Laatste post van Kevin20vt:quote:En het is zover..::
Alle ramen dr uit achter:
En flex dr op:
Oude dak er af:
Deurstijlen dr af voor de helft:
En finished voor vandaag:
En zijn lieve kontje![]()
Nou ehh,, post onquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef kevin20vt het volgende:
Damn Turqie, ik had niet verwacht dat je het ook echt zou doen
Wanneer is ie te bezichtigen?
wtf..?quote:
Hahaha, ben nu opzoek naar een 1.5 75Pk blokje en bak.. gezien het feit dat de Uno blokje + bak half overleden zijn..quote:
Tamam ama waar staat dat voorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
oglum, je moet hier juist blij voor zijnje hoeft me niet te bedanken man
alsjeblieft.
Sorry ik werk bij een fabriek waar ze Drum en Van Nelle maken anders had ik em overgenomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand nog gratis* Uno achterramen nodig..??
*Pakje marlboro is wel aardig
Oh ik dacht een driehoekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
mmm... 30x30x30 is een kubus... mm of cm...
dus voor de APK is het goed om er een kubus van 30x30x30 (mm neem ik dan maar aan) onder de auto te maken?quote:
Nou die kan dan mooi om de handrem heenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dus voor de APK is het goed om er een kubus van 30x30x30 (mm neem ik dan maar aan) onder de auto te maken?
Met argusogenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef 68Chevelle het volgende:
Oke?.... kunt zeggen wat je wilt, dit is zeker creatief zijn
Maar hoe kijkt de RDW hiertegenaan?
Ook goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Sorry ik werk bij een fabriek waar ze Drum en Van Nelle maken anders had ik em overgenomen.
Nou ja, dit staat er in de uitzonderingen:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef 68Chevelle het volgende:
Oke?.... kunt zeggen wat je wilt, dit is zeker creatief zijn
Maar hoe kijkt de RDW hiertegenaan?
(geript van een ander site)quote:het chassis voor 01-01-1976 in gebruik is genomen en bij de vooras is voorzien van torsievering.
het chassis meer dan 27 cm is ingekort.
het chassis niet of minder dan 27 cm is ingekort, doch is versterkt met een koker 30x30x3 mm over de volledige lengte van de zijrand van de bodemplaat.
Voor een Amazon houdt dat dus in dat je of het chassis met meer dan 27cm moet inkorten of moet versterken met een koker van 30x30x3mm. Dat laatste is dan het meest realistisch.
Thanks..quote:
Dat ga ik ook doen denk ik ja.. denk dat ik daar gasveren onderzet en een klink om na boven toe te openen en de achterklep naar onderen toe..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zowaar een leuk projectje..
Kun je van het dak trouwens geen nieuwe achterklep/dakcover fabrieken om het gat tussen de achterklep en achterbank af te dekken?
waarom denk je dat iedereen hier TVP's plaatst....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef Champloo het volgende:
Breekt je auto niet in 2en als je te hard over een drempel gaat ofzo?
Is die in ieder geval uniek! met een Uno (af)dak boven z'n grafquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef Champloo het volgende:
Breekt je auto niet in 2en als je te hard over een drempel gaat ofzo?
Sensin Esekquote:
Nu nog de Frontpagequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:05 schreef BroesWillems het volgende:
Wahaha turk, je hebt de weblog gehaald... De zomer in je bol
Je bent niet de enigequote:
Ik gok op een hydraulisch systeem met scharnieren om er weer een hardtop van te kunnen maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef roepdeman het volgende:
Wat zijn de plannen verder met je cabrio?
Sikerim belani orospu cocugu...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Oh niks.. Ik zei ik neuk je moeder, hoerenzoon..quote:
Dat geeft een nieuwe dimensie aan "dakloze mensen"quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Strikt gesproken is het ook nog geen Convertible, er valt immers niks te converten zonder klapdak.
Dat klinkt al een stuk beter 30x30x3 ipv 30x30x30quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ja, dit staat er in de uitzonderingen:
[..]
(geript van een ander site)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef Klonk het volgende:
die filmpjes, de laatste pas je goed bij, vlak bij een woonwagenkampje...
Stukje plakband..? Dat is alleen tegen het klapperen, hij houdt het nogsteeds vast van onder en van de rubbers hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:38 schreef Resistor het volgende:
Stukje achterklep ook origineel opgelost, met plakband.
Alleen ben ik bang dat je problemen gaat krijgen met de portieren nadat je over een drempel bent gereden.
Of je moet 'Dukes of Hazard' style de deuren dichtlassen, en er in springen.
Hahahhaa.. ik zeg niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
De gordels zijn IN de stijlen gelast..quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:18 schreef T42 het volgende:
en dat ding stond te koop in april voor 1200 euro op mp(waar dus wel een slechtemotor en bak in zit)
hoe heb je gordel probleem opgelost? want de stijlen zijn nu dus weg
knikt hij niet?
Geen andere mods a la Oxy...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef roepdeman het volgende:
Maar wat zijn de verdere plannen met dit bakkie? Mag ik modificaties verwachten a la Oxy? Of was dit het einde van je pimp my ride project?
heb er jaren lang gewoond, (niet het kampjequote:
Tegelen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef Charged het volgende:
ghehehe...vind het wel grappig om te volgen...overal schijt aan en gewoon doen,heeft wel iets.
wat betreft je home made cabrio,ik zou eens kijken wat de mogelijkheden zijn om een extra spijl te maken bij de portieren...ter versteviging,zeg maar,ala golf 1/2 (1-ste generatie)
tevens tvp.
btw,waar woonde je ook alweer (plaats)
ik heb zelf een heel aantal jaren in Blerick gewerkt bij 2 tunings bedrijven.
Lees es wat boven dombo.. me auto is toch al gespot @ de garage.. (Door Kevin20VT)..quote:
Fuckyouquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:49 schreef Klonk het volgende:
maar het lijken me wel leuke foto´s, helemaal klem gereden door Limburg Noord
Vaak zat gedaan, maar dan met dakquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:23 schreef Klonk het volgende:
ik wil ook wel eens foto´s zien als je met 80 per uur de spoorwegovergang op de mauristlaan/nassaustraat neemt, zeg maar de gevolgen daarvan
Whahahaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:54 schreef Klonk het volgende:
Wim Bosboom voor Tros Kieskeurig, Wrak van de weg itempje
sorry ik vond het toch niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag was er iemand op bezoek, wou misschien mijn uno kopen.. rara wie zou dat nou toch zijn..??![]()
Nee. Niet jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |