Eens een vaatwasser altijd een vaatwasser. Ben blij dat ik daar van af ben...quote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Flena het volgende:
aaah ok, ja dat scheeld kan je die hier ook ff komen doen?
Ik vind het niet zo leuk dat er vaak over dingen onderling gepraat wordt, das lastig meepraten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook heel goed. Jammer, hoezo eigenlijk?
Veel afhakers de laatste tijd onder de singles
Wie dan allemaal?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook heel goed. Jammer, hoezo eigenlijk?
Veel afhakers de laatste tijd onder de singles
Ja hoor is goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Flena het volgende:
[..]
aaah ok, ja dat scheeld kan je die hier ook ff komen doen?
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef Flena het volgende:
[..]
die zijn 5 jaar en 3 jaar...als ik die laat afwassen word dat een ramp vrees ik
ja dat vast wel jaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet ik maar wel leuk om te zien
helpen vinden ze wel leukquote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef Flena het volgende:
[..]
oren ook verbrand? dan wordt ut: slaapt helemaal niet!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:04 schreef kingmob het volgende:
Nee, meer wie z'n kop verbrand slaapt kut
Had me wel ingesmeerd, maar maar 1 keer met factor 15, ik vergeet het gewoon eigenlijk.
Dat wil ik zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef Flena het volgende:
[..]
Dat laatste maakt toch niet uitquote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo leuk dat er vaak over dingen onderling gepraat wordt, das lastig meepraten.
En er zijn idd veel mensen weg die ik wel leuk vond, dat schiet ook niet op
En ik ben al een tijdje niet meer single, en voel me een beetje stom als ik het hier over mn vriend heb
hoiiiquote:
Hey schoonheid, hoest?quote:
Filmpje maken en de volgende dag nieuw service kopenquote:
Goede avondquote:
Nee, weet ik wel, maar voelt wat stomquote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat laatste maakt toch niet uit
Maar goed, gezellig dat je weer even langskomt
quote:
Veel plezierquote:Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, weet ik wel, maar voelt wat stom
En ben nu weer weg, misschien tot straks
Ja misschien moeten we de naam veranderen in singles moedersquote:
Plastic gaat niet zo snel kapotquote:Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Filmpje maken en de volgende dag nieuw service kopen
Beetje plakkerig, maar het wordt nog veel warmer.quote:
Weet jij dingen die wij niet weten?quote:
Of een speciaal Single topics in OUDquote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we de naam veranderen in singles moeders![]()
Ja, maar dan mag ik niet meer postenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we de naam veranderen in singles moeders![]()
Mja, ik moet donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag werkenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beetje plakkerig, maar het wordt nog veel warmer.
En ik moet werken.
ha ha en of ik iets weetquote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet jij dingen die wij niet weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Hehe. Ik denk dat de singles zonder kinderen het nog net winnenquote:
Dat mag je sowieso niet meer, al een makelaar in Almere gezocht?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of een speciaal Single topics in OUD
Wat doe je voor werk dat je 's avonds werkt? Ben je iig overdag vrij om van de zon te genieten!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik moet donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag werken
do/vrij/zo van 14.30 - 22.30 dus ben benieuwd!
Goed idee. Mag je daar ook posten als je geen kinderen hebt?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of een speciaal Single topics in OUD
Huh, alleen Flena en Carooltje zijn toch MILF?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat de singles zonder kinderen het nog net winnen
Of wat beter je best doenquote:
Ik werk bij de GGZ, op de groep. Do/vrij/zo sta ik bij kinderen van 6 - 12jaarquote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je 's avonds werkt? Ben je iig overdag vrij om van de zon te genieten!
Waarom wil je mij toch zo graag naar almere hebben?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag je sowieso niet meer, al een makelaar in Almere gezocht?.
is het een hint dat ik moet opzouten?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat de singles zonder kinderen het nog net winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Ik ook niet. Maar dat ik lekker tochquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha en of ik iets weet
Jaloers isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef Flena het volgende:
[..]
is het een hint dat ik moet opzouten?
Haha nee joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JB, Duimelot, Thrust, ehm... misschien nog meer?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, alleen Flena en Carooltje zijn toch MILF?
Of nog meer moedertjes (en vadertjes)??
Zij hebben iig ook kinderen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Thrust, JaniesBrownie, duimelot iigquote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha en of ik iets weet
nou is tijn jaloers...das zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
Ik?! jij bent opweg naar de 2,3kinderen, Opel Astra Station en golden retriever! Ik nietquote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom wil je mij toch zo graag naar almere hebben?
Ah Thrust wist ik niet. Duimelot ken ik niet?quote:
Die is er nu ook iets minderquote:Op maandag 29 juni 2009 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah Thrust wist ik niet. Duimelot ken ik niet?
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik?! jij bent opweg naar de 2,3kinderen, Opel Astra Station en golden retriever! Ik niet.
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef Flena het volgende:
[..]
is het een hint dat ik moet opzouten?
Nee hoor jij mag blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duim, Thrust, JB, Bengeltje, Dreamerquote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verder geen idee.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |