ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Ruud het volgende:
Wat interesseert mij het nou dat Kees uit Groningen moet schijten?
Maar anderen blijkbaar wel
ah we hebben een gebruikerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef GauloisesB. het volgende:
1. Topic # 739120
2. Het is Twitter, geen twiiter
3. 140 tekens, geen 150![]()
Fäle Häse
Waarom heb je daar twitter voor nodig? Wat is er nou eigenlijk zo bijzonder en vernieuwend aan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Catch22- het volgende:ik gebruik het om nieuws te volgens (spitsnieuws, geenstijl, cnn), coole sites tegen te komen of te posten etc etc.
god ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb Twitter.
Lekker lezen hoe de internetpastoor na het het schijten een Mariaverschijning zag liggenquote:
Wat is er leuk aan Hyves? Wat is er leuk aan MSN? Wat is er leuk aan FaceBook?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ah we hebben een gebruikerWat is er zo leuk aan ?
Zoals ....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Hyves? Wat is er leuk aan MSN? Wat is er leuk aan FaceBook?
=
Antwoord op je vraag.
Als je nou zou vragen of het daadwerkelijk iets toevoegt aan mijn dagelijks leven: niet heel erg. Wat heb je er dan aan: je blijft op de hoogte van dingen die bekenden van je uitvreten. En dan niet alleen "ik smeer nu brood" of "zit nu te schijten". Ook écht nuttige dingen
En als rudolf het zegt dan is het zo..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef prins-bernard het volgende:
Twitter is voor paupers en aandachtshoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets. Maar tis gewoon een medium.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Waarom heb je daar twitter voor nodig? Wat is er nou eigenlijk zo bijzonder en vernieuwend aan?
Maybe true. Om serieus op je punt in te gaan: vroeger, in de tijd dat je nog geen Hyves en Twitter had, zag je je vrienden regelmatig omdat je anders niet van elkaar wist waar je mee bezig was. Nu pleurt iedereen foto's op Hyves, filmpjes op YouTube, praat je met elkaar via MSN, etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
Zoals ....
Echt nuttige dingen worden mij wel verteld in real life hoor
Twitter is het Habbo Hotel voor de 20+ er
zoets : @ kees uit grunn : ik zit te schijtenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niets. Maar tis gewoon een medium.
Ik heb het altijd wel aanstaan. Dat je twitter gebruikt wil niet zeggen dat je er 24/7 mee bezig bent. Ik kijk gewoon af en toe even wat de mensen die ik volg te melden hebben.
Volg bijvoorbeeld een paar artiesten (wiwa, dio) die onzin uitkramen, en bedrijven als habbekrats, hotel, opslaanals die leuke sites tweeten ().
Ik ken niemand die dat soort dingen Tweet. Doet hij dat wel, dan volg ik hem ook niet. Ik vind het interessant om mensen te volgen die wel wat te melden hebben. Bekende mensen en vrienden, kennissen van mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef Noorseviking het volgende:
''Ja, ik ga naar de AH voor een pak melk''
10 minuten later
'Zo die melk is wel lekker zeg! moet je ook is proberen!''
precies.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dat soort dingen Tweet. Doet hij dat wel, dan volg ik hem ook niet. Ik vind het interessant om mensen te volgen die wel wat te melden hebben. Bekende mensen en vrienden, kennissen van mij.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Myst08 het volgende:
[..]
En als rudolf het zegt dan is het zo..
gaat m natuurlijk niet worden dat matige concept.. Zoals men zelf stelde "je zet erop wat je anderen normaal niet zou vertellen omdat het ze geen flikker kan boeie.. en dan kunnen ze het vanaf daar lezen".. ofzo
snap ik het dan niet of is het gewoon een pauper redeneringje zet je oma toch ook niet bij het grofvuil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
Het heeft weinig met jezelf belangrijk vinden te maken. Ja, dat zal voor een enkeling op gaan. Maar in principe is het een communicatiekanaal die door sommige mensen effectief wordt benut.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:24 schreef Mr.Talisker het volgende:
Belabberde OP maar wel eens met de strekking van het verhaal. Twitter. Voor mensen die zichzelf erg belangrijk vinden.
Het juist dat voordeel dat je als persoon die gedachten diarree zelf kan filteren. Als vervanger voor msn is het ook handig want ik hoef dan niet tig maal in te typen hoe die gaat en kunnen de gesprekken concreter worden. Verder gebruik ik het zelf meer om handige tips te verschaffen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef GladdeGerard het volgende:
Eigenlijk doet vrijwel niemand dat. De "oude media" zien twitter echter als een manier om te laten zien dat ze ook best modern zijn en aandacht aan "opkomende internetfenomenen" geven. Daarom hoor je er zoveel over.
Het is eigenlijk niks nieuws of speciaals natuurlijk, een weblog alleen dan met een limiet aan de lengte van je berichten. En het lijdt aan dezelfde kwaal: de meeste mensen hebben gewoon niks te melden. Ik verwacht ook dat binnen een jaar het grootste gedeelte van degenen die nu zijn begonnen met "twitteren" het allang zat zijn, omdat niemand hun gedachtendiarree leest.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:31 schreef mazaru het volgende:
Als ik geen Twitter had gehad, dan had ik niet geweten dat Paul de Leeuw nu in het restaurant van Gordon Ramsey aan het lunchen was.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:23 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die Twitter afzeiken terwijl ze 14000+ posts hebben en al 3 jaar lang in de KLB rondhangen.
Inderdaad, het is vaak genoeg handig en leuk om verschillende dingen te weten komen, het hoeft niet allemaal inhoudelijk te zijn, het kan ook gewoon vermakend zijn. En als iemand over de melk begint, lees ik er wel overheen.quote:
Afhankelijk van wat vind ik het idd wel grappig om te lezen, al zijn de halve msngesprekken wel weer irritantquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:00 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vaak genoeg handig en leuk om verschillende dingen te weten komen, het hoeft niet allemaal inhoudelijk te zijn, het kan ook gewoon vermakend zijn. En als iemand over de melk begint, lees ik er wel overheen.
Dat ligt er dus maar net aan wie je volgt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:03 schreef Davoice het volgende:
Het heeft een hoog Hart-van-Nederland-gehalte.
De parkiet van Mien uit Schubbekuttenveen is weggevlogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |