In het crewforum zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er is pas een sollicitatieronde geweest heur
Zoals altijd!quote:
quote:
quote:Heb je zin om mee te werken aan FOK!development, dan kun je altijd een open sollicitatie sturen! Mail hiervoor naar it@fok.nl
Ik schiet niet in de verdediging, ik geef gewoon aan waar je de vacatures had kunnen vinden. Met je "boehoehoe, incrowd"-gejank.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat schiet jij opeens in de verdediging
Niet zo spastisch doen ineens MPGquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schiet niet in de verdediging, ik geef gewoon aan waar je de vacatures had kunnen vinden. Met je "boehoehoe, incrowd"-gejank.
quote:
Dat is het toch ook? Gaat er iemand weg, komt er een mod van al 4 subfora er voor terug. Of een oudgediende. Meer incrowd kan nietquote:
En datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:13 schreef JortK het volgende:
haphaphap
Gekke Limbo!quote:
Ik geef je toch gelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Gaat er iemand weg, komt er een mod van al 4 subfora er voor terug. Of een oudgediende. Meer incrowd kan niet
2:38 te vroegquote:
Zó gek maak ik het zelfs nietquote:
Nee, jij gaat de komende tijd úren en úren werktijd verkwisten aan kijken naar dat stomme fietsenquote:
Nee, hij is mijn Chef.quote:
Aanwezigheidstijd plezant invullen jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij gaat de komende tijd úren en úren werktijd verkwisten aan kijken naar dat stomme fietsen.
In die tijd kan OA vele artikelen omboeken in Het Systeem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanwezigheidstijd plezant invullen ja
Dus jij bent plebs?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij is mijn Chef.
Onze baas is Feejx.
Nee hoor.quote:
Ga fietsenquote:
Straks een kilometer of 9 (x2)quote:
Welneequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij gaat de komende tijd úren en úren werktijd verkwisten aan kijken naar dat stomme fietsen.
Ik zou graag hebben dat je het zo noemt, MPGquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanwezigheidstijd plezant invullen ja
Het Systeem!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
In die tijd kan OA vele artikelen omboeken in Het Systeem.
Ah, nog een man met verstand!quote:
quote:
quote:
That's mequote:
Ah, nu ik het stukje lees... Maar die naam zegt me nietsquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
That's me
Vorig jaar op de Alpe d'Huez naar de Tour gaan kijken
Ik wil nog een keer, maar het zit er waarschijnlijk niet in om naar Frankrijk te gaan tijdens de Tourquote:
Been there, done that en nooit meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
nee hoor:
http://sport.fok.nl/index.fok/nieuws/63475
quote:
Dat kan ook in zandvoort. Zonder stomme fietsers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |