Dat gaat best hard ja...quote:Op maandag 27 juli 2009 10:12 schreef JDude het volgende:
Is die volgende ronde a.s. donderdag alweer?
Wat wil je gaan doen? Ik sport (spinning) bij Trivium in Etten-Leur (vanuit de HB is dat 10 minuutjes rijden), maar die hebben (nog) geen gedoe met gewichten en allerlei toestellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:51 schreef DarkSamba het volgende:
Good morning![]()
Zijn er nog mensen die hier aan fitness in Breda doen? Ben opzoek naar een beetje leuke en betaalbare sportschool?
Daar had ik ook al even gekekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Ik sport (spinning) bij Trivium in Etten-Leur (vanuit de HB is dat 10 minuutjes rijden), maar die hebben (nog) geen gedoe met gewichten en allerlei toestellen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef Ritchie het volgende:
Woei, vandaag mijn theorie examen gehaald. Ga ik dan eindelijk eens mijn rijbewijs halen..
Nicequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef Ritchie het volgende:
Woei, vandaag mijn theorie examen gehaald. Ga ik dan eindelijk eens mijn rijbewijs halen..
Even op 't terras geweest en verder vooral heel erg jarig vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:36 schreef DarkSamba het volgende:
Het is hier weer lekker rustig vandaag... Iedereen op een terrasje of op het strand?
Oh.. nog een paar uurtjes en dan op naar het terras op de grote markt:P
Alsnog heel erg gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Even op 't terras geweest en verder vooral heel erg jarig vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |