Het waren andere tijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Vaag verhaal, een raampje opzij is genoeg om te weten welke kant je op vliegt
Is dat niet die gozer van Sherlock?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:32 schreef BasOne het volgende:
AAAAAHHAAAAAHHAAAAAAHAAAAAAAAA
Me Tarzan
Sir Arthur Conan Doyle
No shitquote:
Yaaaaaayquote:
Een andere mooie quote van hem:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:32 schreef BasOne het volgende:
AAAAAHHAAAAAHHAAAAAAHAAAAAAAAA
Me Tarzan
Sir Arthur Conan Doyle
Arme man.quote:If in 100 years I am only known as the man who invented Sherlock Holmes then I will have considered my life a failure.
Iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een andere mooie quote van hem:
[..]
Arme man.
Ik wil nog wel eens quotes vertalen of in een andere taal opzoeken. Staar je daar dus niet op blindquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Het is dat het in het engels is, anders had ik Goebels gezegd. Meester van de propaganda.
Daarom wilde ik het ook even gemeld hebben. Sonde ook, het is dankzij dit soort helden dat we nu voor 3 euro met Ryanair naar half Europa kunnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:31 schreef BasOne het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk wat luchtvaard geschiedenis kende, maar dat verhaal is me schijnbaar ontglipt
Ik wist niet dat je dat daarmee bedoelde. Je roept ook altijd zo veel door er omheen, dat negeer ik meestal maar een beetje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:37 schreef BasOne het volgende:
Ehm... in mijn haast met antwoorden.. euh... ik bedenk me opeens iets...
Tarzan is niet van Doyle...
Ik probeer de boel op te vrolijken, beetje vraag antwoord, vraag, antwoord is zo saaiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat daarmee bedoelde. Je roept ook altijd zo veel door er omheen, dat negeer ik meestal maar een beetje.
NOFI
Saai? Zit ik voor niets dat hele verhaal over Wrong Way Corrigan te typen soms?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik probeer de boel op te vrolijken, beetje vraag antwoord, vraag, antwoord is zo saai
De enige echtequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:40 schreef De_Hertog het volgende:
Johnny Weismuller
Vooruit dan, jij bent niet saaiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Saai? Zit ik voor niets dat hele verhaal over Wrong Way Corrigan te typen soms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |