Wegwezen dan.quote:
Ik sta in je sig.quote:
Ik ga wel naar Libelle forum, zitten chicks en dagdag.quote:
Eer.quote:
Mij gaat niets te ver.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een stuk ijzer in je clitoris is apart, maar ziek zou ik het niet noemen. Nee, dat gaat me te ver.
wat heb je gedaan afgelopen 3 maanden, examen gehad ?quote:
Vakantiequote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je gedaan afgelopen 3 maanden, examen gehad ?
In een ander subforum?quote:
ja dat snap ikquote:
CUL ?quote:
Te hoge cijfers gehaaldquote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat snap ikmaar wat heb je gedaan in al die vrije tijd
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Gupje het volgende:
Ik verwacht om 12 uur wel een 20 jarige verjaardag ban
Hoe gaat het met je tanden?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Gupje het volgende:
Ik verwacht om 12 uur wel een 20 jarige verjaardag topic
quote:
!1EINS!21quote:Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat haar word al bijna grijs
Welcome back
hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
!1EINS!21
Hopen dat het voor langer dan een week is
"Fokker ben je niet voor even, fokker ben je voor het leven"quote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
haha
Kon je het niet weerstaan om terug te komen
quote:
Wat? Notes?quote:
True thatquote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
"Fokker ben je niet voor even, fokker ben je voor het leven"
Ik zal de OP even quotenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neuh.. moet een topic openen zo met de hoogtepunten uit mijn fok carriere!!!
quote:...
heb je er zelf een of hoe komt t dat je er zoveel vanaf weet?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
Mis ik de hele clitpiercing discussie weerwat kunnen jullie zeiken zeg, jezus!
Voor de duidelijkheid, de horizontale en verticale clithoodpiercings zijn de snelst genezende piercings. Na een dag of drie is het volledig genezen en kun je er mee doen wat je wil. Ze hebben de minste kans op ontsteken (dan doe je toch wel echt iets fout) en je kunt prima kanten ondergoed aan zonder dat die piercing ergens aan blijft hangen.
Ik denk niet dat JB een piercing door haar clitoris bedoelt.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
Het ging ook over piercings door de clitoris.
Ik weet allesquote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je er zelf een of hoe komt t dat je er zoveel vanaf weet?
Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
En wolvendagen, het nut ervan? Wat hebben die tunnels in jouw oren voor nut? Geen, maar je vindt het mooi. Dat gaat ook op voor alle andere piercings, inclusief de clithood piercings.
Hoe kun je tunnel in je oor nou mooi vinden..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...
Smaken verschillen he, ik vind dat mooi, jij blijkbaar niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoe kun je tunnel in je oor nou mooi vinden..
Gelukkig wel, ja, dat maakt het leuk.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Smaken verschillen he, ik vind dat mooi, jij blijkbaar niet.
Ik deel ook lang niet altijd jouw mening!
Oeh de knipoogPI.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verkapte "ik-heb-een-clitpiercing"-postquote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna nooit, IQM zegt dat je 'm niet kunt gebruiken om een steek onder water te gevenquote:
quote:Het is heel erg gezellige kamer en huis. ik woon daar alleen en omdat ik bijna nooit thuis ben wil ik graag een huisgenoot. Het geld aleen voor vrouwen. Ik ben zelfs 30 jaar oud maar ik vole me 20 en daarom kan ik ook met jonge meiden goed omgaat en lachen. Ik kom uit Tsjechie.
En als IQM dat zegt is het zo?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna nooit, IQM zegt dat je 'm niet kunt gebruiken om een steek onder water te gevendus daarom vind ik 'm nutteloos.
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik zie een mooie grote kamer in Groningen, bekijk ik de advertentie:
[..]
Ik stel voor dat dat niet gedaan wordt.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat jullie allebei een foto van je piercing posten, dan maak ik een poll om te kijken welke t mooist is
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat jullie allebei een foto van je piercing posten, dan maak ik een poll om te kijken welke t mooist is
Ik mag hier ook niets..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga slapen. En 4EBE, waag het niet "tot straks" te zeggen.
In dit geval denk ik van welquote:
Nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb anders geen clitpiercing....quote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
Mensen met een clitpiercing hebben een slecht seksleven, duh.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Oh.... excuse me... what I said was..
[ afbeelding ]
HOW WOULD YOU LIKE.... TO SUCK MY BALLS!
Damn zit ik dan met me eikelpiercingquote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb anders geen clitpiercing....
Duh, waarom zou je anders een piercing nemen daar, niet omdat je het mooi vindt ofzo, ehl!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
Je hebt ook geen sekslevenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik vind wel dat het kan, zoals jij net deed vond ik het wel een steek onder water.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dit geval denk ik van wel! Of denk jij er anders over?
[..]
Nee.
Alleen als ze naar chocolade smaken.quote:
[..]
My o my...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef Gupje het volgende:
20 jaar krijg ik dan nu eindelijk haar op mijn ballen?
Hmm chillquote:Op maandag 29 juni 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het kan, zoals jij net deed vond ik het wel een steek onder water.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duh, waarom zou je anders een piercing nemen daar, niet omdat je het mooi vindt ofzo, ehl!
Wacht maarquote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen, in dit topic wel te verstaan.
De knipoog-smiley is gewoon gay. Niet gemeen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna nooit, IQM zegt dat je 'm niet kunt gebruiken om een steek onder water te gevendus daarom vind ik 'm nutteloos.
Duh.quote:
Was het ook (haar opmerking dus), maar de knipoog-PI maakte het niet krachtiger. Ergo, het had geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het kan, zoals jij net deed vond ik het wel een steek onder water.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik vind mijn quote wel 'quote van de dag' waardig.
[ afbeelding ]
Eikelpiercings vind ik wel echt schmutzig![]()
.
Helaas heb ik niet alle antwoorden.quote:
Nee hoor, hoe kan ik jou nou negeren?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als ze naar chocolade smaken.
Haar op me borst dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas heb ik niet alle antwoorden.
Hihi, je zei neger..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kan ik jou nou negeren?
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind de- en de
PI's prima voor steekjes onder water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wieeejquote:
quote:
Meneer de Uil is retroish hip, Spice Girls is gewoon passé.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie? Valt een Spice Girls t-shirt onder nostalgie of meer onder 'my god, dat kun je anno 2009 echt niet dragen'
Aangezien shirts met Meneer de Uil blijkbaar wel heel grappig zijn.
Het ligt eraan wie het draagt, maar het kan wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie? Valt een Spice Girls t-shirt onder nostalgie of meer onder 'my god, dat kun je anno 2009 echt niet dragen'
Aangezien shirts met Meneer de Uil blijkbaar wel heel grappig zijn.
Ja, van die quasi hippe retro shirtjes vind ik juist ook echt not donequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Meneer de Uil is retroish hip, Spice Girls is gewoon passé.
hihi, ik heb ook zoeen fout shirtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, van die quasi hippe retro shirtjes vind ik juist ook echt not done. In de zomer denken mannen altijd uiterst hip te zijn door shirts te dragen met teksten als 'f
ck me, I'm the best'. Wanstaltig.
Ik zou de shirts zo tot een ware rage kunnen bombarderen. Ik ruik geld
.
Of t-shirts met "beurtje" ipv "biertje".quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, van die quasi hippe retro shirtjes vind ik juist ook echt not done. In de zomer denken mannen altijd uiterst hip te zijn door shirts te dragen met teksten als 'f
.
Waaromquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik open hem niet, dan heb ik meteen weer een ban
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of t-shirts met "beurtje" ipv "biertje".![]()
Ik wil een take that t-shirt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waar blijft de taart?
SACHERTORTE, UND SCHNELL.... PSSJTT..
Spice Girls-shirt gaat 'm gewoon niet worden, face it.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
Gupje gefeliciteerd. 20 jaar, wat een vreselijk nietszeggende leeftijd
.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
Gupje gefeliciteerd. 20 jaar, wat een vreselijk nietszeggende leeftijd
.
Nee, inderdaad niet erdoorheenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat JB een piercing door haar clitoris bedoelt.
Ik heb commercieel inzicht + dat ik weet van chica's van mijn leeftijd willenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Spice Girls-shirt gaat 'm gewoon niet worden, face it.
gingersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb commercieel inzicht + dat ik weet van chica's van mijn leeftijd willen. En dat is back to the 90's met de Spice Girls
!
[ afbeelding ]
Dit wordt een topper.
BAM!quote:
Die eerste pic in je foboquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:16 schreef Maisnon het volgende:
http://www.candyfab.org/
Cool, een 3D printer... die caramel print
gezegt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BAM!
Zo dat moest gezegt worden.
W0W COOLquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:16 schreef Maisnon het volgende:
http://www.candyfab.org/
Cool, een 3D printer... die caramel print
Blijf me verbazen dat ie online blijftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:21 schreef Gupje het volgende:
WAAROM, WAAROM!
GA IK ALTIJD MET DIT PLAATJE OOK NOG ECHT MEE DOEN![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wordtquote:
Ken hem al jaren, maar toch elke keer als ik hem zie ga ik er met muis op en hem heen en weer bewegenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat ie online blijft
Ik heb hem dus wel gejat he
de typo's... mijn ogen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
pagina 1
pagina 2
pagina 3
Ik moest lollen.
Ik moest what the fuckenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
pagina 1
pagina 2
pagina 3
Ik moest lollen.
Je had er bij moeten zijn, gok ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
pagina 1
pagina 2
pagina 3
Ik moest lollen.
Zo slechtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
pagina 1
pagina 2
pagina 3
Ik moest lollen.
Nee, het is vast gemaakt een inferieure autist met teveel vrije tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had niet door dat dat expres is?
Gefeliciteerd gupje, alweer 20 jaar!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vandaag 3 dozen ijs verorbert.
Kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
En het is grappig omdat een vriend van je het heeft gemaakt, gok ik zo.
He's backquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:31 schreef Gulpje. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gupje, alweer 20 jaar!
[ afbeelding ]
hoogachtend,
je lieve kloon
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, het is vast gemaakt een inferieure autist met teveel vrije tijd.
Zoveel moeite voor iets wat totaal niet grappig is --->
quote:
Succes. Met beide.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
En nu ga ik slapen
morgen wiskunde pwnen
pwnzequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
En nu ga ik slapen
morgen wiskunde pwnen
Wel, als je honderd wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
hej gupje, gefeliciteerd
je komt nu nooit meer van je ''tig'' af
Je moeder die je waterfles steelt.quote:
Honderd?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
hej gupje, gefeliciteerd
statistisch gezien is die kans niet erg grootquote:
Que?quote:
Of ik moet 100 wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
hej gupje, gefeliciteerd
Opa.quote:
Spuit 11.quote:
quote:
Wordt dat een nieuwe trend?quote:
Ja kalende overgrootoma op een step.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij bent ouder, seniele stinkhoer.
Al vast bedankt danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef BobbyB het volgende:
Oh, Gefeli, Guppekop!![]()
Wellicht dat ik je morgenochtend nogmaals feliciteer aangezien ik het van nu weer vergeten ben, doei he!
Ben jij het?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kalende overgrootoma op een step.
Nee toch?quote:
De reden dat ik hier nu ben is echt niet grappig.quote:
Schele !quote:
Vlees met gif voeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De reden dat ik hier nu ben is echt niet grappig.Die schijthond van verderop is al 3 kwartier aan het blaffen.
Gooi een wekker naar hem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De reden dat ik hier nu ben is echt niet grappig.Die schijthond van verderop is al 3 kwartier aan het blaffen.
Mes?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonde. Net als tunnels in je oren overigens.quote:
Wiskunde..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
statistisch gezien is die kans niet erg groot
Jij bent zelf een kutoplossing.quote:
Mits niet te groot kan het mooi zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonde. Net als tunnels in je oren overigens.
50%quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
statistisch gezien is die kans niet erg groot
Was ik maar een kutoplossing, dan had ik er nog wat aan!1111!1!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent zelf een kutoplossing.
centimeter of 2quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mits niet te groot kan het mooi zijn.
Ja, dan kom ik morgen m'n bed niet uitquote:
50% jaquote:
God god... is het zo erg?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Was ik maar een kutoplossing, dan had ik er nog wat aan!1111!1!!!
Frozen? Tower defense?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Nou jongens jullie kunnen me weer gaan uitlachen want ik heb warcraft 3 weer geinstalleerd haha
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Was ik maar een kutoplossing, dan had ik er nog wat aan!1111!1!!!
Ha-ha.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Nou jongens jullie kunnen me weer gaan uitlachen want ik heb warcraft 3 weer geinstalleerd haha
Neuuuh, kleiner.quote:
wordt 50% van de mensen ouder dan 100quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Correct, of je wordt 100 of je wordt het niet.
nee, lulquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wordt 50% van de mensen ouder dan 100
O ja..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik morgen m'n bed niet uit
WAT?!quote:
De kans dat je het word is 50%. Je wordt het niet, of je wordt het wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:48 schreef swarmahoer het volgende:
owmaar het ging om de kans dat je het wordt
niet het feit zelf
de kans dat je het wordt is... 50%..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:48 schreef swarmahoer het volgende:
owmaar het ging om de kans dat je het wordt
niet het feit zelf
Ja boehoe ik kon niet weten dat deeplinken niet mochtquote:
GTMA!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De kans dat je het word is 50%. Je wordt het niet, of je wordt het wel.
Kurk droog.quote:
faal^2quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja boehoe ik kon niet weten dat deeplinken niet mocht![]()
http://www.bigfun.be/files/jpg/Facial%20Piercings(Phobia).jpg
En had je een 10?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zo heb ik eens een wiskundetoets ingevuld.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
quote:
Nietquote:
Bahquote:
Die heeft helemaal niets ingevuld?quote:
zelfs zn naam was fout volgens mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heeft helemaal niets ingevuld?
Dan moet ik het ook maar weer eens installerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Oh ik zag het niet gup
Maar ja, voor Tower Defense op dit moment.
En dan mijn eigen Tower Defense dus
upload die shit eens ergens anders.. nu moet ik telkens alles kopierenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:52 schreef Maisnon het volgende:
http://img.funtasticus.co(...)dy-piercings-244.jpg
Nergens over, zoals gewoonlijkquote:
Beter neuk je een wijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan moet ik het ook maar weer eens installeren
Goed dat je het zelf ook doorhebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nergens over, zoals gewoonlijk
Zelfkennis is oke.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf ook doorhebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een wijf neuken? En dan lik jij de pan uit ofzo? Ik vind het best.
Ik weet nooit of ik hierop moet reagerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef McFearless het volgende:
Ik ga slapen. Doei.
Wat bedoelde je dan?quote:
Ja, liefde maken.quote:
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik hierop moet reageren![]()
Morgen, nu slapen als deze vol is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:58 schreef Maisnon het volgende:
Moet ik aan de mannen van de radio denken, met "Iemand z'n muil openbeuken"
Tja.quote:
jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Opwindend hé, vrouwen die 3d printen en warcraft 3 interessant vinden![]()
Oh ja, ik ben helemaal nat tussen me benen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Opwindend hé, vrouwen die 3d printen en warcraft 3 interessant vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lengte klopt jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar jij hangt een paling in drdat gaat stinken boi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |