Duh. Wat voor muziek is het nou?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Speakers kopen wil helpen met geluid op je pc.
Alternative Rock. Vind Ambrosia en Imogen Heap van Frou Frou erg goede zangeressen. Ambrosia heeft sexier stem.quote:
Ik ben klein duimpje niet. Ik ben een grote klootzak.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
Je moet wel een kruimelspoor achterlaten, Andy.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben klein duimpje niet. Ik ben een grote klootzak.
Maar polkapunk is weer helemaal terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Polka is zoooooo 1867, punk is zoooooo 1977.
Download Goodnight Moon maar gewoon en laat maar weten wat je ervan vind.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Polka is zoooooo 1867, punk is zoooooo 1977.
Ik vraag altijd geld terug als ik het niks vind, dat weet je toch hè?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Download Goodnight Moon maar gewoon en laat maar weten wat je ervan vind.
En ook Let Go van Frou Frou als je toch bezig bent.![]()
Mag ik in natura betalen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag altijd geld terug als ik het niks vind, dat weet je toch hè?
Ik krijg nog een tientje van broer voor Arcade Fire
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik krijg nog een tientje van broer voor Arcade Fire
Bingo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Aldomovar?
Je bent bang dat het lekker vind.quote:
Ja dan wordt ik bij WickedAngel bezorgt op een zilveren schaal met zo'n dekschaal erover omringd met peterselie en een nectarine in mijn mond.quote:
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Behalve als je soep wil maken, dan heb je meer aan peterselie.
Je bent een gulzig tiepje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.
Je kijtk te veel films.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dan wordt ik bij WickedAngel bezorgt op een zilveren schaal met zo'n dekschaal erover omringd met peterselie en een nectarine in mijn mond.
Ik doe het altijd door de soepquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Selderie is wat anders dan peterselie, hoor. Peterselie heb ik nooit begrepen. Dat ligt altijd ergens ter decoratie bovenop een gerecht.
WickedAngel is een Peter Greenaway fan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.
Ja, maar ik ben ook romantisch ingesteld.quote:
Nee, dat vind ik een freak.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
WickedAngel is een Peter Greenaway fan!
Maar houdt wel van mensenvlees?quote:
Nick Kamen?quote:
Ah nu snap ik het. Je hebt last van vleselijke lust.quote:
Nee.quote:
Van wie ga jij dromen? Van de jongen van de boekhandel? Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?quote:
Vleesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah nu snap ik het. Je hebt last van vleselijke lust.
Of van Pyl en Tokay.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van wie ga jij dromen? Van de jongen van de boekhandel? Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?
Whaha, ben jij ooit wel eens bij een Aldi binnen geweest?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?
Jij bent toch nog jong en daarbij visueel beperkt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whaha, ben jij ooit wel eens bij een Aldi binnen geweest?
Helaas wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Whaha, ben jij ooit wel eens bij een Aldi binnen geweest?
Dan word je gebandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zal ik gaan pitten zonder een hint te geven?
Iemand die ik ken van de BB-subfora is tegen een permban aangelopen. Nou, dan moet je het echt heel bont makenquote:
Waarschijnlijk heeft diegene meer dan eens geen hintjes gegeven voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand die ik ken van de BB-subfora is tegen een permban aangelopen. Nou, dan moet je het echt heel bont maken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk heeft diegene meer dan eens geen hintjes gegeven voor het slapen gaan.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Onze qonmann is ook geband.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef remlof het volgende:
qonmann, racistisch gescheld, 48 uur weg.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, het zal wel over Marokkanen gaan, zeker?
Ik zie regelmatig posts van hem in NWS en POL. Al zijn posts hebben ongeveer dezelfde strekking.quote:
Dat wist ik niet en dat valt me tegen. Ik kijk vrijwel nooit in die subfora, vooral POL vind ik heel vervelend.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie regelmatig posts van hem in NWS en POL. Al zijn posts hebben ongeveer dezelfde strekking.
Hij is als een plaat die blijft hangen. Het enige wat hij dan komt melden is dat het altijd weer die kutmarokkanen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en dat valt me tegen. Ik kijk vrijwel nooit in die subfora, vooral POL vind ik heel vervelend.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is als een plaat die blijft hangen. Het enige wat hij dan komt melden is dat het altijd weer die kutmarokkanen zijn.
Ik heb hier zo langzamerhand al de complete cast van Shouf Shouf Habibi gepost om hem te etteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |