Duh. Wat voor muziek is het nou?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Speakers kopen wil helpen met geluid op je pc.
Alternative Rock. Vind Ambrosia en Imogen Heap van Frou Frou erg goede zangeressen. Ambrosia heeft sexier stem.quote:
Ik ben klein duimpje niet. Ik ben een grote klootzak.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
Je moet wel een kruimelspoor achterlaten, Andy.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben klein duimpje niet. Ik ben een grote klootzak.
Maar polkapunk is weer helemaal terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Polka is zoooooo 1867, punk is zoooooo 1977.
Download Goodnight Moon maar gewoon en laat maar weten wat je ervan vind.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Polka is zoooooo 1867, punk is zoooooo 1977.
Ik vraag altijd geld terug als ik het niks vind, dat weet je toch hè?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Download Goodnight Moon maar gewoon en laat maar weten wat je ervan vind.
En ook Let Go van Frou Frou als je toch bezig bent.![]()
Mag ik in natura betalen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag altijd geld terug als ik het niks vind, dat weet je toch hè?
Ik krijg nog een tientje van broer voor Arcade Fire
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Bingo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Aldomovar?
Je bent bang dat het lekker vind.quote:
Ja dan wordt ik bij WickedAngel bezorgt op een zilveren schaal met zo'n dekschaal erover omringd met peterselie en een nectarine in mijn mond.quote:
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Behalve als je soep wil maken, dan heb je meer aan peterselie.
Je bent een gulzig tiepje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.
Je kijtk te veel films.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dan wordt ik bij WickedAngel bezorgt op een zilveren schaal met zo'n dekschaal erover omringd met peterselie en een nectarine in mijn mond.
Ik doe het altijd door de soepquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Selderie is wat anders dan peterselie, hoor. Peterselie heb ik nooit begrepen. Dat ligt altijd ergens ter decoratie bovenop een gerecht.
WickedAngel is een Peter Greenaway fan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.
Ja, maar ik ben ook romantisch ingesteld.quote:
Nee, dat vind ik een freak.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
WickedAngel is een Peter Greenaway fan!
Maar houdt wel van mensenvlees?quote:
Nick Kamen?quote:
Ah nu snap ik het. Je hebt last van vleselijke lust.quote:
Nee.quote:
Van wie ga jij dromen? Van de jongen van de boekhandel? Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?quote:
Vleesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah nu snap ik het. Je hebt last van vleselijke lust.
Of van Pyl en Tokay.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van wie ga jij dromen? Van de jongen van de boekhandel? Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?
Whaha, ben jij ooit wel eens bij een Aldi binnen geweest?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?
Jij bent toch nog jong en daarbij visueel beperkt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whaha, ben jij ooit wel eens bij een Aldi binnen geweest?
Helaas wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Whaha, ben jij ooit wel eens bij een Aldi binnen geweest?
Dan word je gebandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zal ik gaan pitten zonder een hint te geven?
Iemand die ik ken van de BB-subfora is tegen een permban aangelopen. Nou, dan moet je het echt heel bont makenquote:
Waarschijnlijk heeft diegene meer dan eens geen hintjes gegeven voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand die ik ken van de BB-subfora is tegen een permban aangelopen. Nou, dan moet je het echt heel bont maken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk heeft diegene meer dan eens geen hintjes gegeven voor het slapen gaan.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Onze qonmann is ook geband.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef remlof het volgende:
qonmann, racistisch gescheld, 48 uur weg.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, het zal wel over Marokkanen gaan, zeker?
Ik zie regelmatig posts van hem in NWS en POL. Al zijn posts hebben ongeveer dezelfde strekking.quote:
Dat wist ik niet en dat valt me tegen. Ik kijk vrijwel nooit in die subfora, vooral POL vind ik heel vervelend.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie regelmatig posts van hem in NWS en POL. Al zijn posts hebben ongeveer dezelfde strekking.
Hij is als een plaat die blijft hangen. Het enige wat hij dan komt melden is dat het altijd weer die kutmarokkanen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en dat valt me tegen. Ik kijk vrijwel nooit in die subfora, vooral POL vind ik heel vervelend.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is als een plaat die blijft hangen. Het enige wat hij dan komt melden is dat het altijd weer die kutmarokkanen zijn.
Ik heb hier zo langzamerhand al de complete cast van Shouf Shouf Habibi gepost om hem te etteren
In de tweede, volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:19 schreef wyccie het volgende:
O ja, zij wel. Maar ik wist niet dat zij in die serie zat.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is wel heel mooi maar zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet.
Six Feet Under is zo'n beetje de enige serie die ik gevolgd heb de afgelopen jaren, die nam ik ook wel op als ik niet kon kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:42 schreef wyccie het volgende:
Je mag best kijken, hoor.
Ik 'volg' ook alleen maar series met gesloten afleveringen. Ik heb geen recorder.
Vond je ze niet leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag altijd geld terug als ik het niks vind, dat weet je toch hè?
Dag Mies.quote:
Geen idee. Deze week wordt Keti Koti in het Oosterpark gevierd. Dat misschien?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Gellius het volgende:
Zeg eens, wat zijn ze nu weer voor een kermis aan het opbouwen in 't Oosterpark, scrutinizer?
Die is al tijden groen uitgeslagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef Gellius het volgende:
Dat zal het zijn. Ik wilde mij net even een kwartiertje terugtrekken in/op het Justus van Maurikbankje, maar dat was vies.
Volgens mij wordt er bezuinigd op de schoonmaak van het park. Tegenwoordig staan er ook enorme afvalbakken, nog eens heel veel ook, ze worden alleen heel strikt volgens schema (niet vaak genoeg) geleegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Gellius het volgende:
Daar kan toch wel even een doekje overheen?
Echt waar? Was mij nog niet opgevallen. We hebben er wel een afhaalpizzeria bijgekregen. Helaas weer een foute: Pizza en Steakhouse Oostquote:
Ach heb er al een halve dag opzitten.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij. Zelfs Diaan is nog niet wakker.
Ik ga er over 9 minuten aan beginnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach heb er al een halve dag opzitten.....
Weer aan het werk?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga er over 9 minuten aan beginnen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik het veel te druk voor.
Ah ik ken het. Ik hoef nu niet naar het werk maar daardoor moet ik des te meer...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet allemaal dingen deze week. Vanaf Zondag mag ik pas weer dingen.
Nu moet ik wegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ik ken het. Ik hoef nu niet naar het werk maar daardoor moet ik des te meer...
Ciaoquote:
Echt wel... ik had al veel vroeger vandaag gepostquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij. Zelfs Diaan is nog niet wakker.
Niet leuk of lukt het niet met de kids?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:44 schreef peaceman het volgende:
Nope. Vorig jaar was vermoedelijk de laatste keer.
Het 2e. Ik ga al naar LL, da's al lang genoeg. En in geval van nood ben ik dan ook zo thuis.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet leuk of lukt het niet met de kids?
Dan moet het geval van nood zich wel 's ochtends voordoen, anders mag je niet meer rijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:52 schreef peaceman het volgende:
Het 2e. Ik ga al naar LL, da's al lang genoeg. En in geval van nood ben ik dan ook zo thuis.
Als verantwoordelijke vader moet hij gewoon niet drinken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet het geval van nood zich wel 's ochtends voordoen, anders mag je niet meer rijden.
Veel maar minder dan ik denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:51 schreef brother52 het volgende:
Hoeveel topics heb ik eigenlijk gemist?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als verantwoordelijke vader moet hij gewoon niet drinken.
Water mag maar jij mag niet beneveld zijn.quote:
En hij moet een stropdas omquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Water mag maar jij mag niet beneveld zijn.
En onder de douche.quote:
Dat wil ik zienquote:
Ik hoef peace helemaal niet te zien, alleen de kidsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie het wel op een filmpje van Diaan.
Val je niet op mannen (met een stropdas)?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoef peace helemaal niet te zien, alleen de kids
Tikt jouw klokje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoef peace helemaal niet te zien, alleen de kids
Dat ligt er helemaal aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Val je niet op mannen (met een stropdas)?
Ik hoor niksquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar ligt dat helemaal aan? Of je gedronken hebt of niet?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi WickedAngel
Wat vond je van Goodnight Moon en Let Go?
Okay. Laat maar horen wat je er van vind.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet aan toegekomen, ik wilde eerst luisteren (op mijn werk) voordat ik ging downloaden, maar het was daar te druk voor.
Ik kon het niet uitzien. Er werd zo gigantisch veel gerookt. Daar kan ik nu niet tegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie en Scrutinizer, wat vonden jullie van Mad Men? Ik heb van het weekend gekeken en ik vond het wel leuk. Ik ga het nog een tijdje aankijken.
Dus dit is niets voor jou?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan het pak en of de stropdas daar een beetje bij past. De gelegenheid waarbij het pak wordt gedragen. Etc.
Je bent gestopt? Het was echt krank-zin-nig, zoveel sigaretten als er doorheen gingen!!!!! Ik heb mijn sigaretten maar even laten liggen terwijl ik keekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kon het niet uitzien. Er werd zo gigantisch veel gerookt. Daar kan ik nu niet tegen.
Hij heeft wel een interessant pak aan. Zijn Adamskostuumquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dit is niets voor jou?
[ afbeelding ]
Ik kwam er moeilijk in maar vond het wel steeds leuker worden. Het ziet er heel authentiek uit. Enerzijds leunt het op de bekrompenheid van die tijd en tegelijk op de vrijheid in de zin dat nog niet alles zo gereguleerd was als tegenwoordig het geval is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie en Scrutinizer, wat vonden jullie van Mad Men? Ik heb van het weekend gekeken en ik vond het wel leuk. Ik ga het nog een tijdje aankijken.
Morgenavond. Ik merkte dat ik een beetje moe werd van die modepopjes. Dat er nog geen sprake van emancipatie was, weten we wel, maar het lag er wel erg dik bovenop.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam er moeilijk in maar vond het wel steeds leuker worden. Het ziet er heel authentiek uit. Enerzijds leunt het op de bekrompenheid van die tijd en tegelijk op de vrijheid in de zin dat nog niet alles zo gereguleerd was als tegenwoordig het geval is.
Wanneer is de volgende aflevering?
Ik hoop ook dat dat wat beter uitgewerkt wordt in de komende afleveringen want ook ik dacht op een gegeven moment: ja ja, nu weet ik het wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
Dat er nog geen sprake van emancipatie was, weten we wel, maar het lag er wel erg dik bovenop.
Ja en nu het zo klote gaat vind ik het verrekte moeilijk om vol te houden. daarom maar niet dat gevoel triggeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent gestopt? Het was echt krank-zin-nig, zoveel sigaretten als er doorheen gingen!!!!! Ik heb mijn sigaretten maar even laten liggen terwijl ik keek![]()
Nee, ik hoef geen mantelpakje aan naar mijn werk
Dit is de zesde aflevering al, zie ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop ook dat dat wat beter uitgewerkt wordt in de komende afleveringen want ook ik dacht op een gegeven moment: ja ja, nu weet ik het wel.
Om 23.20 op Ned 2 RO TV. Aanrader!!! Vorige week was echt geweldig
Afleveringen staan op zich. Ik heb er ook nog maar twee gezien. Opnemen dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is de zesde aflevering al, zie ikEn ik kan niet FOK!ken en tegelijkertijd tv kijken.
Vooruit dan. Vind je De vloer op ook leuk? Ik wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Afleveringen staan op zich. Ik heb er ook nog maar twee gezien. Opnemen dus!
Tuurlijk. Zo'n beetje de beste acteurs van Nederland aan het improviseren. Ik kijk het al vanaf het begin. Dit jaar is het vooral technisch minder geworden, bezuinigingen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vooruit dan. Vind je De vloer op ook leuk? Ik wel.
Ja maar ik zat te kijken en wenste dat ik in die tijd leefde. Roken zonder dat je wist dat het slecht was en het gewoon kunnen betalen ook! Had ik maar een tijdmachine, maar die heb ik niet dus zal mij gedragen en zal ik blijven sparen voor een tijdmachine.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was nou eenmaal zo in die tijd. Daarbij paste dat ook erg goed bij de inhoud.
Is me verder niet opgevallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuurlijk. Zo'n beetje de beste acteurs van Nederland aan het improviseren. Ik kijk het al vanaf het begin. Dit jaar is het vooral technisch minder geworden, bezuinigingen waarschijnlijk
Ik vind de jaren vijftig, zo net na de oorlog, eigenlijk interessanter. Misschien mede vanwege de vroege rock-'n-roll.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar ik zat te kijken en wenste dat ik in die tijd leefde. Roken zonder dat je wist dat het slecht was en het gewoon kunnen betalen ook! Had ik maar een tijdmachine, maar die heb ik niet dus zal mij gedragen en zal ik blijven sparen voor een tijdmachine.
Ik heb nog een staartje van die tijd meegekregen. Bij ons thuis stonden bij verjaardagen ook glaasjes met sigaretten op tafel en ook al waren er vooral collega-huisartsen van mijn vader op bezoek, het stond blauw van de rook. Eén van zijn collega's rookte zelfs tijdens z'n spreekuurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik zat te kijken en wenste dat ik in die tijd leefde. Roken zonder dat je wist dat het slecht was en het gewoon kunnen betalen ook! Had ik maar een tijdmachine, maar die heb ik niet dus zal mij gedragen en zal ik blijven sparen voor een tijdmachine.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog een staartje van die tijd meegekregen. Bij ons thuis stonden bij verjaardagen ook glaasjes met sigaretten op tafel en ook al waren er vooral collega-huisartsen van mijn vader op bezoek, het stond blauw van de rook. Eén van zijn collega's rookte zelfs tijdens z'n spreekuur
John Player Special had in die tijd ook een soort van kunststof busje als verpakking van 50 sigaretten, speciaal voor dat soort gelegenheden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die glaasjes met sigaretten ken ik ook nog wel.
Tegenwoordig wil je op je knieën vallen als je ergens (in het buitenlandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Vroeger mocht je ook in de bioscoopzaal roken. Precies een jaar geleden mocht dat ook weer in Cinerama omdat dat klote rookverbod een dag later inging. Kreeg je zelfs gratis sigaretten. En de film was Coffee and Cigarettes. Geweldige avond gehad.
Ja dat irriteert me mateloos. Een meisje dat ik ken woont in Duitsland en daar mag je gewoon nog binnen roken in de horeca.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tegenwoordig wil je op je knieën vallen als je ergens (in het buitenland) mag roken. Of snikkend iemand om de hals vallen als ie zegt: túúrlijk mag je bij me thuis een peuk opsteken.
Bij mij thuis mag je roken, hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tegenwoordig wil je op je knieën vallen als je ergens (in het buitenland) mag roken. Of snikkend iemand om de hals vallen als ie zegt: túúrlijk mag je bij me thuis een peuk opsteken.
In de meeste Duitse deelstaten hebben ze daarvoor een goed systeem. Het is afhankelijk van het aantal zitplaatsen. Zodoende mag je in kleinere zaken roken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat irriteert me mateloos. Een meisje dat ik ken woont in Duitsland en daar mag je gewoon nog binnen roken in de horeca.
Dat kan ook niet zo lang meer duren. Die hysterie verspreidt zich over heel Europa.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat irriteert me mateloos. Een meisje dat ik ken woont in Duitsland en daar mag je gewoon nog binnen roken in de horeca.
Wel zo gastvrijquote:
Oh zo'n zeikerd die altijd staat te kuchen als mensen een peuk op steken en 1 keer per jaar uitgaat en nu wel blij is dat de horeca rookvrij is want dan kun je die ene keer per jaar toch lekker rookvrij stappen.quote:
De Onforio!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is dezelfde man als op het plaatje gisteravond.
[ afbeelding ]
Dat is een oude foto van meneer?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is dezelfde man als op het plaatje gisteravond.
[ afbeelding ]
In restaurants vind ik het eigenlijk wel oké. Niet in kroegenquote:
Relax manquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh zo'n zeikerd die altijd staat te kuchen als mensen een peuk op steken en 1 keer per jaar uitgaat en nu wel blij is dat de horeca rookvrij is want dan kun je die ene keer per jaar toch lekker rookvrij stappen.
wyccie is vast niet zo'n zeurpietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh zo'n zeikerd die altijd staat te kuchen als mensen een peuk op steken en 1 keer per jaar uitgaat en nu wel blij is dat de horeca rookvrij is want dan kun je die ene keer per jaar toch lekker rookvrij stappen.
Zo goed ken ik haar niet. Maar was ook niet echt tegen Wyccie gericht. Maar ik vind het gewoon (ook al ben ik gestopt voel ik me nog verwant aan de rokers) vervelend hoe er op dit moment een soort hetze tegen rokers plaats vind.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
wyccie is vast niet zo'n zeurpiet
Er is nu eindelijk ook eens een reden om mij te discrimineren. Ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo goed ken ik haar niet. Maar was ook niet echt tegen Wyccie gericht. Maar ik vind het gewoon (ook al ben ik gestopt voel ik me nog verwant aan de rokers) vervelend hoe er op dit moment een soort hetze tegen rokers plaats vind.
Gelukkig maar, je had haar bijna weggejaagdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo goed ken ik haar niet. Maar was ook niet echt tegen Wyccie gericht.
quote:Maar ik vind het gewoon (ook al ben ik gestopt voel ik me nog verwant aan de rokers) vervelend hoe er op dit moment een soort hetze tegen rokers plaats vind.
Whehehe. Ik zoek altijd manieren om stout te zijn. Uit het raam roken in hotels bijvoorbeeld. Het was bijna een sof om op vakantie een kamer met balkon te hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is nu eindelijk ook eens een reden om mij ted discrimineren. Ik vind het heerlijk.
Misschien is het dan leuk om via het balkon naar de buren te gaan en op hun balkon te gaan roken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik zoek altijd manieren om stout te zijn. Uit het raam roken in hotels bijvoorbeeld. Het was bijna een sof om op vakantie een kamer met balkon te hebben
Mannenhumor, toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
ik herinner me een vakantie met collega's waar we onze onderburen met allerlei vreemde dingen gek probeerden te maken, dat ze opeens 's ochtendsvroeg een Nederlandse sticker aan de binnenkant van de deksel van het toilet aantroffen
Nee die is midden-oosters en deze dame is Amerikaanse van Nationaliteit maar Aziatisch-Nederlands van Origine.quote:
Ik hou er wel van een beetje verwarring te zaaien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mannenhumor, toch?Maar wel geinig.
Dan neem ik meteen morgenavond Mad Men eroverheen opquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was niet een hele goede RO TV vandaag
Aflevering 4 en 5 zou ik je van harte op Uitzending Gemist aanbevelen als je dingetjes zou hebben die op andere dingetjes zouden passen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan neem ik meteen morgenavond Mad Men eroverheen op
Ik moet heel diep in mijn geheugen graven, maar was er niet zo'n dansend of acterend meisje dat het daar helemaal heeft gemaakt maar van wie niemand ooit heeft/had gehoord? Zat ze niet bij DWDD of zo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee die is midden-oosters en deze dame is Amerikaanse van Nationaliteit maar Aziatisch-Nederlands van Origine.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is het dan leuk om via het balkon naar de buren te gaan en op hun balkon te gaan roken.
ik herinner me een vakantie met collega's waar we onze onderburen met allerlei vreemde dingen gek probeerden te maken, dat ze opeens 's ochtendsvroeg een Nederlandse sticker aan de binnenkant van de deksel van het toilet aantroffen
Misschien een nuttige tijdsbesteding op mijn werk als ik daar hoogzomer geen bal heb te doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Aflevering 4 en 5 zou ik je van harte op Uitzending Gemist aanbevelen als je dingetjes zou hebben die op andere dingetjes zouden passen.
Ze was het vriendinnetje van Superman in een tv-serie en ze Was ook de freakiest little sex puppet Fiona in Eurotrip. De inspiratiebron voor de hit Scotty doesn't know.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet heel diep in mijn geheugen graven, maar was er niet zo'n dansend of acterend meisje dat het daar helemaal heeft gemaakt maar van wie niemand ooit heeft/had gehoord? Zat ze niet bij DWDD of zo?
Dit is mannenhumor, Wickedangelquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hebben ooit op Ibiza bij een meisje dat lag te slapen in haar kamer een sticker op haar bips geplakt met een OFFICIAL F.U.C.K. APPROVAL.
Eigenlijk schaam ik me helemaal niet dat ik haar niet ken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze was het vriendinnetje van Superman in een tv-serie en ze Was ook de freakiest little sex puppet Fiona in Eurotrip. De inspiratiebron voor de hit Scotty doesn't know.
Nu weet ik zeker dat ik haar niet kenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was het vriendinnetje van Superman in een tv-serie en ze Was ook de freakiest little sex puppet Fiona in Eurotrip. De inspiratiebron voor de hit Scotty doesn't know.
Dat was duidelijk, ik wilde het verder negeren maar nu druk je me met mijn neus op de feiten.quote:
Ze zit ook in de nieuwe streetfighter film.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk schaam ik me helemaal niet dat ik haar niet ken.
Er is een nieuwe? Ik wist niet eens dat er een oude was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zit ook in de nieuwe streetfighter film.
Het moet wel iemand zijn die wij redelijkerwijs kunnen raden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze zit ook in de nieuwe streetfighter film.
Niets moet natuurlijk maar het zou wel handiger zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn die wij redelijkerwijs kunnen raden.
Trusten Andyquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
En nu gaat deze mannenhumorexpert slapen en laat ik jullie achter met dat meisje dat in mannenfilms speelt.
Ik ga dromen van stickers op de bips van het meisje in de sportschool en het kassameisje plakken.
Nou ja, dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Niets moet natuurlijk maar het zou wel handiger zijn.
Ach nu kun je WickedAngel het hof maken en hof je niet aan plaatjes raden te denken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets moet natuurlijk maar het zou wel handiger zijn.
Zij rookt nog een laatste sigaret en laat me dan alleen achterquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach nu kun je WickedAngel het hof maken en hof je niet aan plaatjes raden te denken.
Jij hebt voorspellende gavenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij rookt nog een laatste sigaret en laat me dan alleen achter
Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar vind het allemaal niet zo interessant. Het gaat over het algemeen niet verder dan een soort openbare sms over triviale zaken. Wat kan het mij schelen of iemand lekker gedoucht heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt voorspellende gaven![]()
Ik blijf nog even hangen, want ik vind opeens allemaal collega's op Twitter
Precies. Het is de kunst om er iets van te máken, maar dat is lang niet iedereen gegeven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar vind het allemaal niet zo interessant. Het gaat over het algemeen niet verder dan een soort openbare sms over triviale zaken. Wat kan het mij schelen of iemand lekker gedoucht heeft?
Het zou een goed medium kunnen zijn om een enorme hoax te veroorzaken, dat zou ik dan wel weer leuk vindenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Het is de kunst om er iets van te máken, maar dat is lang niet iedereen gegeven.
Internetgeruchten gaan zeker snelquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou een goed medium kunnen zijn om een enorme hoax te veroorzaken, dat zou ik dan wel weer leuk vinden
Dat is inderdaad leuk, maar ik vergeet altijd te kijken of te onthouden wanneer het erop komt....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vooruit dan. Vind je De vloer op ook leuk? Ik wel.
Valt bij mij wel mee maar ik was al om 6 uur op en heb toen tot 8:30 met de ramen en deuren open gezeten.quote:
6 uurquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt bij mij wel mee maar ik was al om 6 uur op en heb toen tot 8:30 met de ramen en deuren open gezeten.
Ja en de warmte is dan ook uit het huis. Vanavond zal het wel weer koken. Straks even plakhorren kopen dan kan ik vanacht ook mijn ramen open zetten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
6 uurpfff dat is wel vroeg zeg, maar wel lekker de ramen en deuren open. Toen was het vwb de temp wel erg lekker.
quote:
De maasstad is kampioen in kapot gaande stadsverwarmingsbuizen in de wintermaanden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Reparatie aan een kabel of zo. Volgens mij is Amsterdam Nederlands kampioen van de stroomstoringen in de zomer.
Lekker zwemmen in de koopgoot.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De maasstad is kampioen in kapot gaande stadsverwarmingsbuizen in de wintermaanden.
Dat was al enkele jaren terug. Maar sindsdien is het schering en inslag....quote:
Stadsverwarming is zoiezo k*tquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De maasstad is kampioen in kapot gaande stadsverwarmingsbuizen in de wintermaanden.
Ach het is wel lekker dat je altijd warm water hebt (tenzij zo'n buis knapt) Zo'n boiler is heel vervelend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stadsverwarming is zoiezo k*thelaas wordt het steeds meer gebruikt.
Wij hebben ook altijd warm water hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het is wel lekker dat je altijd warm water hebt (tenzij zo'n buis knapt) Zo'n boiler is heel vervelend.
Het is duur en heeft een laag rendement. Wel heb je dan vaak een hele fijne douche.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stadsverwarming is zoiezo k*thelaas wordt het steeds meer gebruikt.
Dat is waar... in ons vorige huis hadden we ook stadsverwarming maar daar was altijd geklooi mee en beslist niet goedkoper. We hebben nu een groter huis en betalen minder... met stadsverwarming kun je ook niet switchen van energieleverancier, moet je de plaatselijke nemen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is duur en heeft een laag rendement. Wel heb je dan vaak een hele fijne douche.
Dat is waar ja. Heel irritant. Maar ik vind het wel lekker dat er gewoon een goede straal uit mijn douche komt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar... in ons vorige huis hadden we ook stadsverwarming maar daar was altijd geklooi mee en beslist niet goedkoper. We hebben nu een groter huis en betalen minder... met stadsverwarming kun je ook niet switchen van energieleverancier, moet je de plaatselijke nemen...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Een alpinopet
Is het pyl op weg naar de boekhandel?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Een alpinopet
Is het pyl op weg naar de boekhandel?
En geen Pyl...... Is het Scrutinizer dan?quote:
Nee joh, Scrut draagt geen alpinopetten en heeft ook geen snor/sikje...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En geen Pyl...... Is het Scrutinizer dan?
Wel een paardestaart vandaar de gok. Scrut is de gevaarlijke schurk en een meester in vermommingen nu was hij als Pyl verkleed dacht ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, Scrut draagt geen alpinopetten en heeft ook geen snor/sikje...
Wat is hij dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zijn vrouw wel, of tenminste geweest.
En die roos had hij voor jou meegebracht?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef Gellius het volgende:
Dat is wel degelijk pyl hoor, in zijn Parijse tijd. Ik heb 'm zelf nog dat chokertje geschonken.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef Gellius het volgende:
Dat is wel degelijk pyl hoor, in zijn Parijse tijd. Ik heb 'm zelf nog dat chokertje geschonken.
David LaChapelle?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is regisseur.... ze zijn vandeweek nog in het "nieuws" geweest.
Die was voor de buurvrouw. Dat speelde toen al, moet je nagaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die roos had hij voor jou meegebracht?
Toen Tokay nog vrouw was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die was voor de buurvrouw. Dat speelde toen al, moet je nagaan.
In dit topic doet het gerucht de ronde dat Tokay aan zich heeft laten sleutelen.quote:
Fohn je het niet??quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoor de muziek in Het Oosterpark al. Als m'n haar droog is ben ik er vandoor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het een suikerspin.
[..]
en dat is??quote:Keti Koti.
Letterlijk: het verbreken van de ketenen. Viering van de afschaffing van de slavernij. Veel muziek en lekker eten.quote:
Okay, klinkt erg gezellig!! Heel veel plezier!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk: het verbreken van de ketenen. Viering van de afschaffing van de slavernij. Veel muziek en lekker eten.
Hopelijk horen die drie illegale Chinezen in de fietsenberging dat niet..... anders moet ik toch ander huishoudelijke personeel nemen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk: het verbreken van de ketenen. Viering van de afschaffing van de slavernij. Veel muziek en lekker eten.
Over een half uurtje ga ik eens kijken of Sabrina Starke in het echt net zo'n liefje is als op tv.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, klinkt erg gezellig!! Heel veel plezier!!
Komt zij ook? Ik ben eigenlijk niet zo gecharmeerd van haar... maar ze kan wel goed zingen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Over een half uurtje ga ik eens kijken of Sabrina Starke in het echt net zo'n liefje is als op tv.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt zij ook? Ik ben eigenlijk niet zo gecharmeerd van haar... maar ze kan wel goed zingen.
Zeer irritante gozer. Staat altijd te brullen om kip met cola light. Normaal vragen kan ook hoor Boris!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Boris komt ook nog, dat vind ik dan weer een lul, maar die kan ook wel zingen.
Die kip zou geen probleem moeten zijn op Keti Koti.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeer irritante gozer. Staat altijd te brullen om kip met cola light. Normaal vragen kan ook hoor Boris!
Maar ik denk dat je geen vrienden maakt op een afschaffing van de slavernijviering als je als blanke hard gaat brullen om kip.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kip zou geen probleem moeten zijn op Keti Koti.
Voor kindertjes is dat ook leuk. Beetje voetballen, met andere kinderen spelen, naar het pierenbadje achter het Tropenmuseum.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Het is ook gewoon heerlijk, een middagje in het park met leuke livemuziek en hapje/drankje...
Vorig jaar waren er wel een stelletje eikels die met grind naar blanke mannen stonden te gooien. Die werden vervolgens vrij pittig toegesproken door een aantal traditioneel geklede Surinaamse vrouwen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je geen vrienden maakt op een afschaffing van de slavernijviering als je als blanke hard gaat brullen om kip.
Ja dan stop je wel met klieren. Ik denk dat Wicked Angel ook een in traditionele Surinaamse klederdracht gehulde big mamma is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er wel een stelletje eikels die met grind naar blanke mannen stonden te gooien. Die werden vervolgens vrij pittig toegesproken door een aantal traditioneel geklede Surinaamse vrouwen.
Ik kan het me zo helemaal voorstellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor kindertjes is dat ook leuk. Beetje voetballen, met andere kinderen spelen, naar het pierenbadje achter het Tropenmuseum.
Ik vond het vorig jaar wel opvallend dat die ouwe tantetjes niet alleen mee stonden te swingen op covers van Bob Marley maar dat ze ook nog eens alle teksten kenden. Ik zie dat graagquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dan stop je wel met klieren. Ik denk dat Wicked Angel ook een in traditionele Surinaamse klederdracht gehulde big mamma is.
Tokay is altijd een verstandige vent geweest. Die doen zoiets niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In dit topic doet het gerucht de ronde dat Tokay aan zich heeft laten sleutelen.
Misschien moeten Peace en jij volgend jaar, bij mooi weer, ook gewoon met de kindertjes naar het Amsterdam Roots Festival komen. Dat is echt ook superleuk voor jonge gezinnetjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan het me zo helemaal voorstellengezellig!!!
Ah nu is de situatie duidelijk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tokay is altijd een verstandige vent geweest. Die doen zoiets niet.
Kijk nou eens! Bimmelquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:02 schreef Bimmel het volgende:
Mijn Hemel,
Zijn jullie hier allemaal nogsteeds?![]()
Hoe'st in RJP land?. We kietelen het milenium al bijna zie ik.![]()
grtz.
Bimmel
Bijna allemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:02 schreef Bimmel het volgende:
Mijn Hemel,
Zijn jullie hier allemaal nogsteeds?![]()
Wicked Angel was die tante die aan bar stond te tanken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel opvallend dat die ouwe tantetjes niet alleen mee stonden te swingen op covers van Bob Marley maar dat ze ook nog eens alle teksten kenden. Ik zie dat graag
Ik ga eens kijken of ze er vandaag ook bij is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wicked Angel was die tante die aan bar stond te tanken.
Dat is inderdaad wel leuk ja. Het is net geweest he? Volgend jaar even helpen onthouden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten Peace en jij volgend jaar, bij mooi weer, ook gewoon met de kindertjes naar het Amsterdam Roots Festival komen. Dat is echt ook superleuk voor jonge gezinnetjes.
Doe WickedAngel maar de groeten en veel plezierquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ze er vandaag ook bij is.
Ach same old shit different day.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:20 schreef Bimmel het volgende:
Hey Mr_Anoniem
Alles wel?
Zo te zien wordt Tokay nog immer beschimpt![]()
Da'mag nie he!Lief zijn voor Tokay! Anders zie ik mij genoodzaakt weer terug te komen en jullie in de gaten te houden
Was dit een knipoog naar Tokay?quote:
En dan gaat het tussen Divine en Grace Jones natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef Bimmel het volgende:
Ik zou niet durven![]()
topic was toch zangeressen met sexy stemmen
Garbo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:38 schreef Bimmel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar eendan.....iets moeilijker (als niet onmogelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |