Is dat nou nog steeds grappig? Fake accounts aanmaken?quote:
Seeuwwitje is met dubbel 'w'. In het Engels is het zelfs in twee delen; Snow Whitequote:
Net als spelers, trainers en volledige clubs op marktplaats zetten zal ook dit niet verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Is dat nou nog steeds grappig? Fake accounts aanmaken?
Voor hem mag Ajax van mij wel behoorlijk wat geld neerleggen. Alleen jammer dat er voor Cvitanich dan veel te veel is betaald. Van mij mag Ajax trouwens ook wel proberen Lens te kopen van AZ ipv Elia.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Deed me goed om Suarez weer in Ajax-trainingspak te zien.
Concurrentie voor Cvitanich is alleen maar goed, dat zegt ie zelf al. Daarnaast zullen we volgend seizoen ook wel weer een container aan blessures hebben. Lens zou een mooie aankoop zijn ja. Kan in de punt in 4-4-2 maar ook langs Aissati in een 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voor hem mag Ajax van mij wel behoorlijk wat geld neerleggen. Alleen jammer dat er voor Cvitanich dan veel te veel is betaald. Van mij mag Ajax trouwens ook wel proberen Lens te kopen van AZ ipv Elia.
quote:Lens, die in Alkmaar nog een contract heeft tot de zomer van 2013, geniet veel vertrouwen van de technische staf van de landskampioen. "AZ heeft me te kennen gegeven dat ze me niet willen laten gaan. Maar daarbij werd ook gezegd dat het dit jaar wel moet gaan gebeuren", aldus Lens, die gretig is om de hoge verwachtingen rondom zijn persoon dit seizoen in te vullen. Wel weet hij dat hij in de strijd om speelminuten te maken heeft met flink wat concurrentie.
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit staat net op voetbalprimeur dus voor Lens kan je ook al de hoofdprijs betalen.
[..]
Inderdaad, gelukkig is Berg nog wel bij zinnen en wil ie absoluut niet naar AZquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
10 miljoen euro voor Lens? De wereld is gek.
10 miljoen Zimbabwaanse dollars mag ik hopen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...
Dus ik denk dat Lens idd meer dan 10 moet kosten
Nee, logisch.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
10 miljoen euro voor Lens? De wereld is gek.
Dan kost Markie Looms ook 8 miljoen zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...
Als jullie die niet kwijtwillen, dan kost Markie Looms 8 miljoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan kost Markie Looms ook 8 miljoen zeker
10 bananen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja, en voor Suarez mag je dan wel 50 miljoen euro vragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
Als Lens 10 miljoen moet kosten, mag Ajax ook wel 35 miljoen vragen voor Kennedy. Die had namelijk een belangrijke treffer gescoord in de UEFA Cup en heeft sowieso uberhaupt UEFA Cup gespeeld.
Jullie kregen al 13 miljoen voor Vermaelen, over belachelijke bedragen gesproken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
Als Lens 10 miljoen moet kosten, mag Ajax ook wel 35 miljoen vragen voor Kennedy. Die had namelijk een belangrijke treffer gescoord in de UEFA Cup en heeft sowieso uberhaupt UEFA Cup gespeeld.
Wacht even, dat is iemand die een belangrijke basisspeler was (aanvoerder), al jaren in het eerste speelt als vaste kracht EN international is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jullie kregen al 13 miljoen voor Vermaelen, over belachelijke bedragen gesproken.
Dat is inderdaad belachelijk. Maar Thomas heeft wel wat meer in z'n mars dan Lens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jullie kregen al 13 miljoen voor Vermaelen, over belachelijke bedragen gesproken.
Maar ook verdediger.. 13 miljoen voor een verdediger uit de Nederlandse competitie.. Echt veel hoor. Koopt een Real Madrid een Van der Vaart voor uit Duitsland.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wacht even, dat is iemand die een belangrijke basisspeler was (aanvoerder), al jaren in het eerste speelt als vaste kracht EN international is.
Dat verschilt nog al met een talentje waarvan nog maar moet blijken of ie door gaat breken.
Dat eerste maakt je niet gelijk een goede verdediger he.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wacht even, dat is iemand die een belangrijke basisspeler was (aanvoerder), al jaren in het eerste speelt als vaste kracht EN international is.
Dat verschilt nog al met een talentje waarvan nog maar moet blijken of ie door gaat breken.
Dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
Dat zeg ik ook niet, maar dat verklaart een hogere transfersom wel degelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat eerste maakt je niet gelijk een goede verdediger he.![]()
Wat ik bedoel is dat dit voor de hele transfermarkt geld. Jullie krijgen tientallen miljoenen voor niet-bijzondere spelers als Babel en Vermaelen, dat zijn de lusten, en dan heb je de 16 miljoen van Sulejmani, al heeft Ajax zichzelf daar enorm afgezet en bijvoorbeeld de 12 miljoen van Elia nu als lasten.
Verder is Lens overigens doorgebroken vorig seizoen, maar heeft 'ie dit seizoen natuurlijk erg stilgestaan door blessures. In de ArenA liet ie alleen bijvoorbeeld weer zien wat hij in zijn mars heeft.
Nee. Ik zie hem zomaar basisspeler worden bij AZ.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar dat verklaart een hogere transfersom wel degelijk.
Dat Arsenal zo gek was om 10 miljoen + 3 miljoen flexibel te dokken moeten ze zelf weten. Dat Ajax dat bedrag vroeg is niet meer dan logisch voor iemand die zo belangrijk is.
Lens is dat niet, die is op dit moment zelfs overbodig bij AZ. Dus 10 miljoen zou echt compleet van de pot gerukt zijn.
Elk bedrag boven 5/6 miljoen eigenlijk. Denk niet dat iemand dat bedrag al zou betalen, laat staan 10 miljoen.
Die moet naar Ajax!quote:'Ten Cate wil hereniging met Grygera'
Henk ten Cate hoopt Zdenek Grygera los te kunnen weken bij Juventus. De trainer van Panathinaikos zou volgens Sky Italia zelfs al een bod voorbereiden op de Tsjechische verdediger.
De nieuwe coach van Juventus, Ciro Ferrera, zou het niet zien zitten in de oud-Ajacied en wil zijn landgenoot Tomas Ujfalusi (Atlético Madrid) of Fabiano Santacroce (Napoli) liever op de rechtsbackpositie zien. Vorig seizoen was Grygera onder Claudio Ranieri wel een vaste waarde.
Ten Cate kent Grygera nog uit zijn tijd bij Ajax. Daar werkte het duo succesvol samen, waarna de Tsjech met zijn goede spel een transfer naar Italië verdiende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Nee die was er niet ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:33 schreef Radegast het volgende:
Traint Unlucky Luque alweer mee bij Ajax?
Je moet het in verhouding zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
10 bananen ja.
quote:'Niet De Graafschap heeft gebeld, maar Inter'
Geschreven op dinsdag, 30 juni om 13:24
FC Twente lijkt er alles voor te willen doen om de huidige selectie zoveel mogelijk intact te houden. Waar Eljero Elia nog altijd moet wachten op zijn transfer naar Ajax of Hamburger SV, is Marko Arnautovic ook niet blij met zijn werkgever. De Oostenrijker wil graag zijn vastgelopen transfer naar Internazionale realiseren, desnoods persoonlijk.
De aanvaller was dinsdag aanwezig op het trainingscomplex van FC Twente. Niet om te trainen, maar om eventueel bij te springen bij besprekingen tussen zijn werkgever en Internazionale. "Ik ben hier aanwezig voor het geval het nodig is", liet Arnautovic weten tegenover de GPD-bladen. Hij doelt op het feit dat als Twente en Inter er niet uit weten te komen, dat hij dan hoogstpersoonlijk met voorzitter Joop Munsterman wil praten.
Arnautovic, die momenteel te kampen heeft met een stressfractuur in zijn voet, wil ontzettend graag verkassen naar Italië. "Kom op zeg, niet De Graafschap heeft gebeld, maar Internazionale. Dat is toch wel een stapje vooruit", liet het gepikeerde talent weten. Zelf is hij al helemaal rond met de ploeg van trainer José Mourinho, die een lucratief contract voor de duur van vijf seizoenen aan de aanvaller heeft geboden.
Het struikelblok blijft de transfersom die FC Twente wil zien voor een mogelijke transfer van de aanvaller. De Tukkers willen een bedrag van ongeveer twaalf miljoen euro krijgen. Arnautovic vindt dat teveel. "Ik kost geen twaalf miljoen, zeker niet nu ik geblesseerd ben." Inter weigert het gewenste bedrag te betalen door de kwetsuur.
Ook Arnautovic' zaakwaarnemer Rob Groener vindt de gehele gang van zaken onbegrijpelijk en hoopt dat zijn cliënt alsnog krijgt wat hij wil. "Ik ga er nog steeds vanuit dat Twente en Inter er in alle redelijkheid uitkomen. Ik vind ook dat het nu de hoogste tijd is voor een oplossing, want beide clubs hebben tijd genoeg gehad. Maar ja, clubbestuurders zijn soms net kleine kinderen hè."
De muiterij is begonnen.quote:Elia hekelt valse beloftes Twente
Geschreven op dinsdag, 30 juni om 13:45
Het transferbeleid van FC Twente wordt met de dag meer bekritiseerd. De Tukkers hebben weliswaar Edson Braafheid van de hand gedaan, maar houden hun poot stijf met onderhandelingen over het vertrek van Eljero Elia en Marko Arnautovic. De eerstgenoemde staat in de verregaande belangstelling van Hamburger SV en Ajax, maar lijkt vooralsnog niet te mogen vertrekken.
Elia heeft aan de ene begrip voor het feit dat FC Twente een goed bedrag voor hem wil vangen. “Als Ajax me graag wil hebben, dan moeten ze maar het hele bedrag betalen”, liet Elia weten aan de GPD-bladen. Onder de afgesproken omstandigheden heeft hij er echter totaal geen begrip voor. “Als ik zou bijtekenen, dan zou Twente mij deze zomer verkopen. Dat is mij zo uitgelegd door het bestuur van de club.”
Desondanks blijft Twente lastig in de besprekingen over een transfer. “De afspraken rondom mijn nieuwe contract was de reden dat ik bijtekende. Maar die beloftes komen ze nu niet na. Ze willen het onderste uit de kan halen en doen overal moeilijk over. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, dan had ik nooit bijgetekend.”
Waar Ajax al een hele tijd bezig is met het binnen halen van Elia als gewenste vleugelaanvaller, probeert ook Hamburger SV de speler binnen te halen. Volgens de Duitse media zou de vlugge aanvaller deze week worden gepresenteerd in Hamburg. FC Twente is echter nog altijd niet akkoord over de transfersom, die meer verlangen omdat ADO Den Haag een deel van de transfersom krijgt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die moet naar Ajax!Nee, maar onhaalbaar voor Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Ari en Dembele blijven geef ik hem weinig kans.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee. Ik zie hem zomaar basisspeler worden bij AZ.
Denken dat je Lens voor 3 miljoen zomaar even op kan pikken bij AZ.!
Ik denk dat hij beter is dan Ari.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ari en Dembele blijven geef ik hem weinig kans.
Ari is juist diegene die overbodig is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ari en Dembele blijven geef ik hem weinig kans.
Zegt genoeg over Joop.quote:"Ik vind ook dat het nu de hoogste tijd is voor een oplossing, want beide clubs hebben tijd genoeg gehad. Maar ja, clubbestuurders zijn soms net kleine kinderen hè."
Maar we willen Markie Looms juist heel graag kwijtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als jullie die niet kwijtwillen, dan kost Markie Looms 8 miljoen.
Het zag er niet al te erg uit, hij kon zelf het veld aflopen en naar de kleedkamer, maar zijn loopje zag er niet helemaal 100% uit. Het zal wel meevallen verwacht ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Begint de ellende nu al???
Zag het er ernstig uit?
Je moet er toch niet aan denken, zo'n Donald/VdHeijden-achtige blessure bij zo'n belangrijke speler nog voor het seizoen van start gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het zag er niet al te erg uit, hij kon zelf het veld aflopen en naar de kleedkamer, maar zijn loopje zag er niet helemaal 100% uit. Het zal wel meevallen verwacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |