Even een serieuze klacht.
TS koopt binnenkort een auto om lekker in te raggen.
De scooter is dus overbodig geworden, aangezien ik ook verre afstanden moet afleggen en 45 kmh of opvoeren en boetes krijgen niet opschiet.
Dus TS verkoopt zijn scooter.
Dat heeft ook zn beste tijd gehad, maar het is wel een brommer die gewoon rijdt, en je even moet nakijken.
Dus ik heb em op marktplaats gezet voor 400

Onzinbieders, niet op gelet, en met de tijd kwamen serieuze mensen voor 300-350. Ok, vooruit.
TS wou dit bedrag er voor hebben, maar aangezien mensen op marktplaats altijd veel lager bieden, vroeg TS een hoger bedrag zodat mensen het bedrag bieden dat TS in z'n zak wenst
Tussendoor kwam er een gast die wou er 400 voor geven.
En hij bleef maar uitstellen en uitstellen.. Was het 4 weken later en de bieder komt kijken.
Vond ie het toch niks, want er hingen wat kabels los (tie-wraps? kabels zijn dik in orde

).
En hij wou de olietank er in hebben gemonteerd. Terwijl ie wel eerst zo stoer deed dat ie het wel zelf kon fixen. Een heel verhaal ophangen dat bij de dealer laten maken hem 200 euro zal kosten

Op zn hoogst nieuwe pakkingen, 1 uur werk

Dat ding startte na 1 jaar in een paar keer! En daarna altijd in 1x.
TS krijgt een smsje dat de bieder er 300-325 voor wilt geven. Ik stuurde dat ik er over na zal denken.
Vooruit, 325 dan. Vond ie dat ook teveel en wou ie er 275 voor geven.
Ja, die is dus opgerot

Maar ik ben al 4 weken kwijt door zo'n stumpert die 4 weken op zijn vakantiegeld moest wachten om die brommer van te dokken..? En elke keer kwam het geld de volgende week volgens hem.. Wat dus niet gebeurde.
Krijg ik 2 weken later een smsje met de vraag of de brommer nog had en voor GOEDKOOP weg ging

.
310 euro, niet minder. Hij ging er niet mee akkoord.
Het verkopen van de brommer heeft geen haast, en we zijn inmiddels weer een maandje verder, en vraagt nogmaals of ik de brommer heb. Ja, ik heb em nog. Kost mij niks dat ie in de schuur staat, en die 300 euro kan ik evengoed wel van mn ouders lenen en met de verkoop terugbetalen.
Wilt ie em deze keer voor 200 ophalen

Omdat ie het waard is. Nou laat maar, maar dat frame op kenteken is al 150 euro waard. Voorvork pleit em voor 50 euro. Dus ik verdien 200 euro en hou ik nog eens alle kappen, electra, motorblok, wielen etc over. Dat gaat toch ook voor makkelijk 100 euro weg?

Klacht: TS heeft weken verspild aan een sjonnie met valse beloftes. Lesje is inmiddels wel geleerd.
Voortaan dus niet wachten, en wie em het eerst ophaalt krijg em. Pech gehad.
Samenvatting:
TS verkoopt brommer, sjonnie biedt er 400 voor.
4 weken later komt ie kijken, biedt er vervolgens 325 voor.
TS denkt over na, laat weten dat 325 goed is en sjonnie bied 275, want 325 was te hoog.
2 weken later sms, of ie nog voor goedkoop weg gaat. Nee
4 weken later, nog een sms dat ie nog steeds de brommer wilt kopen, maar nu voor 200 euro! Nogmaals, NEE!
En verkoop van de brommer heeft geen haast. Hij staat in de schuur en kost me niks dat ie daar staat.
En gaat dus pas weg bij 300 euro
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]