Katiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik val ook op "normale" vrouwen hoor
Vroeger was ik helemaal gek op Katie Holmes
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neu. Maar die linker is net een vent.
Roehoeeel.
Die is zo klein dat ze kinderzitje nodig heeft in de auto , om boven het raam uit te komenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
whehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is zo klein dat ze kinderzitje nodig heeft in de auto , om boven het raam uit te komen
Vroeger......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ze kon makkelijk het plintenladdertje van Roel van V. vasthouden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is zo klein dat ze kinderzitje nodig heeft in de auto , om boven het raam uit te komen
Precies...eigenlijk had ik vroeger dik moeten drukkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vroeger......
Nu is ze helemaal verpest door die Scientology loser.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies...eigenlijk had ik vroeger dik moeten drukken
Je zelf verpesten doe je vooralsnog zelf. Je bent zelf degene die de keuzes maakt in het leven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vroeger......
Nu is ze helemaal verpest door die Scientology loser.
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zelf verpesten doe je vooralsnog zelf. Je bent zelf degene die de keuzes maakt in het leven.
Yup. Maar dat ze in meer of mindere mate beīnvloed is door manlief (en daardoor keuzes heeft gemaakt) kun je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zelf verpesten doe je vooralsnog zelf. Je bent zelf degene die de keuzes maakt in het leven.
hai mawquote:
quote:
neequote:
hihiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neezelfs toen noortje weer hier kwam posten kwam ie niet
misschien omdat ie weet dat ze al bezet is
Beinvloeden kan altijd, zelfstandig nadenken kan ook altijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar dat ze in meer of mindere mate beīnvloed is door manlief (en daardoor keuzes heeft gemaakt) kun je niet ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |