Daar kom ik na deze wedstrijd wel even op terugquote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef Szura het volgende:
Ik vind Murray tot nu toe wel goed met de druk omgaan.
Wat vinden jullie?
Tactisch antwoordquote:Op maandag 29 juni 2009 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kom ik na deze wedstrijd wel even op terug
Ik vind van niet. Hij verloor de eerste set nogal dik. In welk opzicht gaat hij er goed mee om dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef Szura het volgende:
Ik vind Murray tot nu toe wel goed met de druk omgaan.
Wat vinden jullie?
Ik bedoel in het algemeenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Hij verloor de eerste set nogal dik. In welk opzicht gaat hij er goed mee om dan?
137quote:Op maandag 29 juni 2009 20:48 schreef Szura het volgende:
Op hoeveel aces is Ivo geeindigd?
Roddick heeft er nu 18
UE trouwens zeer schaars daar
ja in de wedstrijd tegen Verdasco natuurlijkquote:
ja, britten en een vuistjequote:Op maandag 29 juni 2009 20:52 schreef kodama het volgende:
Go Wawrinka!
Altijd voor engeland (als het niet tegen nl is) behalve met tennis.. Henman-virus ofzo.
Je vuist ballen als de ander een fout maakt... so sad
Terug naar de basisschool.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:55 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, britten en een vuistje![]()
je merkt aan alles dat ze in 200 jaar geen fatsoenlijke oorlog gevoerd hebben.
Een heel punt bijna weg... BBC....quote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef TheArt het volgende:
Britse regieWe waren alweer aan het tennissen hoor.
Is meer Hewitt stijl imoquote:Op maandag 29 juni 2009 20:52 schreef kodama het volgende:
Go Wawrinka!
Altijd voor engeland (als het niet tegen nl is) behalve met tennis.. Henman-virus ofzo.
Je vuist ballen als de ander een fout maakt... so sad
Bij mij werkt wimbledon2009.nl ook niet meer...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef TubewayDigital het volgende:
kut, krijg silverlight niet aan de praat. Tips?
www.google.com of een tv kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef TubewayDigital het volgende:
kut, krijg silverlight niet aan de praat. Tips?
Eltingh wist daar geen antwoord opquote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef Szura het volgende:
Als een bal het dak raakt telt ie zeker niet he
Dan verlies je het punt ja.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef Szura het volgende:
Als een bal het dak raakt telt ie zeker niet he
Dat is dan ook z'n grote kracht.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Mr-Sander het volgende:
Zo verdedigend speelt die Murray ook he...![]()
Z'n vriendin?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef Szura het volgende:
Wie is dat naast J. Murray?
Wel doen hequote:Op maandag 29 juni 2009 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kom ik na deze wedstrijd wel even op terug
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen weer zo'n vreselijk saaie dag....
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule16.html
Met een beetje geluk al klaar voor 6-en, maar het is niet veel idd.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
Is vandaag dan saai???quote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
pff zeker saaiquote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
Met NL commentaar heb je daar geen last vanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Mr-Sander het volgende:
Als Murray wint, moet ik nķg 2 dagen constant op de BBC aanhoren:
Sue: Well Mc(Enroe), having watched Murray's sensational match on Centre Court yesterday, what are your thoughts of him winning Wimbledon?
John: I'm feeling fairly confident that he has the abilities to win Wimbledon.
Enz. enz. enz.
Oh ja, en er wordt ook nog getennist door anderen op Wimbledon.
Murray
Bah. Vrouwentennis kan me toch maar weinig bekoren...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom "met een beetje geluk"? Ga je kijken dan, want anders maakt het toch niet uit?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met een beetje geluk al klaar voor 6-en, maar het is niet veel idd.
Niemand, maar het was denk ik meer een vraag waarop het woord weer betrekking had.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vandaag saai vond?
Ja, altijd de dinsdag vrouwen en woensdag mannen QF als ik het goed heb.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef RayMania het volgende:
Rare planning daar zeg. Geen mannen morgen, maar wel weer de vrouwen.
Zondag vond ik ook een vrij saaie dag. Beetje hetzelfde niveau als morgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niemand, maar het was denk ik meer een vraag waarop het woord weer betrekking had.
Moeilijke omstandigheden ook. Hij staat niet alleen tegen Murray te spelen, maar ook tegen die paar duizend man publiek. Davis Cup x 10 bij vlagen, echt een gekkenhuis.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef TubewayDigital het volgende:
lijkt wel of warwinka mentaal gebroken is, het is geen nadal iig
"Morgen weer zo'n vreselijk saaie dag.... "quote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vandaag saai vond?
Preciesquote:Niemand, maar het was denk ik meer een vraag waarop het woord weer betrekking had.
Nogmaals, wie zeg dat ik vandaag saai vond?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
"Morgen weer zo'n vreselijk saaie dag.... "
[..]
Precies![]()
Valt wel mee. Gisteren gingen ze door tot 22.30 ofzo. Op een buitenbaan, zonder licht.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Hup Stan![]()
Damn ! Wat gaan ze lang door !
Roddick, held
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En nee, ik ga zeker niet kijken, heb betere dingen te doen. Het is meer dat het klaar is als ik thuis ben.
Dit is een binnenbaan zonder licht. Lijkt me donkerder dan een buitenbaan zonder licht (omdat het dak hooguit een beetje licht tegenhoudt.)quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gisteren gingen ze door tot 22.30 ofzo. Op een buitenbaan, zonder licht.
ja en 3 schaduwenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Wie zegt dat dit zonder licht is? Ik weet het eigenlijk wel zeker van niet, buiten schemert het al.
Dit is een binnenbaan met licht...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is een binnenbaan zonder licht. Lijkt me donkerder dan een buitenbaan zonder licht (omdat het dak hooguit een beetje licht tegenhoudt.)
Staat juist goed, retro.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef N.i.c.k het volgende:
heb zelden iemand gezien bij wie fred perry zo lelijk staat.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Wie zegt dat dit zonder licht is? Ik weet het eigenlijk wel zeker van niet, buiten schemert het al.
Jullie willen toch niet zeggen dat deze baan verlicht wordt? Er is wat indirecte verlichting achter de baan, waarschijnlijk zodat de uitgang beter te zien is, maar dat is wel iets anders dan wat ze bijvoorbeeld op de US Open of de AO hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is een binnenbaan met licht...
Valt ook niet op..![]()
quote:
Huh ?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gisteren gingen ze door tot 22.30 ofzo. Op een buitenbaan, zonder licht.
Ga eerst maar eens de definitie van pauper opzoeken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wrom is die pauper je nieuwe held ?
Waar ?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens de definitie van pauper opzoeken.
Natuurlijk wel, het is toch gewoon goed verlicht? Dat zie je tochquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen toch niet zeggen dat deze baan verlicht wordt? Er is wat indirecte verlichting achter de baan, waarschijnlijk zodat de uitgang beter te zien is, maar dat is wel iets anders dan wat ze bijvoorbeeld op de US Open of de AO hebben.
Sorryquote:Op maandag 29 juni 2009 22:14 schreef Bramaldo11 het volgende:
McEnroe: dit is misschien wel de beste singlebackhand tegen beste dubbelbackhand (Wawrinka - Murray)
What about Federer, Kohlschreiber, Nadal (backhandwinners uit geslagen positie) ? Any thoughts?
Nee hoor niet verlichtquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen toch niet zeggen dat deze baan verlicht wordt? Er is wat indirecte verlichting achter de baan, waarschijnlijk zodat de uitgang beter te zien is, maar dat is wel iets anders dan wat ze bijvoorbeeld op de US Open of de AO hebben.
Nogmaals, die lampen schijnen naar boven. Dat is indirecte verlichting en dat is niet de manier waarop je een baan gaat verlichten. Er staan toch geen felle lampen op de baan gericht of mis ik iets?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor niet verlicht![]()
Er hangen daarboven gewoon lampen... En nee, niet genoeg om als het buiten helemaal donker is door te spelen, maar om nou te zeggen dat de baan niet verlicht wordt..
Nou, dan snap ik het niet meer. Gister riep iedereen dat de baan niet verlicht wordt met het dak. Ik zie het blijkbaar gewoon niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het is toch gewoon goed verlicht? Dat zie je toch?
Al wordt het na middernacht, deze maken ze af. Ik denk dat dat ook de hoofdreden was eigenlijk om vanaf het begin met het dak te spelen.
waarom zouden ze er niet voldoende lume in stoppen om door te kunnen spelen onder de meest donkere omstandigheden ? (ook bij dichte bewolking kan het aarde donker worden). En hoe zouden ze dan de grens meten van hoeveel lichtintensiteit er wel nodig is.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat dat licht op de baan betreft, met de camera die op de baan is gericht kunnen ze het doen lijken alsof het licht is terwijl het buiten al behoorlijk schemert. Als je dan op hetzelfde moment een camera op de 'grounds' ziet, is het behoorlijk schemerig.
Goh, we hebben een verlichtingsexpert in huis.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nogmaals, die lampen schijnen naar boven. Dat is indirecte verlichting en dat is niet de manier waarop je een baan gaat verlichten. Er staan toch geen felle lampen op de baan gericht of mis ik iets?
Het zal wel. Ik snap er alleen niks van. Ik heb verschillende mensen hier horen zeggen dat er weliswaar een dak was maar geen verlichting.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
waarom zouden ze er niet voldoende lume in stoppen om door te kunnen spelen onder de meest donkere omstandigheden ? (ook bij dichte bewolking kan het aarde donker worden). En hoe zouden ze dan de grens meten van hoeveel lichtintensiteit er wel nodig is.
ik zeg; voldoende licht voor een nachtpartij.
En ze zeggen al een uur op de BBC dat ze doorgaan tot de partij afgelopen is.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zal wel. Ik snap er alleen niks van. Ik heb verschillende mensen hier horen zeggen dat er weliswaar een dak was maar geen verlichting.
Heb ik tenminste nog ergen verstand van.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Goh, we hebben een verlichtingsexpert in huis.
Niet dus blijkbaarquote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb ik tenminste nog ergen verstand van.
Ik had laatst met de groundsman op ons park trouwens een heel interessant gesprek over de Verlichting.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef N.i.c.k het volgende:
APK, misschien wel retro. maar dan geen oversized polo, en zeker niet 2 knoopjes open. (eigenlijk allebei dicht, casual).
Zag je net die beelden van buiten de baan? Daar was het ook nog gewoon licht. Of wordt het hele park verlicht?quote:
Allemaal exceemquote:Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Voor badmeester APK![]()
Ja, erg charmant inderdaad.quote:
Kom op, nu is het leuk geweest, kijk gewoon naar buiten, daar is het amper lichter.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zag je net die beelden van buiten de baan? Daar was het ook nog gewoon licht. Of wordt het hele park verlicht?
Ja maar, maar, tijdsverschil enzo!!!11!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kom op, nu is het leuk geweest, kijk gewoon naar buiten, daar is het amper lichter.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
Kijk, dit mag je dus nooit challengen. Eerst de bal slaan en afwachten of die ingaat.
Nee, precies. Belachelijk dat Graf dat toestond.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
Kijk, dit mag je dus nooit challengen. Eerst de bal slaan en afwachten of die ingaat.
Dat was om te vieren dat de zjermans net het jeugd EK wonnen op dat moment preciesquote:Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze die Duitse vrouw misschien ophangen ofzo? Wat een dom wijf zeg; gaat ze terwijl Murray serveert een bal naar die ballenjongen gooien.
Was zeker de moeder van Jimmy Jump ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mazzelaar is het toch ook met die gegooide bal
Bal op de lijn, geen call. Wawrinka slaat 'm, bal stuitert aan de andere kant uit, umpire roept de score volgens mij zelfs al en dan gaat 'ie challengen. Jammer, maar dan had je die bal al niet terug moeten slaan of echt meteen na het slaan je hand op moeten steken.quote:
Heeft het dak toch nut zo het eerste jaarquote:
als je hem niet terugslaat kan dat weer gezeik op gaan leveren over punt of opnieuw.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bal op de lijn, geen call. Wawrinka slaat 'm, bal stuitert aan de andere kant uit, umpire roept de score volgens mij zelfs al en dan gaat 'ie challengen. Jammer, maar dan had je die bal al niet terug moeten slaan of echt meteen na het slaan je hand op moeten steken.
http://www.atdhe.net/7621/watch-wimbledon-soderling-vs-federerquote:Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef RayMania het volgende:
Hm, stream valt ineens weg en niet meer te laden.
Gier, hoe kan het toch, tis geen mooiboy maar zo'n geil mannekequote:
Want?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
als je hem niet terugslaat kan dat weer gezeik op gaan leveren over punt of opnieuw.
Het is een cutie om te zienquote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gier, hoe kan het toch, tis geen mooiboy maar zo'n geil manneke
Was imo vrij duidelijk in tijdens de normale beelden al.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Edit. te vroeg...
Was imo niet zo duidelijk, voor mijzelf dan..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was imo vrij duidelijk in tijdens de normale beelden al.
Want het is bedtijd voor de toeschouwers? Al wordt het 43-41 in de 5e, deze wordt afgemaakt.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Die eventuele 5e set gaat vandaag toch niet meer gespeeld worden schat ik zo... ik vind Wawa momenteel sterker dan Murray dus dan heeft ie weer eens mazzel
Ik weet niet of er voldoende lampen zijn in het stadionquote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want het is bedtijd voor de toeschouwers? Al wordt het 43-41 in de 5e, deze wordt afgemaakt.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Mr-Sander het volgende:
Het leek wel heel onsportief, maar het was z'n snaar die gebroken was. Liep al helemaal te schelden op Andy
Want nu is het niet donker buiten?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of er voldoende lampen zijn in het stadion
Misschien in de 5e setquote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef RayMania het volgende:
Zal wel 7-5 worden voor Murray.
Ik zit niet in het stadion he... jij blijkbaar welquote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want nu is het niet donker buiten?
Break Waw.
Nee, ik kijk gewoon tv en zie om de game beelden van buiten.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit niet in het stadion he... jij blijkbaar wel
Daar sluit ik me even bij aan... dat dak lijkt net daglicht door te gevenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie nu dat ze inderdaad licht hebben.Excuses aan de deelnemers aan dit topic en in het bijzonder aan Ambrosius en TheGeneral.
![]()
Sorry ik had nog geen buitenbeelden gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ik kijk gewoon tv en zie om de game beelden van buiten.
Jij bent echt zo'n leuke mod, altijd zo relaxed bij posts van users in je eigen sub-forum. Ben je ook zo tegen je gasten als je thuis een feestje geeft?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ik kijk gewoon tv en zie om de game beelden van buiten.
quote:Murray dient protest in tegen dak
Daar heb je iets mee, is het nietquote:Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Norrage het volgende:
WAWA!! Nu ben ik ook wel beetje voor hem hoor, wat een geweldige backhands
Zou je denken joh.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Mr-Sander het volgende:
Zou toch mooi zijn: Wawrinka - Federer in de finale
Totaal Zwitsers, denk dat dat nog nooit is voorgekomen...
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Mr-Sander het volgende:
'Swisster Act.'quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Mr-Sander het volgende:
Murray challenget het dak.quote:
Grappig hoor. Maar waar blijft de traditie op deze manier?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
Gaaf dit zeg, gewoon laat op de avond Wimbledon kijken.Wat een feest.
Jazeker!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef CRemy het volgende:
Als Federer het toernooi wint is hij toch weer nummer 1?
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik haat het om te zeggen; maar het was een mooie bal van Murray, dat zeker.
Zeker de mentaliteit van Wawrinka?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
Waar heeft Theo Bakker het nou weer allemaal over![]()
.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een gaylord is die Rusedski toch zeg..
Becker deed het beter.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef koemleit het volgende:
toch knap dat je met zo'n drankneus nog zo'n resultaat neerzet.
Hebben ze wel licht?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Hup Stan, sla de pauper aan flarden, het kan nog![]()
[ afbeelding ]
Jinx nou niet!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Mr-Sander het volgende:
Re-break en nu op weg naar een lovegame voor 3-3
Rudolphquote:Op maandag 29 juni 2009 23:19 schreef DeeBee het volgende:
Drinkt Wrawinka wodka tussen de games btw?
Die rode neus is geniaal.
quote:
Geen ideequote:` Er is altijd licht in de duisternis`
Mano a mano.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Colplay het volgende:
Het is wel een echt man-tegen-man gevecht dit.
Mauresmo had graag meegedaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Colplay het volgende:
Het is wel een echt man-tegen-man gevecht dit.
Mag bestquote:Op maandag 29 juni 2009 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
Andy Roddick heeft dit jaar echt kans op een finale (al mag je dat nooit hardop zeggen).
Hewitt pakken, en dan uitkomend tegen Ferrero of Murray/Wawrinka... Murray lijkt me iig al behoorlijk vermoeid na 1 week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |