilde weten welke film of serie het was
No argument there.quote:
Mooi gevonden, maar nee. Eerder.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:02 schreef Burnett het volgende:
gagarin
Hij heeft zelf altijd volgehouden dat het een navigatiefout was. Hij had gepland van New York naar Long Beach te vliegen maar ging de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:04 schreef PhysicsRules het volgende:
hoezo per ongeluk. Navigatiefout of in het verkeerde vliegtuig stappen???
Het is geen Peterson, en van die naam zijn er zoveel dat ik ook niet welke je bedoelde en of je dus op een goede weg zatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Peterson?
Is dat een poging tot antwoord? Nee, hij was het niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:08 schreef Burnett het volgende:
tong80?
Het waren andere tijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Vaag verhaal, een raampje opzij is genoeg om te weten welke kant je op vliegt
Is dat niet die gozer van Sherlock?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:32 schreef BasOne het volgende:
AAAAAHHAAAAAHHAAAAAAHAAAAAAAAA
Me Tarzan
Sir Arthur Conan Doyle
No shitquote:
Yaaaaaayquote:
Een andere mooie quote van hem:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:32 schreef BasOne het volgende:
AAAAAHHAAAAAHHAAAAAAHAAAAAAAAA
Me Tarzan
Sir Arthur Conan Doyle
Arme man.quote:If in 100 years I am only known as the man who invented Sherlock Holmes then I will have considered my life a failure.
Iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een andere mooie quote van hem:
[..]
Arme man.
Ik wil nog wel eens quotes vertalen of in een andere taal opzoeken. Staar je daar dus niet op blindquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Het is dat het in het engels is, anders had ik Goebels gezegd. Meester van de propaganda.
Daarom wilde ik het ook even gemeld hebben. Sonde ook, het is dankzij dit soort helden dat we nu voor 3 euro met Ryanair naar half Europa kunnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:31 schreef BasOne het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk wat luchtvaard geschiedenis kende, maar dat verhaal is me schijnbaar ontglipt
Ik wist niet dat je dat daarmee bedoelde. Je roept ook altijd zo veel door er omheen, dat negeer ik meestal maar een beetje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:37 schreef BasOne het volgende:
Ehm... in mijn haast met antwoorden.. euh... ik bedenk me opeens iets...
Tarzan is niet van Doyle...
Ik probeer de boel op te vrolijken, beetje vraag antwoord, vraag, antwoord is zo saaiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat daarmee bedoelde. Je roept ook altijd zo veel door er omheen, dat negeer ik meestal maar een beetje.
NOFI
Saai? Zit ik voor niets dat hele verhaal over Wrong Way Corrigan te typen soms?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik probeer de boel op te vrolijken, beetje vraag antwoord, vraag, antwoord is zo saai
De enige echtequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:40 schreef De_Hertog het volgende:
Johnny Weismuller
Vooruit dan, jij bent niet saaiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Saai? Zit ik voor niets dat hele verhaal over Wrong Way Corrigan te typen soms?
Dat is niet saai, dat is gewoon geen slet zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:45 schreef BasOne het volgende:
Tanjaa is saai, die doet niet strippen en fimpje online zetten
Same difquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is niet saai, dat is gewoon geen slet zijn
Inderdaad. Bij hem is het ook echt bekend, van Hitler is het niet zeker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef starla het volgende:
mao?
Oude Grieken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:13 schreef starla het volgende:
Wat hebben de volgende getallen gemeen?
300
180
147
Ik zie de connectie niet met Nirvanaquote:
Je mist wel vaker dingenquote:
en snookerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:20 schreef Platina het volgende:
allemaal hoogst haalbare scores bij sporten?
bowlen, darts en..?
Burnett +2quote:
The Dark Knight?quote:
cool hand luke inderdaad...quote:
Ik dacht al zulk acteertalent groeit niet aan bomen.quote:
Een classic, en een hele goede acteurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht al zulk acteertalent groeit niet aan bomen.
John Hurt in Elphant Manquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Een classic, en een hele goede acteur
Hoewel er 2 folmqoutes zijn die tot mijn absolute nummer 1 zijn, ja 2 gedeelde eerste plaats
"I'M NOT AN ANIMAL"
En
"I love the smell of napalm in the morning"
Geen punten maar wel kudo's als je de films kan noemen
Foei, James Dean in Rebel Without a Causequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
John Hurt in Elphant Man
Robert Duvall in Apocalypse Now
Resident Evilquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef BasOne het volgende:
Nog een filmvraag om het af te leren
We zijn bijna aan het einde dus ik gooit ff de kont tegen de kribbe
Noem me 10 films die zijn gebaseerd op computer spelletjes[
Doom voor de zekerheidquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Resident Evil
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Alone in the dark
Far Cry
Bloodrayne
Streetfighter
Streetfighter Legend of Chun Li
DOA
Silent Hill?
Er zijn toch 3 res evil films? Met Milla Jovovich in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef BasOne het volgende:
Ik had eigenlijk moeten specificeren geen vervolgen
Maargoed
Je bent Resident evil 5 vergeten
Vooruit, het zijn niet 10 games, mijn bad niet duidelijk genoeg geweest
Mmmm was postal gebaseert op de game?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef Platina het volgende:
Doom
Postal
Final Fantasy
Mario Bros
Street Fighter
Tomb Raider
Bloodrayne
en nog wat Uwe Boll zooi denk ik zo
REsident evilquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er zijn toch 3 res evil films? Met Milla Jovovich in de hoofdrol.
Fight games.. da's console spul, die hek nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem 15 fight game characters van tenminste 4 verschillende franchises
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |