In het crewforum zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er is pas een sollicitatieronde geweest heur
Zoals altijd!quote:
quote:
quote:Heb je zin om mee te werken aan FOK!development, dan kun je altijd een open sollicitatie sturen! Mail hiervoor naar it@fok.nl
Ik schiet niet in de verdediging, ik geef gewoon aan waar je de vacatures had kunnen vinden. Met je "boehoehoe, incrowd"-gejank.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat schiet jij opeens in de verdediging
Niet zo spastisch doen ineens MPGquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schiet niet in de verdediging, ik geef gewoon aan waar je de vacatures had kunnen vinden. Met je "boehoehoe, incrowd"-gejank.
quote:
Dat is het toch ook? Gaat er iemand weg, komt er een mod van al 4 subfora er voor terug. Of een oudgediende. Meer incrowd kan nietquote:
En datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:13 schreef JortK het volgende:
haphaphap
Gekke Limbo!quote:
Ik geef je toch gelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Gaat er iemand weg, komt er een mod van al 4 subfora er voor terug. Of een oudgediende. Meer incrowd kan niet
2:38 te vroegquote:
Zó gek maak ik het zelfs nietquote:
Nee, jij gaat de komende tijd úren en úren werktijd verkwisten aan kijken naar dat stomme fietsenquote:
Nee, hij is mijn Chef.quote:
Aanwezigheidstijd plezant invullen jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij gaat de komende tijd úren en úren werktijd verkwisten aan kijken naar dat stomme fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |