quote:
Gelukkig maar !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
Het is heul niet meer benauwerd zo opeins.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Ik heb een soort vage fascinatie met van die gigantische onderwatervissen omdat ik daar vroeger altijd nachtmerries over had (dat ik in een vijver met enge vissen verdronk of dat alles onderwater stroomde en dat van die grote vissen dan langs kwamen zwemmen)
Dan mag je me naam zeker ook al nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Ik heb een soort vage fascinatie met van die gigantische onderwatervissen omdat ik daar vroeger altijd nachtmerries over had (dat ik in een vijver met enge vissen verdronk of dat alles onderwater stroomde en dat van die grote vissen dan langs kwamen zwemmen)
maar vissen zijn liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Hoe kom jij aan mijn pasfotoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
maar vissen zijn lief![]()
[ afbeelding ]
LEAVE MAISNON ALOOOHOONEEquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:12 schreef Gupje het volgende:
Bye bye en kusje voor Maisnon van een visje![]()
langeledenfoto's, dat zijn pas foto's!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We konden je langeledenfoto niet vinden.
Dit wilde ik toch nog even quoten, Bt je bent een sadness child, dank u.quote:
1814 roept, ze willen hun quote terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wilde ik toch nog even quoten, Bt je bent een sadness child, dank u.
Das wel een heul oude post in SC termen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo oud is ie niet.quote:
quote:
Astublaft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
komt omdat ik er ben om de orde en kwaliteit te bewaken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Astublaft!Een astu die blaft, ik snap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Klik op de datum van de quote.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Maar we warenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent goddomme toch niet nieuw hier?
PI1!!111EINZWEIquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een astu die blaft, ik snap hem.!
[..]
Klik op de datum van de quote.
27 jan 09 . zo te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, van wanneer is die paint?![]()
Nog nooit gezien.
Ja die zijn cool jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Wat is the Knife toch vet he
Ik heb mn Tower Defense weer gevonden!
Nu eerst 10 keer spelen zodat ik het weer snap![]()
Het is zo veel uitbalanceren en stomme dingen die er verplicht in moeten omdat anders iedereen meteen afhaakt maken.
Mmm moet je het topic terug zoeken ofzo het ging over een blob ofzo...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bijzonder, toen was ik nog overmatig actief hier.
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij kunnen die gezichten makkelijk omgewisseld worden
Ja wie niet.quote:
Lijkt me ook wel vetquote:
Het staat aan op mn werk.quote:
Come togetheeeeeerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please
Er zijn een hoop mensen die het wel een leuke zender vinden.quote:
Ik ga toch, hihi!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel vet
Waar kijk je het meest naar uit?
En is het niet onhandig om daar te komen en met locals te praten?
Dat mensen daar serieus naar kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het staat aan op mn werk.
Ik probeer dan altijd stiekem de zender te veranderen, maar hij staat dan de volgende week keurig op Sky
Je gaat naar mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga toch, hihi!
Editors, BP, enz enz enz
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
sssssssssj dum doedidum tukkududukkududukkududuk
Ik wist dat je die opmerking ging maken.quote:
Of behangplakker.quote:
Mensen met handenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomme, ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik als Al Bundy m'n hand in mn broek steek.
Geloof het of niet, ik wist dat jij die opmerking zou maken nadat ik mijn opmerking had gezet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist dat je die opmerking ging maken.
LEGOquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:36 schreef Maisnon het volgende:
Even mijn gedachteketen uitleggen:
Rare handen -> Lego handen -> Lego
Een vriend van me liep stage bij LEGO
Ik wist niet dat jij die opmerking zou maken nadat ik die opmerking over jou maakte over de opmerking die je over mij maakte.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik wist dat jij die opmerking zou maken nadat ik mijn opmerking had gezet.
Volg je het nog?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij die opmerking zou maken nadat ik die opmerking over jou maakte over de opmerking die je over mij maakte.
GIGGITY!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij die opmerking zou maken nadat ik die opmerking over jou maakte over de opmerking die je over mij maakte.
OMG MARIO!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ik zag het in de thee blaadjes
[ afbeelding ]
Meetings.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |