Wilde een TVP plaatsen, maar dat staat zo lullig. Wilde in eerste instantie Saviola gokken maar bedacht onder het typen dat ie toendertijd nog weleens te jong zou kunnen geweest zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:14 schreef methodmich het volgende:
Goed gegokt hoor!
en taument met de winnendequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:23 schreef methodmich het volgende:
Dat was Wim Jonk tegen de Saudi's.
wie zat die wedstrijd in het stadion te verbranden met een kaartje van ruim 200 gulden ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:42 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, met een kopbal, iets wat ie nooit deed.
Wie stond in de tweede poulewedstrijd op dat WK tegen België wel bij de paal, maar zag een inzet van Albert op lullige wijze onder zijn voet doorrollen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:17 schreef methodmich het volgende:
Jan Wouters is goed dndiek en bij die tweede vraag denk ik dat het antwoord Bjoro is.
als het Methodmich niet is, gok ik op tong80quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef methodmich het volgende:
Welke FOK!ker had kaartjes voor de finale van EK 2000 maar verkocht die voor aanvang van de halve finale voor 5000 gulden?
(Een vaak vertelde anekdote gok ik)
Inderdaad daar kocht ik mijn eerste PC vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef methodmich het volgende:
Ik hadals hint willen geven, maar je weet het al.
Ooit een kaartje gekocht/verkocht op de zwarte markt ?
Zo is alles begonnen voor tong.
Kist?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Heb je eigenlijk geen MSN meer op je nieuwe PC?
Welke Nederlander speelde voor Paris Saint-Germain?
Heb problemen met mijn PC. Kan ook niet op uitzending gemist en meer dingen. Hij start steeds uit zich zelf op. Mijn IT-er vriend heeft nu twee keer geprobeerd het probleem te vinden en te herstellen is niet gelukt. Over een tijdje neemt ie hem mee naar zijn huis en gaat ie alles eraf pleuren en opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Heb je eigenlijk geen MSN meer op je nieuwe PC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |