abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70510246
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:05 schreef Apfel. het volgende:
[ afbeelding ]

Weer zo'n faker?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_70511404
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sorry hoor
Ik vind het heel leuk!
Nog 2 maanden op de transfermarkt.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:52:18 #156
52871 Blight
Supersized.
pi_70511489
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:05 schreef Apfel. het volgende:
[ afbeelding ]

Is dat nou nog steeds grappig? Fake accounts aanmaken?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70511573
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sorry hoor
Seeuwwitje is met dubbel 'w'. In het Engels is het zelfs in twee delen; Snow White .

Snodverdee.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:01:06 #158
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70511717
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Blight het volgende:

[..]

Is dat nou nog steeds grappig? Fake accounts aanmaken?
Net als spelers, trainers en volledige clubs op marktplaats zetten zal ook dit niet verdwijnen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:28:34 #159
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70512611
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Voor hem mag Ajax van mij wel behoorlijk wat geld neerleggen. Alleen jammer dat er voor Cvitanich dan veel te veel is betaald. Van mij mag Ajax trouwens ook wel proberen Lens te kopen van AZ ipv Elia.
#FreeHat
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:29:38 #160
166976 DuvelDuvel
pi_70512647
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Deed me goed om Suarez weer in Ajax-trainingspak te zien.
Zeker En hij heeft het al over aankomend seizoen kampioen worden. Geeft totaal niet te kennen weg te willen.
#FreeHat
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:33:20 #161
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70512777
Ubry is geen klootzak binnen de lijnen. Niet voor niets de bijnaam Furby. Hij is een net niet speler. (Doet soms leuk mee in de verdediging, maar komt als back tekort. Laat af en toe een leuke beweiging zien in de aanval maar zwakke voorzet, geen slimme steekpass en weinig scorend vermogen. Geen spelmaker op het middenveld.) Als je dan als op 1 na beste speler wordt gezien dan zegt dat meer dan genoeg over de kwaliteit (lees: het gebrek daar aan) van de gehele ploeg.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:36:41 #162
166976 DuvelDuvel
pi_70512877
Heb je hem ook weer
#FreeHat
pi_70512992
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Voor hem mag Ajax van mij wel behoorlijk wat geld neerleggen. Alleen jammer dat er voor Cvitanich dan veel te veel is betaald. Van mij mag Ajax trouwens ook wel proberen Lens te kopen van AZ ipv Elia.
Concurrentie voor Cvitanich is alleen maar goed, dat zegt ie zelf al. Daarnaast zullen we volgend seizoen ook wel weer een container aan blessures hebben. Lens zou een mooie aankoop zijn ja. Kan in de punt in 4-4-2 maar ook langs Aissati in een 4-2-3-1.
pi_70513160
Cvitanich heeft afgelopen jaar al meer moeten spelen dan de bedoeling was. Het idee was om 'm een jaar te laten wennen achter Huntelaar, maar omdat die geblesseerd raakte en uiteindelijk wegging werd iets totaal anders. Helaas blesseerde Dario zichzelf ook, waardoor het al helemaal niet opschoot.

Ik heb echt nog wel vertrouwen in die gozer. Nog jong zat om een flinke ontwikkeling te maken bij Ajax en volgens mij goed genoeg om nu al flink te gaan scoren in de Eredivisie. Hij komt er wel.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:48:16 #165
166976 DuvelDuvel
pi_70513250
Dit staat net op voetbalprimeur dus voor Lens kan je ook al de hoofdprijs betalen.
quote:
Lens, die in Alkmaar nog een contract heeft tot de zomer van 2013, geniet veel vertrouwen van de technische staf van de landskampioen. "AZ heeft me te kennen gegeven dat ze me niet willen laten gaan. Maar daarbij werd ook gezegd dat het dit jaar wel moet gaan gebeuren", aldus Lens, die gretig is om de hoge verwachtingen rondom zijn persoon dit seizoen in te vullen. Wel weet hij dat hij in de strijd om speelminuten te maken heeft met flink wat concurrentie.
#FreeHat
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:57:20 #166
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70513511
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit staat net op voetbalprimeur dus voor Lens kan je ook al de hoofdprijs betalen.
[..]
Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...
Dus ik denk dat Lens idd meer dan 10 moet kosten
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70513524
10 miljoen euro voor Lens? De wereld is gek.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:59:10 #168
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_70513573
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
Inderdaad, gelukkig is Berg nog wel bij zinnen en wil ie absoluut niet naar AZ
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:01:12 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70513618
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik had het zelf ook al gelezen en ik zie Dembele vertrekken dus dan heeft Lens veel kans op een bsisplek...
10 miljoen Zimbabwaanse dollars mag ik hopen?
-
pi_70513654
10 Miljoen voor Lens? Haha
pi_70513734
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef kevin6188 het volgende:
Nee, logisch.

Lens is een van de meestbelovende spelers van AZ, wellicht basisspeler komend seizoen. Bovendien wil AZ hem echt niet verkopen aan Ajax.

Als ik AZ was zou ik hem ook echt niet voor minder dan 10 miljoen verkopen aan Ajax.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:09:48 #172
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70513823
quote:

[..]

Dan kost Markie Looms ook 8 miljoen zeker
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:12:24 #173
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70513900
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dan kost Markie Looms ook 8 miljoen zeker
Als jullie die niet kwijtwillen, dan kost Markie Looms 8 miljoen.
pi_70514042
quote:

[..]

10 bananen ja.

Als Lens 10 miljoen moet kosten, mag Ajax ook wel 35 miljoen vragen voor Kennedy. Die had namelijk een belangrijke treffer gescoord in de UEFA Cup en heeft sowieso uberhaupt UEFA Cup gespeeld.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:19:30 #175
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70514117
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

10 bananen ja.

Als Lens 10 miljoen moet kosten, mag Ajax ook wel 35 miljoen vragen voor Kennedy. Die had namelijk een belangrijke treffer gescoord in de UEFA Cup en heeft sowieso uberhaupt UEFA Cup gespeeld.
Ja, en voor Suarez mag je dan wel 50 miljoen euro vragen.
-
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:21:23 #176
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70514164
quote:

[..]

10 bananen ja.

Jullie kregen al 13 miljoen voor Vermaelen, over belachelijke bedragen gesproken.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:23:11 #177
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70514215
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Jullie kregen al 13 miljoen voor Vermaelen, over belachelijke bedragen gesproken.
Wacht even, dat is iemand die een belangrijke basisspeler was (aanvoerder), al jaren in het eerste speelt als vaste kracht EN international is.
Dat verschilt nog al met een talentje waarvan nog maar moet blijken of ie door gaat breken.
-
pi_70514269
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat is inderdaad belachelijk. Maar Thomas heeft wel wat meer in z'n mars dan Lens.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:25:52 #179
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70514281
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wacht even, dat is iemand die een belangrijke basisspeler was (aanvoerder), al jaren in het eerste speelt als vaste kracht EN international is.
Dat verschilt nog al met een talentje waarvan nog maar moet blijken of ie door gaat breken.
Maar ook verdediger.. 13 miljoen voor een verdediger uit de Nederlandse competitie.. Echt veel hoor. Koopt een Real Madrid een Van der Vaart voor uit Duitsland.
2/3 Babel is dat. Meer dan 3x Bruno Silva.

Hey als je het eruit kan halen, waarom dan niet he
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:28:39 #180
123545 DatMeenJeNiet
pi_70514339
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat eerste maakt je niet gelijk een goede verdediger he.

Wat ik bedoel is dat dit voor de hele transfermarkt geld. Jullie krijgen tientallen miljoenen voor niet-bijzondere spelers als Babel en Vermaelen, dat zijn de lusten, en dan heb je de 16 miljoen van Sulejmani, al heeft Ajax zichzelf daar enorm afgezet en bijvoorbeeld de 12 miljoen van Elia nu als lasten.

Verder is Lens overigens doorgebroken vorig seizoen, maar heeft 'ie dit seizoen natuurlijk erg stilgestaan door blessures. In de ArenA liet ie alleen bijvoorbeeld weer zien wat hij in zijn mars heeft.
pi_70514400
quote:

[..]

10 bananen ja.

Dit slaat natuurlijk nergens op.

Ajax wil Kennedy kwijt. AZ wil Lens niet kwijt.

Wat zijn wij opeens roomser dan de paus hier? Als wij een Lens hadden gehad zouden we moord en brand schreeuwen als Ajax hem voor 4 miljoen aan AZ verkocht. Hypocrieten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:31:23 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70514415
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat eerste maakt je niet gelijk een goede verdediger he.

Wat ik bedoel is dat dit voor de hele transfermarkt geld. Jullie krijgen tientallen miljoenen voor niet-bijzondere spelers als Babel en Vermaelen, dat zijn de lusten, en dan heb je de 16 miljoen van Sulejmani, al heeft Ajax zichzelf daar enorm afgezet en bijvoorbeeld de 12 miljoen van Elia nu als lasten.

Verder is Lens overigens doorgebroken vorig seizoen, maar heeft 'ie dit seizoen natuurlijk erg stilgestaan door blessures. In de ArenA liet ie alleen bijvoorbeeld weer zien wat hij in zijn mars heeft.
Dat zeg ik ook niet, maar dat verklaart een hogere transfersom wel degelijk.
Dat Arsenal zo gek was om 10 miljoen + 3 miljoen flexibel te dokken moeten ze zelf weten. Dat Ajax dat bedrag vroeg is niet meer dan logisch voor iemand die zo belangrijk is.
Lens is dat niet, die is op dit moment zelfs overbodig bij AZ. Dus 10 miljoen zou echt compleet van de pot gerukt zijn.
Elk bedrag boven 5/6 miljoen eigenlijk. Denk niet dat iemand dat bedrag al zou betalen, laat staan 10 miljoen.
-
pi_70514446
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, maar dat verklaart een hogere transfersom wel degelijk.
Dat Arsenal zo gek was om 10 miljoen + 3 miljoen flexibel te dokken moeten ze zelf weten. Dat Ajax dat bedrag vroeg is niet meer dan logisch voor iemand die zo belangrijk is.
Lens is dat niet, die is op dit moment zelfs overbodig bij AZ. Dus 10 miljoen zou echt compleet van de pot gerukt zijn.
Elk bedrag boven 5/6 miljoen eigenlijk. Denk niet dat iemand dat bedrag al zou betalen, laat staan 10 miljoen.
Nee. Ik zie hem zomaar basisspeler worden bij AZ.

Denken dat je Lens voor 3 miljoen zomaar even op kan pikken bij AZ. !
pi_70514461
Traint Unlucky Luque alweer mee bij Ajax?
pi_70514475
Kom net terug van de training. Gabri viel helaas geblesseerd uit. Stond naast de Chef Voetbal van de NOS. Hij stond wat te praten met andere journalisten maar helaas geen echte geruchten ontvangen alleen dat Ajax nog steeds aan het praten is met Twente over Elia en ving nog wat op over HSV.

Werd lekker getraind, leuke partijvormen waarin ik Bodul sterk vond spelen, Zegelaar heeft ook wel potentie. Aissati speelde zwak en ook Van der Heijden stelde mij wat teleur. Stekelenburg was alle potjes goed aan het coachen, ik denk dat hij heel graag aanvoeder wil worden.
pi_70514481
quote:
'Ten Cate wil hereniging met Grygera'
Henk ten Cate hoopt Zdenek Grygera los te kunnen weken bij Juventus. De trainer van Panathinaikos zou volgens Sky Italia zelfs al een bod voorbereiden op de Tsjechische verdediger.
De nieuwe coach van Juventus, Ciro Ferrera, zou het niet zien zitten in de oud-Ajacied en wil zijn landgenoot Tomas Ujfalusi (Atlético Madrid) of Fabiano Santacroce (Napoli) liever op de rechtsbackpositie zien. Vorig seizoen was Grygera onder Claudio Ranieri wel een vaste waarde.

Ten Cate kent Grygera nog uit zijn tijd bij Ajax. Daar werkte het duo succesvol samen, waarna de Tsjech met zijn goede spel een transfer naar Italië verdiende.
Die moet naar Ajax!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_70514506
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:33 schreef Radegast het volgende:
Traint Unlucky Luque alweer mee bij Ajax?
Nee die was er niet ;p
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:35:26 #188
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70514507
quote:

[..]

10 bananen ja.

Je moet het in verhouding zien natuurlijk.

Contract tot 2013 heeft ie, AZ wat al gezegd is veel verwachtingen en houd ook rekening met een mogelijk vertrek van Dembele, dan kan/mag je dat soort prijzen gaan hanteren.
Als Berg een contract had tot 2013 dan had ie gewoon 20 moeten kosten.

Lens heeft laten zien dat ie gewoon veel talent heeft, kan me nog een prachtig doelpunt herinneren...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:35:44 #189
52871 Blight
Supersized.
pi_70514514
Versteegrobjes? Nee toch?
quote:
'Niet De Graafschap heeft gebeld, maar Inter'
Geschreven op dinsdag, 30 juni om 13:24

FC Twente lijkt er alles voor te willen doen om de huidige selectie zoveel mogelijk intact te houden. Waar Eljero Elia nog altijd moet wachten op zijn transfer naar Ajax of Hamburger SV, is Marko Arnautovic ook niet blij met zijn werkgever. De Oostenrijker wil graag zijn vastgelopen transfer naar Internazionale realiseren, desnoods persoonlijk.

De aanvaller was dinsdag aanwezig op het trainingscomplex van FC Twente. Niet om te trainen, maar om eventueel bij te springen bij besprekingen tussen zijn werkgever en Internazionale. "Ik ben hier aanwezig voor het geval het nodig is", liet Arnautovic weten tegenover de GPD-bladen. Hij doelt op het feit dat als Twente en Inter er niet uit weten te komen, dat hij dan hoogstpersoonlijk met voorzitter Joop Munsterman wil praten.

Arnautovic, die momenteel te kampen heeft met een stressfractuur in zijn voet, wil ontzettend graag verkassen naar Italië. "Kom op zeg, niet De Graafschap heeft gebeld, maar Internazionale. Dat is toch wel een stapje vooruit", liet het gepikeerde talent weten. Zelf is hij al helemaal rond met de ploeg van trainer José Mourinho, die een lucratief contract voor de duur van vijf seizoenen aan de aanvaller heeft geboden.

Het struikelblok blijft de transfersom die FC Twente wil zien voor een mogelijke transfer van de aanvaller. De Tukkers willen een bedrag van ongeveer twaalf miljoen euro krijgen. Arnautovic vindt dat teveel. "Ik kost geen twaalf miljoen, zeker niet nu ik geblesseerd ben." Inter weigert het gewenste bedrag te betalen door de kwetsuur.

Ook Arnautovic' zaakwaarnemer Rob Groener vindt de gehele gang van zaken onbegrijpelijk en hoopt dat zijn cliënt alsnog krijgt wat hij wil. "Ik ga er nog steeds vanuit dat Twente en Inter er in alle redelijkheid uitkomen. Ik vind ook dat het nu de hoogste tijd is voor een oplossing, want beide clubs hebben tijd genoeg gehad. Maar ja, clubbestuurders zijn soms net kleine kinderen hè."
quote:
Elia hekelt valse beloftes Twente
Geschreven op dinsdag, 30 juni om 13:45

Het transferbeleid van FC Twente wordt met de dag meer bekritiseerd. De Tukkers hebben weliswaar Edson Braafheid van de hand gedaan, maar houden hun poot stijf met onderhandelingen over het vertrek van Eljero Elia en Marko Arnautovic. De eerstgenoemde staat in de verregaande belangstelling van Hamburger SV en Ajax, maar lijkt vooralsnog niet te mogen vertrekken.

Elia heeft aan de ene begrip voor het feit dat FC Twente een goed bedrag voor hem wil vangen. “Als Ajax me graag wil hebben, dan moeten ze maar het hele bedrag betalen”, liet Elia weten aan de GPD-bladen. Onder de afgesproken omstandigheden heeft hij er echter totaal geen begrip voor. “Als ik zou bijtekenen, dan zou Twente mij deze zomer verkopen. Dat is mij zo uitgelegd door het bestuur van de club.”

Desondanks blijft Twente lastig in de besprekingen over een transfer. “De afspraken rondom mijn nieuwe contract was de reden dat ik bijtekende. Maar die beloftes komen ze nu niet na. Ze willen het onderste uit de kan halen en doen overal moeilijk over. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, dan had ik nooit bijgetekend.”

Waar Ajax al een hele tijd bezig is met het binnen halen van Elia als gewenste vleugelaanvaller, probeert ook Hamburger SV de speler binnen te halen. Volgens de Duitse media zou de vlugge aanvaller deze week worden gepresenteerd in Hamburg. FC Twente is echter nog altijd niet akkoord over de transfersom, die meer verlangen omdat ADO Den Haag een deel van de transfersom krijgt.
De muiterij is begonnen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70514516
Grygera mag zeker terugkomen ja.
pi_70514517
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Die moet naar Ajax!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar onhaalbaar voor Ajax.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:36:07 #192
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70514527
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee. Ik zie hem zomaar basisspeler worden bij AZ.

Denken dat je Lens voor 3 miljoen zomaar even op kan pikken bij AZ. !
Als Ari en Dembele blijven geef ik hem weinig kans.
-
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:38:31 #193
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70514578
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef TheJanitor het volgende:
Gabri viel helaas geblesseerd uit.
Begint de ellende nu al?? ?
Zag het er ernstig uit?
-
pi_70514587
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk dat hij beter is dan Ari.

Hoe dan ook, ik begrijp wel waarom AZ hem niet voor een appel en een ei aan Ajax wil verkopen. Andersom zouden wij dat ook niet willen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:39:28 #195
123545 DatMeenJeNiet
pi_70514613
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ari is juist diegene die overbodig is.

Al kan dat inmiddels wel weer veranderd zijn met Koeman, maar hij was in ieder geval overbodig.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:40:51 #196
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70514656
Kan me niet voorstellen dat Dembele blijft bij AZ. De transfermarkt is nog een dikke 2 maanden open. Dus er kan nog van alles gebeuren. Zeker als de eerste wedstrijden zijn gespeeld gaan er een hoop clubs weer panikeren. Dan komen ineens wel weer de lijstjes met Suarez, Afellay, Timmer en Sankoh op tafel
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:40:52 #197
51286 w00h00
Digital man!
pi_70514657
jooo laten we het even over Ajax hebben dan.
pi_70514659
quote:
"Ik vind ook dat het nu de hoogste tijd is voor een oplossing, want beide clubs hebben tijd genoeg gehad. Maar ja, clubbestuurders zijn soms net kleine kinderen hè."
Zegt genoeg over Joop.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:41:25 #199
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70514669
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:

[..]

Als jullie die niet kwijtwillen, dan kost Markie Looms 8 miljoen.
Maar we willen Markie Looms juist heel graag kwijt
Maar wel voor geld
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:42:54 #200
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70514706
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef toma het volgende:

[..]

Zegt genoeg over Joop.
of over Moratti die niet wil voldoen aan Joop's eisen.
pi_70514870
Dat bericht van die Zuid-Afrikaanse spits van Cape Town is onzin.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70515039
Wat een discussie. Er is niet eens sprake van dat Ajax is geïnteresseerd in Lens, laat staan dat ze een bod hebben gedaan en het is bij niemand buiten dit forum opgekomen dat hij 10 mln zou moeten kosten. Sjonge jonge, opgefokt zooitje. .

Die opgeklopte transfersommen zijn helaas vanuit Engeland hierheen gewaaid. Eerst was het alleen binnen de UK dat er matige spelers voor belachelijke bedragen transfereerden, nu is dat ook naar de rest van Europa gekomen. Echt zonde, het is iedereen in de bol geslagen.
pi_70515049
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Begint de ellende nu al?? ?
Zag het er ernstig uit?
Het zag er niet al te erg uit, hij kon zelf het veld aflopen en naar de kleedkamer, maar zijn loopje zag er niet helemaal 100% uit. Het zal wel meevallen verwacht ik.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:56:58 #204
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70515106
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het zag er niet al te erg uit, hij kon zelf het veld aflopen en naar de kleedkamer, maar zijn loopje zag er niet helemaal 100% uit. Het zal wel meevallen verwacht ik.
Je moet er toch niet aan denken, zo'n Donald/VdHeijden-achtige blessure bij zo'n belangrijke speler nog voor het seizoen van start gaat.
*remember Davids*
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')