wat lijkt me dat kut zeg. ik heb het me 2 minuten lopen voorstellenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef Rosbief het volgende:
Jezelf levend laten begraven voor een dag zonder horloge, dan word je na een half uur al gek en ben je maar al te blij dat je leeft.
Alsof je zomaar even astronaut kan wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:28 schreef AquaMined het volgende:
Nou, zoek nog iets extremers op, zou ik zeggen. Ga de Mount Everest beklimmen. Word astronaut. Emigreer naar een land waar de taal en cultuur compleet anders zijn. Train voor marathonlopen totdat je die in Marokko kan doen. Ga backpacken door Amerika.
Als je dit soort dingen gaat proberen zal je snel merken dat het je niet meer zo voor de wind gaat. Je vind alles burgelijk, maar je blijft zelf in die comfort zone. Als bungeejumpen je niet gek genoeg is, doe dat wat gekkers. Er is echt veel meer in de wereld en wat je nu hebt is echt niet alles. Denk eens na over wat je wil gaan doen - je hebt tegenwoordig van die boekjes die je erbij helpen, zo van, 1000 dingen die je nog moet doen voordat je sterft. Als je niet weet welke kant je op wilt dan doe je maar wat willekeurigs - maakt jou het uit? De rest is toch burgelijk, dus je hebt niets te verliezen, of wel?
Als ik het zo lees is dat idd het probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Wouter1989 het volgende:
Zit er ook nog een Idee achter je leven, of doe je gewoon maar wat er van je verwacht wordt?
Elk weekend uit en bier drinken is vrij gewoontjes ja. Wel gezellig vind ik, maar dat bier drinken is echt nisk vind ik. Blijf jij dan sweekends thuis als je vriend wel uitgaat ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Pinkyandthebrain het volgende:
Ik ben een meid van begin 20. Mijn opleiding bevalt goed, leuke vriend, fijne familie, en lieve vrienden. Het leven is mij eigenlijk altijd voor de wind gegaan, ik heb weinig problemen gehad. Ik ben nu ook wel gelukkig... maar er zit een triest gevoel diep van binnen dat steeds meer aanwakkert.
Ik zou namelijk zo graag willen voelen dat ik leef. Sommigen mensen vinden dat in parachute springen of feesten tot diep in de morgen. Maar voor mij voelt dat zo doorsnee en zelfs een tikkie burgerlijk. Ik zou zo graag grenzen opzoeken, maar ik weet niet waarvan. Ik zou graag de beste zijn in iets, maar ik weet niet in wat. Ik zou zo graag willen voelen dat ik leef, dat ik écht leef. Maar ik weet niet hoe...
Ik weet dat ik me zal moeten neerleggen bij een leven dat zo veel andere mensen ook leiden. Doorsnee, ookal wil men dat liever niet toegeven.
Is dit het beruchte 'is dit alles?' - gevoel?
Nee, je bent te jong voor het 'is dit alles?'-gevoel, slaat pas over jaartje of 10 à 20 toequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Pinkyandthebrain het volgende:
Ik ben een meid van begin 20. Mijn opleiding bevalt goed, leuke vriend, fijne familie, en lieve vrienden. Het leven is mij eigenlijk altijd voor de wind gegaan, ik heb weinig problemen gehad. Ik ben nu ook wel gelukkig... maar er zit een triest gevoel diep van binnen dat steeds meer aanwakkert.
Ik zou namelijk zo graag willen voelen dat ik leef. Sommigen mensen vinden dat in parachute springen of feesten tot diep in de morgen. Maar voor mij voelt dat zo doorsnee en zelfs een tikkie burgerlijk. Ik zou zo graag grenzen opzoeken, maar ik weet niet waarvan. Ik zou graag de beste zijn in iets, maar ik weet niet in wat. Ik zou zo graag willen voelen dat ik leef, dat ik écht leef. Maar ik weet niet hoe...
Ik weet dat ik me zal moeten neerleggen bij een leven dat zo veel andere mensen ook leiden. Doorsnee, ookal wil men dat liever niet toegeven.
Is dit het beruchte 'is dit alles?' - gevoel?
Wellicht is de leegte die de TS voelt een onbewuste drang naar het baren van een kind. Zie je wel vaker bij vrouwen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:03 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |