Duh. Wat voor muziek is het nou?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Speakers kopen wil helpen met geluid op je pc.
Alternative Rock. Vind Ambrosia en Imogen Heap van Frou Frou erg goede zangeressen. Ambrosia heeft sexier stem.quote:
Ik ben klein duimpje niet. Ik ben een grote klootzak.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
Je moet wel een kruimelspoor achterlaten, Andy.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben klein duimpje niet. Ik ben een grote klootzak.
Maar polkapunk is weer helemaal terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Polka is zoooooo 1867, punk is zoooooo 1977.
Download Goodnight Moon maar gewoon en laat maar weten wat je ervan vind.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Polka is zoooooo 1867, punk is zoooooo 1977.
Ik vraag altijd geld terug als ik het niks vind, dat weet je toch hè?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Download Goodnight Moon maar gewoon en laat maar weten wat je ervan vind.
En ook Let Go van Frou Frou als je toch bezig bent.![]()
Mag ik in natura betalen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag altijd geld terug als ik het niks vind, dat weet je toch hè?
Ik krijg nog een tientje van broer voor Arcade Fire
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik krijg nog een tientje van broer voor Arcade Fire
Bingo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Aldomovar?
Je bent bang dat het lekker vind.quote:
Ja dan wordt ik bij WickedAngel bezorgt op een zilveren schaal met zo'n dekschaal erover omringd met peterselie en een nectarine in mijn mond.quote:
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Behalve als je soep wil maken, dan heb je meer aan peterselie.
Je bent een gulzig tiepje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.
Je kijtk te veel films.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dan wordt ik bij WickedAngel bezorgt op een zilveren schaal met zo'n dekschaal erover omringd met peterselie en een nectarine in mijn mond.
Ik doe het altijd door de soepquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Selderie is wat anders dan peterselie, hoor. Peterselie heb ik nooit begrepen. Dat ligt altijd ergens ter decoratie bovenop een gerecht.
WickedAngel is een Peter Greenaway fan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van zijn botten kan ik natuurlijk ook bouillon trekken.
Ja, maar ik ben ook romantisch ingesteld.quote:
Nee, dat vind ik een freak.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
WickedAngel is een Peter Greenaway fan!
Maar houdt wel van mensenvlees?quote:
Nick Kamen?quote:
Ah nu snap ik het. Je hebt last van vleselijke lust.quote:
Nee.quote:
Van wie ga jij dromen? Van de jongen van de boekhandel? Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?quote:
Vleesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah nu snap ik het. Je hebt last van vleselijke lust.
Of van Pyl en Tokay.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van wie ga jij dromen? Van de jongen van de boekhandel? Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?
Whaha, ben jij ooit wel eens bij een Aldi binnen geweest?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Of van die leuke vakkenvuller van de Aldi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |