Misschien ben je vergeten dat je geen mod meer bent en niemand meer het zwijgen kan opleggen als iets je niet aanstaat?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien kan jij beter eens normaal doen en niet de popie jopie uithangen.
Als ik je goed begrijp zou je het prima vinden wanneer iedereen de mond werd gesnoerd die het niet eens is met Wilders en zijn aanhang.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:50 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zoals in veel islamitische landen nu gebeurt?
Je moet gewoon niet zo achterlijk doen, dat heeft niets met "niet aanstaan" te maken, maar met algemene regels van fatsoen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Misschien ben je vergeten dat je geen mod meer bent en niemand meer het zwijgen kan opleggen als iets je niet aanstaat?
Elk normaal denkend mensen is toch per definitie anti-islam?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een fundamentalist en een extremist, tot nu toe is er maar 1openlijke extremist geweest en dat was Mohammed B. Wel opvallend dat overal waar Zienswijze komt er complete topics verneukt worden met zijn anti-islamitische onzin.
Kom dan eens met argumenten, ipv de man te beschuldigen?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo achterlijk doen, dat heeft niets met "niet aanstaan" te maken, maar met algemene regels van fatsoen.
Argumenten genoeg waar jij niet op reageert - probeer maar eens fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren op wat een moslim aan argumenten brengt, in plaats van als een pavlov andere anti-islam mensen na te gaan mekkeren. Kan je nog wel voor jezelf denken of niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:01 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kom dan eens met argumenten, ipv de man te beschuldigen?
Argumenten staan toch hoog in jouw vaandel?
Of alleen als het jouw uitkomt?
Daar kom jij altijd mee aan, maar wie dan ook die met valide argumenten komt probeer je op deze manier de moind te snoeren.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Argumenten genoeg waar jij niet op reageert - probeer maar eens fatsoenlijk en inhoudelijk te reageren op wat een moslim aan argumenten brengt, in plaats van als een pavlov andere anti-islam mensen na te gaan mekkeren. Kan je nog wel voor jezelf denken of niet?
De ironie...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sorry hoor maar moslims moeten echt niet zeuren als ze misschien ooit als tweederangsburgers behandeld zouden worden. Als men islam toepast op niet-moslims, dan worden niet-moslims als stront behandeld. Kijk maar naar de jizyah waardoor niet-moslims een hogere belasting dan moslims moeten betalen.
Er is geen enkel valide argument te bespeuren van islam-hater Zienswijze. Jij bent natuurlijk snel tevreden en acht elke anti-islamitische opmerking als valide. Dat is gewoon een niveauverschil.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:04 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Daar kom jij altijd mee aan, maar wie dan ook die met valide argumenten komt probeer je op deze manier de moind te snoeren.![]()
War dat betreft ben je net zo iemand als mekker.
Grote mond maar puntje bij paaltje terugvallen op pavlov en godwin.
Heb ik gezegd dat ik van ze tweederangsburgers wil maken? Nee. Ik zei alleen dat ze niet moeten gaan zeuren.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:05 schreef FloydP het volgende:
[..]
De ironie...
Help, de moslims willen tweederangsburgers van ons maken!
Oplossing: laten we tweederangsburgers van moslims maken!![]()
Het is juist een prachtige post die de ware aard van deze internetheld toont.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:05 schreef FloydP het volgende:
[..]
De ironie...
Ik sla je zo op je smoel hoor als je daar naar solliciteert.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is juist een prachtige post die de ware aard van deze internetheld toont.
Ik ben niet echt onder de indruk.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik sla je zo op je smoel hoor als je daar naar solliciteert.
Ik kan een heel betoog gaan houden, maar het enige wat jou in een smiley"s beschrijven zijn deze:quote:Op maandag 29 juni 2009 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is geen enkel valide argument te bespeuren van islam-hater Zienswijze. Jij bent natuurlijk snel tevreden en acht elke anti-islamitische opmerking als valide. Dat is gewoon een niveauverschil.
Damn, je post wel erg Dr.Nikita-achtig, is dat je zus?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:12 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik kan een heel betoog gaan houden, maar het enige wat jou in een smiley"s beschrijven zijn deze:![]()
![]()
Zelfs nu laat je je kennen.
(waar is je geloofsgenoot mekker gebleven? of mag die niks meer zeggen van je?)
Je kan een heel betoog gaan houden, maar dat doe je niet omdat je inhoudelijk niets weet te brengen. Daarom ontbreekt het doorgaans aan posts langer dan 10 zinnen van jouw zijde. Wat laat jij je weer kennen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:12 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik kan een heel betoog gaan houden, maar het enige wat jou in een smiley"s beschrijven zijn deze:![]()
![]()
Zelfs nu laat je je kennen.
(waar is je geloofsgenoot mekker gebleven? of mag die niks meer zeggen van je?)
Het laat wel goed zien hoe ziek Zienswijze eigenlijk is. Die man is radicaler in zijn moslimhaat dan menig moslim in zijn geloofsbelijdenis is.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:05 schreef FloydP het volgende:
[..]
De ironie...
Dat kan jij weten.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Damn, je post wel erg Dr.Nikita-achtig, is dat je gehandicapte zus?
De Islam is een geloof, maar het stopt niet bij de voordeur of in het parlement. Dat is in ieder geval niet hoe ik het zie. En daarom omvat de term oa de ideologische definitie, dat zal ik niet ontkennen. Maar... sommigen (zowel sommige Islamisten als Wilders aanhangers) willen het slechts reduceren tot een ideologie, en dat is niet waar. In de eerste plaats is het een persoonlijke relatie van het individu tot God. En dat is de absolute kernwaarde van Islam. Er is nooit zoiets geweest als een voorwaarde dat God je pas accepteert als je in een Islamitische staat leeft, of je dan pas een goede Moslim kan zijn. Het is echter wel eeuwen zo geweest dat de scheiding tussen politieke en geestelijke macht zoals dat in Europa tot stand is gekomen, niet bij Moslims bekend is -geschiedkunding opzicht-.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
En dan nog blijven de moslimss praten over een religie..
Heb ik gezegd dat ik van moslims tweederangsburgers wil maken? Nee. Ik zei alleen dat ze niet moeten gaan zeuren.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het laat wel goed zien hoe ziek Zienswijze eigenlijk is. Die man is radicaler in zijn moslimhaat dan menig moslim in zijn geloofsbelijdenis is.
Dat ze niet moeten zeuren betekend dus dat je vindt dat ze het moeten dulden. Dat is net zo ranzig kerel.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik van moslims tweederangsburgers wil maken? Nee. Ik zei alleen dat ze niet moeten gaan zeuren.
Dus kom niet met zulke uitspraken.
Spreek je vanavond wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |