Zal wel iets van Coldplay zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef RayMania het volgende:
Welk liedje speelt Guardiola altijd in de kleedkamer, voorafgaand aan een wedstrijd?
Raar en blij hoofd heeft ie toch ook hčquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Raar en blij hoofd heeft ie toch ook hč
Rossi, Baggio en Cannavaro?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef RayMania het volgende:
Welke drie Italianen waren Wereldvoetballer van het Jaar?
Duitsland dat verliest op een WK ?quote:
Ik weet zeker dat ik ook een paar namen goed heb, vooral de Schotse trainer. Volgens mij werd de Engelse Ron Greenwood ook na de WK '82 ontslagen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Shit was weg afgelopen dagen. Maar navigator heeft er al en heel deel goed. Alleen Duitsland klopt niet. Het antwoord was Paraguay, Bulgarije, Italië, Japan, Kameroen, Tunesië, VS en Zuid - Korea.
Hintje ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Blawh het volgende:
Wat is de meest bekende trainer die bij Heracles een blauwtje liep?
quote:
JOSti Band?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef tong80 het volgende:
Welke band had een hitje over een amateurclub waar Michels heeft getraind ?
the Nits natuurlijk...met JOS days !quote:Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef tong80 het volgende:
Welke band had een hitje over een amateurclub waar Michels heeft getraind ?
Juistquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:42 schreef tong80 het volgende:
Hun bijnamen :
Sjaak Swart Mister Ajax
Eddie Achterberg De Keu
Horst Hrubesch
Frans de Munck De Zwarte Panter
Ruud Gullit De Zwarte Tulp
Maradona Pluisje
Jan Ceulemans Caje
Johnnie Rep Goudhaantje
Arie van Gemert.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:07 schreef Angstgegner het volgende:
Tong, weet je ook tegen welke scheidsrechter hij dat ooit zei? Hij was voor Nederland actief op het WK'74.
Theo Laseromsquote:Op maandag 6 juli 2009 15:07 schreef tong80 het volgende:
Welke Feijenoorder die in 1970 de EC-1 won is overleden ?
Dit was inderdaad Humphrey Rudge.quote:
Damjanic is correct. Wie waren zijn concurrenten bij Roda destijds in de strijd om eerste doelman te worden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Beschouw het volgende:
Die van mich: Nikola Damjanac. Wie kent hem niet?
Jos Smits en Ronald Waterreus ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Damjanic is correct. Wie waren zijn concurrenten bij Roda destijds in de strijd om eerste doelman te worden?
Jörg Kaessmann en Gregory Delwarte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef methodmich het volgende:
Nee, een Duitser en een Belg.
Sies,quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Radegast het volgende:
Wever? Voornaam weet ik niet meer.
Was net weg/gestopt denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sies,
Maar het zou ook Ger Bals kunnen zijn?
Sies iddquote:
Wilde een TVP plaatsen, maar dat staat zo lullig. Wilde in eerste instantie Saviola gokken maar bedacht onder het typen dat ie toendertijd nog weleens te jong zou kunnen geweest zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:14 schreef methodmich het volgende:
Goed gegokt hoor!
en taument met de winnendequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:23 schreef methodmich het volgende:
Dat was Wim Jonk tegen de Saudi's.
wie zat die wedstrijd in het stadion te verbranden met een kaartje van ruim 200 gulden ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:42 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, met een kopbal, iets wat ie nooit deed.
Wie stond in de tweede poulewedstrijd op dat WK tegen België wel bij de paal, maar zag een inzet van Albert op lullige wijze onder zijn voet doorrollen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:17 schreef methodmich het volgende:
Jan Wouters is goed dndiek en bij die tweede vraag denk ik dat het antwoord Bjoro is.
als het Methodmich niet is, gok ik op tong80quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef methodmich het volgende:
Welke FOK!ker had kaartjes voor de finale van EK 2000 maar verkocht die voor aanvang van de halve finale voor 5000 gulden?
(Een vaak vertelde anekdote gok ik)
Inderdaad daar kocht ik mijn eerste PC vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef methodmich het volgende:
Ik hadals hint willen geven, maar je weet het al.
Ooit een kaartje gekocht/verkocht op de zwarte markt ?
Zo is alles begonnen voor tong.
Kist?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Heb je eigenlijk geen MSN meer op je nieuwe PC?
Welke Nederlander speelde voor Paris Saint-Germain?
Heb problemen met mijn PC. Kan ook niet op uitzending gemist en meer dingen. Hij start steeds uit zich zelf op. Mijn IT-er vriend heeft nu twee keer geprobeerd het probleem te vinden en te herstellen is niet gelukt. Over een tijdje neemt ie hem mee naar zijn huis en gaat ie alles eraf pleuren en opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Heb je eigenlijk geen MSN meer op je nieuwe PC?
Rob van de Rovers?quote:
Juist.quote:
Shit Ronnie iddquote:Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef Bjoro het volgende:
Ronnie Hansen speelde voor Barcelona....maar Johnnie weet ik niet !
Da's de legendarische anekdote. Wat was de werkelijke reden ?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef methodmich het volgende:
Omdat zijn hond blafte op de vraag of hij al dan niet mee moest gaan.
Juist Happel kon hem geen basisplaats garanderen. En de Kromme zag zich niet als reserve.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:18 schreef methodmich het volgende:
Hij had een conflict met Happel over zijn status in het team dacht ik.
Die van SVV van Dijk ?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef methodmich het volgende:
Welke ex-voorzitter van een BVO zei over zijn eigen donkere spelers dat hij ze 's avonds laat liever niet in een steegje tegen zou komen?
Die Renze de Vries?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef methodmich het volgende:
Welke ex-voorzitter van een BVO zei over zijn eigen donkere spelers dat hij ze 's avonds laat liever niet in een steegje tegen zou komen?
Die was het inderdaad. Tegenwoordig actief bij Schelluinen.quote:
Ook niet, het heeft betrekking op de 3 eerdere P-O matches die ze speelden (thuis-uit-thuis)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef dndiek het volgende:
Het was hun eerste seizoen bij SC Cambuur?
Ze scoorden allemaal in de reguliere speeltijd tegen Roda (De Vries de 1-1 in Kerkrade, El Khalifi de 1-0 en Janssen de 2-2 in Leeuwarden)quote:
Je moet er maar op komenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:47 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ze scoorden allemaal in de reguliere speeltijd tegen Roda (De Vries de 1-1 in Kerkrade, El Khalifi de 1-0 en Janssen de 2-2 in Leeuwarden)
Easy. Kikizoquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:53 schreef Omnifacer het volgende:
Wat is de echte voornaam van Kiki Musampa?
Zo lust ik er nog wel een paarquote:
quote:
quote:
Frits van Turenhoutquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef tong80 het volgende:
Van wie is de legendarische radio-TOTO uitspraak : 'NAC - NEC NUL NUL' ?
Kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Frits van Turenhout
2 jaar geleden toch overleden?
BOCA ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:49 schreef RD4 het volgende:
Welke club won VIER keer achter elkaar de Copa Libertadores ?
Juistem, excusez!quote:
quote:1. Mounir El Hamdaoui (AZ) 23
2. Luis Suárez (Ajax) 22
3. Marcus Berg (FC Groningen) 17
4.![]()
(
) 16
Blaise N’Kufo (FC Twente) 16
Danijel Pranjic (SC Heerenveen) 16
Ik had het verkeerd. Kan gebeuren.quote:
Waar wil je een vraag over ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:54 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
ach fak jouw jonge, doe maar een nieuwe vraag
Noem 2 europese voetballers die in American Football top-kickers werdenquote:
Diliberto wist ik idd, die ander nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem 2 europese voetballers die in American Football top-kickers werden
Dubbeljuist.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:59 schreef methodmich het volgende:
Gary Neville kreeg de schop, manager dacht ik Redknapp
Die vraag heb ik een paar jaar geleden al gesteld.quote:
Bum kun Chaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:
Nee hij speelde oa voor Leverkusen.
Was op zijn hoogtepunt één van de beste van de wereld.
Juist uit begin jaren 80.quote:
Kubala?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
Wie werd bij Barcelona gekozen tot speler van de eeuw ?
Juist.quote:
Cassiraghi ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie was speler van de eeuw van Lazio Roma?
Tong in AKQ kun je misschien scoren....
Nope.... Hij is bekender in Amerika..... scoorde meer dan Müller.quote:
Yep!quote:
Ik wist niet dat ie in Italië ook had gepreseerd.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, Foeke van voren.
Wie was de zoon van Leo Beenhakker?
is hij overleden dan, die zoon, of geheel onterfd ?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Wie was de zoon van Leo Beenhakker?
Ja die rechtse persoon op de foto heeft van de achter kant wat weg van Adrie maar ik neem aan dat jij de meest linkse persoon bedoeltquote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef methodmich het volgende:
Numan is goed, de ander niet, maar dat had je al verwacht.
Nein!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef methodmich het volgende:
Alle interlands tellen Litmanen.
Deze man oogt als een Duitser. Thomas Linke?
Het is geen Duitserquote:
Ook niet, hintje: speelde in Nederland bij de Tukkersquote:
Ik dacht "leuk, laat me ook eens meedoen"quote:Op maandag 20 juli 2009 17:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ook niet, hintje: speelde in Nederland bij de Tukkers
Jaquote:
quote:
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |