Meer singles dan MILFs/FOAWs* dus....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik date net een week of zes, overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 29 juni 2009 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik?! jij bent opweg naar de 2,3kinderen, Opel Astra Station en golden retriever! Ik niet.
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meer singles dan MILFs/FOAWs* dus....
Waarom worden dat geen FILFS genoemd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DILFs wel eensquote:Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom worden dat geen FILFS genoemd dan?
Had er maar een avondje voor nodigquote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik date net een week of zes, overdrijven is ook een vak
Als jij dat wilt. Dan mag dat ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee. De FOAWs die ik ken zou ik niet willen neuken....quote:Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toen had je al een labrador en een opel astra station? That's quite some nightquote:Op maandag 29 juni 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had er maar een avondje voor nodig
Zo langquote:Op maandag 29 juni 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had er maar een avondje voor nodig
En zou jij die vrouwen/vriendinnen willen neuken?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee. De FOAWs die ik ken zou ik niet willen neuken....Gelukkig hun vrouwen/vriendinnen wel.
is nog veeeelste koud brrrrquote:Op maandag 29 juni 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom morgen pas? Gewoon nu gelijk
Net had je het nog heel erg warm.quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem best mooi gewordendit is de onbewerkte versie
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nee, dat heb ik nooit met de vriendinnen/vrouwen van mijn vrienden. Jij wel?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zou jij die vrouwen/vriendinnen willen neuken?
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, alleen Flena en Carooltje zijn toch MILF?
Of nog meer moedertjes (en vadertjes)??
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een tijdje terug een foto voor mijn moeders verjaardag laten maken
Dit is het resultaat, maar even in een spoiler:
Best goed ja. Het is wel een echte "voor-ouders-aan-de-muur-foto" geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem best mooi gewordendit is de onbewerkte versie
![]()
Hey jij! Hoe was Parkpop gisteren? Je ging net weg toen ik binnenkwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |