De mijne ook en over mijn lijk dat Mick daar ook maar een centje op lijkt. Mocht ze willen! Zo heeft Patsy humor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Patsy is trouwens mijn absolute lievelingspersoonlijkheid uit film/tv en mick doet me aan haar denken.
een damesmeisje? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat impliceeert dat we ooit close waren, ik zeg dat ik haar van vroeger ken, niet dat we wat hadden ofzo, ze is veel jonger dan ik en bovendien een damesmeisje
is een uitdrukking uit Herenleed.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:03 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
een damesmeisje? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nee, een damesmeisje. Wat jij doet is oordelen.quote:
Jaloers?quote:
Je bent erg negatief over haar in je uitdrukkingenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, niet jaloers.
Das altijd zo'n duffe kaart om te spelen... Vrouw op hoge positie --> omhooggeneukt, vrouw vindt andere vrouw stom --> jaloers... Puuuuhleeease!
Ik heb geen idee wat ze doet en of ze daar goed in is. Ik weet alleen dat ze of totaal geen cheeze heeft gegeten van crisiscommunicatie of echt een serpent van de eerste klasse moet zijn nav haar recente "mediastilte"...
()
waarom wind je op over hoe zij haar leven inricht? Heb je er zelf geen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus? Ik vindr stom, dan krijg je dat!
Piet, vind jij het van klasse getuigen dan dat ze in al haar uitingen in de media (en dat waren er nogal wat lately...) Patricia tot het bot toe afzeikt? Dat kan je toch niet maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent erg negatief over haar in je uitdrukkingen
Als we zo gaan beginnen kunnen we heel SHO wel opdoekenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom wind je op over hoe zij haar leven inricht? Heb je er zelf geen?
Geen idee, ik lees die bladen nooit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Piet, vind jij het van klasse getuigen dan dat ze in al haar uitingen in de media (en dat waren er nogal wat lately...) Patricia tot het bot toe afzeikt? Dat kan je toch niet maken?
Waarschijnlijk verschiet Danny van kleur als ie dat leest, zou best wel eens het drukste deel van Fok kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kunnen we heel SHO wel opdoeken
Wij ook niet, wij ehm... nou, ook niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees die bladen nooit.
Oi.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kunnen we heel SHO wel opdoeken
Nee zegquote:
Lees jij mijn scans nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij ook niet, wij ehm... nou, ook niet.
Maar ze moet Patricia gewoon geen trap na geven (Adam kan nu bij mij tot rust komen en in een veilige omgeving weer leren zichzelf te zijn, alsof zij hem verdorie 20 jaar mishandeld heeft). Dan hadden wij haar geen HOERRRRRRRRRRRRRRRR - het lucht nog steeds elke keer op... - genoemd. Denk ik.
Jawel, je scáns wel, maar niet de bladen Oquote:
Met de nadruk op 'nog' inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:39 schreef Ole het volgende:
Dat is zo'n beetje het enige blad waar Meisje Mick nog geen interview aan heeft gegeven.
Ik denk dat Linda ook kamp Patries isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'nog' inderdaad.
Hoewel, Linda is een maandblad he? Dus voor hetzelfde geld...
+1quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus? Ik vindr stom, dan krijg je dat!
Je hebt zelfs hele respectabele vrouwen die het zijnquote:Op zondag 5 juli 2009 02:43 schreef Desmonkey het volgende:
Ach elk respecterende vrouw heeft weleens met een drugsbaron gedated.
Ja joh... ik moet er nu maar eens eentje gaan zoeken die het NIET is!quote:Op zondag 5 juli 2009 02:43 schreef Desmonkey het volgende:
Ach elk respecterende vrouw heeft weleens met een drugsbaron gedated.
quote:Vanaf de cover van het blad Glossy lachten de recentelijk verlaten vrouwen Patricia Paay en Yolanthe Cabau van Kasbergen mij stralend toe. ‘Ze praten voor het eerst samen over de breuk’ stond erbij, alsof ze beiden net van dezelfde man gescheiden waren.
‘De breuk’ vond ik toch een goede woordkeuze. Want alle celebritybreuken, en eigenlijk ook alle gewonemensenbreuken, zijn uiteindelijk terug te brengen tot één alles overkoepelende breuk, met hetzelfde verdriet en dezelfde hysterische boosheid.
Als derde ingrediënt aan deze toch al gevaarlijke mix was Christina Curry toegevoegd, de dochter van Adam en Patricia, die de afgelopen weken niets anders heeft gedaan dan aanhoudend twitteren wat een lul haar vader is dat hij er vandoor is gegaan met een ander.
Het duurde dus ongeveer 0,32 seconde voor ik het tijdschrift afgerekend, opengeslagen en uitgelezen had, want er is niets zo heerlijk dodelijk als een gescheiden vrouw op oorlogspad.
En dodelijk waren ze. Gedumpte vrouwen van Nederland, hier kun je wat van leren. Ga niet schelden, ga niet zielig doen. Nee, schilder de man die jou heeft verlaten af als een zielig dierentuindier dat niet voor zichzelf kan zorgen. Dat is de allerbeste wraak.
Nog een tip: doe het wel subtiel. Het artikel stond vol gezellige wederzijdse loftuitingen zoals ‘Je hebt een oude ziel’ (Pat tegen Yo), ‘Jij bent enorm sterk, dat zie je aan alles’ (Yo tegen Pat) en ‘Jij hoeft je geen zorgen te maken met je olijvenhuid, jij zult geen rimpels krijgen’ (Pat weer tegen Yo), en met bekentenissen die niets met het onderwerp te maken hadden, maar evengoed heel fascinerend waren (zo heeft Patricia altijd luiers in huis ‘want stel je voor dat iemand een vondelingetje op mijn stoep neerlegt!’).
Maar tijdens dat vele, bizarre gepraat werden de ex-mannen zachtjes gefileerd.
Yolanthe vertelde dat ze zich zorgen maakte of Jan wel ‘te eten heeft en of hij goed voor zichzelf zorgt’. Christina zei: „Weet je, mijn vader kan niet eens zijn eigen haar kammen. Mijn moeder zocht altijd zijn kleding uit en gaf hem eten. Onlangs zag ik hem en zijn haar zat voor geen meter.” Waarop Yolanthe een kijkje in het voormalig huishouden te Volendam gaf: „Elke dag ging ik zo snel mogelijk naar huis om te koken.”
Adam Curry en Jan Smit waren niet meer de happening internetondernemer en volkszanger, maar twee pathetische kleuters die nog geen pan of kam konden hanteren. En ik geloofde het onmiddellijk.
quote:twee pathetische kleuters die nog geen pan of kam konden hanteren
quote:
Anders zouden we niets te doen hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het toch zo maf dat wij al die ergernissen gewoon kunnen volgen.
Ben eik wel benieuwd naar het antwoord van daddy dearest.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Duderella het volgende:
zeg net tegen de mr ( die dit echt net zo boeiend vindt als wij hierquote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Wat STAAT daar?!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:32 schreef Ole het volgende:
Micky heeft weer wat getwitterd
"adam sounds like dvorak today. two crumpy old man on no agena today. help!
about 1 hour ago from mobile web "
Ik geloof dat ik ongeveer in alle bladen interviews met haar heb gelezen waarin ze vertelt niet uit Nederland weg te gaan, dat ze de roddels vreselijk vindt en dat ze al dit gedoe zo erg vindt voor Adams dochter. Het leek wel een charme-offensief. Vind het zielig allemaal. En dan kennelijk toch weggaan? Pfff, vraag me af waar ze nog meer over liegt.quote:Op zondag 5 juli 2009 @ 21:15 schreef pronkjewail het volgende:
En mevrouw maar zeggen dat ze ECHT NL niet achter zich gaat laten;
Happy 4th of July @MickyHoogendijk. Your new country and city welcomes you with open arms!
11:51 AM Jul 4th from twitli
Ja precies!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeg net tegen de mr ( die dit echt net zo boeiend vindt als wij hier![]()
) dat ik het alleen van de dochter snap. die is nog een soort kind, die mag zo doen... die anderen moeten beter weten, de sneuerds.
Dus ze heeft ook serieuze twitter-vrienden?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef Ole het volgende:
dvorak is een andere twitter, maar de rest...:?
ja weirdquote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Ja, hij was toch al tien jaar aan het sterven. Maar dat vergat hij dan even te twitteren aan Ptwish!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Manono het volgende:
[..]
ja weird
vooral als relevante dingen binnen een huwelijk helemaal niet worden gecommuniceerd
quote:@brillie_nl Tnx amigo, but it doesn't feel very welcoming anymore in the lowlands...
Achgut, de arme stakker.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:
Ach gossie, Adam voelt zich niet meer welkom in Nederland:
[..]
quote:droombos: Na de drama tweets aan zijn dochter confronteert Adam Curry haar nu met zijn love tweets aan http://twitter.com/MickyHoogendijk YEKKK
Nou ja. Raadsel meteen opgelost.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, hij was toch al tien jaar aan het sterven. Maar dat vergat hij dan even te twitteren aan Ptwish!
Bron: ZijOnLine ja ik weet het met een link naar de misdaadjournalist.quote:UPDATE! Opgepakte ex Micky Hoogendijk ook tijdens hun verhouding gelinkt aan louche zaken!
(5-7-2009) De op Ibiza voor drugshandel opgepakte ex van Micky Hoogendijk, Tjalling van K.V., lijkt zich al langer dan vandaag of gisteren bezig te houden met zaken die het daglicht maar moeilijk kunnen verdragen. Al vijf jaar geleden, toen Tjallink en Micky nog een relatie hadden, deden er verhalen over hem de ronde over mogelijke betrokkenheid bij louche zaken!
Volgens nieuwe liefde Adam Curry heeft Micky Hoogendijk hem van de verdovende middelen afgeholpen zodat hij het leven nu ziet zoals het is. Pikant, want op Ibiza is de Nederlander Tjalling van K.V. - de ex-vriend van actrice Micky Hoogendijk - juist gearresteerd wegens grootschalige drugshandel. Micky's ex, die zich op Ibiza Carlos liet noemen, bleek o.a. te handelen in chocoladerepen die waren doordrenkt met lsd!
Micky Hoogendijk en de opgepakte Tjalling hadden een relatie van 2004 tot 2006. Samen vierden ze op Sri Lanka in 2004 in het huis van familie van Micky de kerst toen het eiland getroffen werd door een tsunami. Volgens Micky ontsnapte ze toen maar net aan de dood. MIcky schrijft vandaag op twitter dat ze al die heisa niet begrijpt waarom zij gelinkt wordt aan een ex-vriendje van vijf jaar geleden. Maar Tjallink was meer dan zomaar een ex-vriendje en lijkt zich ook tijdens zij meer dan twee jaar durende relatie met Micky al met zaken te hebben beziggehouden die misschien het daglicht niet zouden kunnen verdragen...
Hendrik Jan Korterink, misdaadjournalist, kent Tjallink ook. Op zijn site misdaadjournalist.nl schrijft hij: Tjalling K.V., ex van Micky Hoogendijk, is in Spanje opgepakt met veel drugs. Wat moet je daar nu van zeggen? Zoals een enkeling weet heb ik samen met Micky het boek ‘Bom in de Laurierstraat’ gemaakt. Dat betekent – alles bij elkaar – dat je een paar jaar regelmatig contact met elkaar hebt.
Op een gegeven moment heb ik Tjalling ook ontmoet, zij het maar één keer. Een poosje later stond er in één of ander blad een foto van hem, samen met Micky, dat ze ‘gespot’ waren. Ik heb me daar verder nooit mee beziggehouden, haar toenmalige privéleven was – en is – voor mij niet relevant. Ik had wel het idee dat Tjalling niet overdreven enthousiast was over mijn contact met Micky – toen hij hoorde dat ik misdaadjournalist was – maar op dat moment was dat niks om iets achter te zoeken.
Kort daarna hoorde ik wel wat verhalen over hem, maar ik heb Micky daar niet mee geconfronteerd. En er ook niks mee gedaan."
Volgens de site wapexpress.nl was Tjalling ook al eerder een probleemkindje op het Spaanse eiland, waar de Amsterdammer al 8 jaar woonachtig was. De Nederlander stond bij BN’ers en Nederlandse dj’s ook bekend als Carlos en kon overal ‘aan komen’.
De Spaanse politie kwam de 44-jarige Tjalling, die sinds acht jaar permanent op liefdes-en drugseiland Ibiza woont, op het spoor nadat afgelopen maandag twee vrachtwagenchauffeurs met hallucinaties, hartkloppingen en rillingen in het ziekenhuis waren beland nadat ze stiekem gesnoept van hun lading 'chocoladerepen', bestemd voor Tjalling.
Onderzoek wees uit dat de chocoladerepen waren vermengd met lsd, waarop de politie een dag later binnneviel in het strandhuis van Tjalling. Het resultaat van de huiszoeking: 32.000 tabletten xtc, 12 kilo metamfetamine - grondstof voor de drug ice - paddo's en lsd en 12.000 euro in contanten.
Voor de politie op Ibiza een van de grootste synthetische drugsvangsten ooit. Tjalling van K.V. wordt door Justitie op Ibiza nu betiteld als 'een van de grootste drugshandelaars van Europa' en 'de grootste distributeur van xtc en ice van Ibiza'.
De gearresteerde Van K.V. zegt dat hij om geldproblemen had ingestemd om voor 15.000 euro de drugs in ontvangst te nemen. De rechter bepaalde dat Van K.V. in voorarrest moet blijven. Hij wordt beschuldigd van een misdrijf tegen de volksgezondheid.
Ik ben dan wel teamP. maar dit is wel weird.quote:(zo heeft Patricia altijd luiers in huis ‘want stel je voor dat iemand een vondelingetje op mijn stoep neerlegt!’)
ze komen weer een beetje bij hun positieven... door een uitbrander van een 18 jarigequote:
Die is op zoek naar een" nog jongere prooi "met dollars of/en aandacht voor haar persoontje "hopend op een mooie film carierre" in de Statesquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die is op zoek naar een nog jongere prooi met dollars of/en aandacht voor haar persoontje hopend op een mooie film carierre![]()
We krijgen neem ik aan alles live door via Twitter. Eddem gaat echt niet gewoon praten met zijn spruit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
is going to dinner tonight with @adamcurry and her boyfriend dexter. hmm.
about 2 hours ago from web
Christina gaat eten met Daddy en haar vriendje![]()
Ik zou wel even een luistervinkje daar willen zijn vanavond![]()
denk eerder dat het zon 3 in 1 bezoekje is van beiden ... meneer zal wel wat te bespreken hebben met Patries qua de echtscheiding.. Mickey kan dan even langs mamsiepamsie( jaha.. die is er ook nog ) en Chrisje pakt tie dan ook nog maar even mee met een etentje ....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Ole het volgende:
Ach gut, nu zit Micky in de joe es of ee, en Eddem in de joe kee.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:47 schreef Manono het volgende:
eddem is een slappe zak die niet met zijn home issues dealt - nooit met zo'n man in zee gaan
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:45 schreef Vivi het volgende:
adamcurry@chrissiecurry And I'm looking forward to it!!
about 8 hours ago from TTYtter in reply to chrissiecurry
chrissiecurrybad heartburn and not a rennie in sight in my cupboard oww
about 7 hours ago from web
Micky moest afgelopen weekend toch ook in 020 zijn voor dat Supperclub-Yoga-Special-Guest-optreden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:47 schreef snetje het volgende:
[..]
denk eerder dat het zon 3 in 1 bezoekje is van beiden ... meneer zal wel wat te bespreken hebben met Patries qua de echtscheiding.. Mickey kan dan even langs mamsiepamsie( jaha.. die is er ook nog ) en Chrisje pakt tie dan ook nog maar even mee met een etentje ....
de rek en strek bij yoga by night .... 4 in 1 bezoekje dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Micky moest afgelopen weekend toch ook in 020 zijn voor dat Supperclub-Yoga-Special-Guest-optreden?
Is ze daar nog geweest of weet niemand dat?
mooi zo!! leeg plukken die kwallebalquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:28 schreef Eef999 het volgende:
Maar in vakblad Story verteld de hartsvriendin van Patries, Loes van Katwijk;
"Ik vind het verstandig dat Patricia pas wil gaan scheiden als Adam zijn bedrijf heeft verkocht. Ze heeft er recht op. Haar hele leven stond in het teken van Adam en Christina."![]()
Is dit die ex?Lijkt Adam wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:53 schreef Eef999 het volgende:
Dit verhaal staat er ook nog in, maar geen nieuws.
Ik scan de foto toch maar ff omdat M hier zo lekker fris uit haar ogen kijkt![]()
[ afbeelding ]
Ja, en een zak chips en een handje zuurtjes weggekaand tijdens het lezen. En nu is mijn mond gevoelig (goh). Ik hoef meteen geen hotdog meerquote:
WASTEDquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:53 schreef Eef999 het volgende:
Dit verhaal staat er ook nog in, maar geen nieuws.
Ik scan de foto toch maar ff omdat M hier zo lekker fris uit haar ogen kijkt![]()
[ afbeelding ]
Hotdog? Neem een gehaktbal!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, en een zak chips en een handje zuurtjes weggekaand tijdens het lezen. En nu is mijn mond gevoelig (goh). Ik hoef meteen geen hotdog meer
Dat zal best.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal best.
Of die hangt daar nog steeds in een vogelnestje (of is dat geen yoga houding?) sinds vorige week
Lekker hutjemutje yogaën geblazen daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |