Wegwezen dan.quote:
Ik sta in je sig.quote:
Ik ga wel naar Libelle forum, zitten chicks en dagdag.quote:
Eer.quote:
Mij gaat niets te ver.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een stuk ijzer in je clitoris is apart, maar ziek zou ik het niet noemen. Nee, dat gaat me te ver.
wat heb je gedaan afgelopen 3 maanden, examen gehad ?quote:
Vakantiequote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je gedaan afgelopen 3 maanden, examen gehad ?
In een ander subforum?quote:
ja dat snap ikquote:
CUL ?quote:
Te hoge cijfers gehaaldquote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat snap ikmaar wat heb je gedaan in al die vrije tijd
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Gupje het volgende:
Ik verwacht om 12 uur wel een 20 jarige verjaardag ban
Hoe gaat het met je tanden?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Gupje het volgende:
Ik verwacht om 12 uur wel een 20 jarige verjaardag topic
quote:
!1EINS!21quote:Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat haar word al bijna grijs
Welcome back
hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
!1EINS!21
Hopen dat het voor langer dan een week is
"Fokker ben je niet voor even, fokker ben je voor het leven"quote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
haha
Kon je het niet weerstaan om terug te komen
quote:
Wat? Notes?quote:
True thatquote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
"Fokker ben je niet voor even, fokker ben je voor het leven"
Ik zal de OP even quotenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neuh.. moet een topic openen zo met de hoogtepunten uit mijn fok carriere!!!
quote:...
heb je er zelf een of hoe komt t dat je er zoveel vanaf weet?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
Mis ik de hele clitpiercing discussie weerwat kunnen jullie zeiken zeg, jezus!
Voor de duidelijkheid, de horizontale en verticale clithoodpiercings zijn de snelst genezende piercings. Na een dag of drie is het volledig genezen en kun je er mee doen wat je wil. Ze hebben de minste kans op ontsteken (dan doe je toch wel echt iets fout) en je kunt prima kanten ondergoed aan zonder dat die piercing ergens aan blijft hangen.
Ik denk niet dat JB een piercing door haar clitoris bedoelt.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
Het ging ook over piercings door de clitoris.
Ik weet allesquote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je er zelf een of hoe komt t dat je er zoveel vanaf weet?
Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
En wolvendagen, het nut ervan? Wat hebben die tunnels in jouw oren voor nut? Geen, maar je vindt het mooi. Dat gaat ook op voor alle andere piercings, inclusief de clithood piercings.
Hoe kun je tunnel in je oor nou mooi vinden..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...
Smaken verschillen he, ik vind dat mooi, jij blijkbaar niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoe kun je tunnel in je oor nou mooi vinden..
Gelukkig wel, ja, dat maakt het leuk.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Smaken verschillen he, ik vind dat mooi, jij blijkbaar niet.
Ik deel ook lang niet altijd jouw mening!
Oeh de knipoogPI.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verkapte "ik-heb-een-clitpiercing"-postquote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna nooit, IQM zegt dat je 'm niet kunt gebruiken om een steek onder water te gevenquote:
quote:Het is heel erg gezellige kamer en huis. ik woon daar alleen en omdat ik bijna nooit thuis ben wil ik graag een huisgenoot. Het geld aleen voor vrouwen. Ik ben zelfs 30 jaar oud maar ik vole me 20 en daarom kan ik ook met jonge meiden goed omgaat en lachen. Ik kom uit Tsjechie.
En als IQM dat zegt is het zo?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna nooit, IQM zegt dat je 'm niet kunt gebruiken om een steek onder water te gevendus daarom vind ik 'm nutteloos.
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik zie een mooie grote kamer in Groningen, bekijk ik de advertentie:
[..]
Ik stel voor dat dat niet gedaan wordt.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat jullie allebei een foto van je piercing posten, dan maak ik een poll om te kijken welke t mooist is
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat jullie allebei een foto van je piercing posten, dan maak ik een poll om te kijken welke t mooist is
Ik mag hier ook niets..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga slapen. En 4EBE, waag het niet "tot straks" te zeggen.
In dit geval denk ik van welquote:
Nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb anders geen clitpiercing....quote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
Mensen met een clitpiercing hebben een slecht seksleven, duh.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Oh.... excuse me... what I said was..
[ afbeelding ]
HOW WOULD YOU LIKE.... TO SUCK MY BALLS!
Damn zit ik dan met me eikelpiercingquote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb anders geen clitpiercing....
Duh, waarom zou je anders een piercing nemen daar, niet omdat je het mooi vindt ofzo, ehl!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
Je hebt ook geen sekslevenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik vind wel dat het kan, zoals jij net deed vond ik het wel een steek onder water.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dit geval denk ik van wel! Of denk jij er anders over?
[..]
Nee.
Alleen als ze naar chocolade smaken.quote:
[..]
My o my...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef Gupje het volgende:
20 jaar krijg ik dan nu eindelijk haar op mijn ballen?
Hmm chillquote:Op maandag 29 juni 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het kan, zoals jij net deed vond ik het wel een steek onder water.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duh, waarom zou je anders een piercing nemen daar, niet omdat je het mooi vindt ofzo, ehl!
Wacht maarquote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen, in dit topic wel te verstaan.
De knipoog-smiley is gewoon gay. Niet gemeen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna nooit, IQM zegt dat je 'm niet kunt gebruiken om een steek onder water te gevendus daarom vind ik 'm nutteloos.
Duh.quote:
Was het ook (haar opmerking dus), maar de knipoog-PI maakte het niet krachtiger. Ergo, het had geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het kan, zoals jij net deed vond ik het wel een steek onder water.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik vind mijn quote wel 'quote van de dag' waardig.
[ afbeelding ]
Eikelpiercings vind ik wel echt schmutzig![]()
.
Helaas heb ik niet alle antwoorden.quote:
Nee hoor, hoe kan ik jou nou negeren?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als ze naar chocolade smaken.
Haar op me borst dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas heb ik niet alle antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |