Waarom is het trollen? Is het trollen als het tegen een gevestigde mening is? Is het trollen als het tegen een individuele mening is?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:02 schreef ToT het volgende:
gesprekje, niet lopen miepen. Je opmerking mag voor jou wel gemeend zijn, maar het was wel weer trollen.
Sowieso raken we weer een beetje offtopic hier.
free publicity en dus verhoging marktwaarde van hun uitgekauwde pseudo-rock-n-roll iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Want? Hun medewerking aan zeg een Human Rights Now! tour heeft zeker wel wat betekend,
Mij gaat het niet over het nut van de de filmpjes, maar jij zegt dat Resonancer niets nuttigs doet. Dat is onnodig op de man spelen en dat vind ik aardig trollen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef gesprekje het volgende:
- knip -
Als deze lama's bijv de huisdieren van MJ waren en 666 op hun nekken hadden getatoeerd had ik dat ook zeker gedaan.Het was imho zinniger geweest als je inhoudelijk op bv het hypocriete gedrag van Bono was ingegaan of 'n verklaring zou geven voor de symboliek die veel popsterren in hun creaties en non verbale gedrag leggen en waarom ze deze symboliek gebruiken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef gesprekje het volgende:
Nou ik blijf erbij hoor...
Hoe zinnig is het om zulke belachelijke van de pot gerukte filmpjes te posten, hij had net zo goed een filmpje van 2 bosllamas die elkaar aan het pijpen waren kunnen posten.
Ik speel helemaal niet op de man ik reageer enkel op zijn post waarin hij die belachelijke filmpjes (heb jij de inhoud bekeken? ik wél namelijk) post.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mij gaat het niet over het nut van de de filmpjes, maar jij zegt dat Resonancer niets nuttigs doet. Dat is onnodig op de man spelen en dat vind ik aardig trollen.
Verdere discussie hierover graag in het BNW FB topic.
80% van al die insinuaties is volledig overtrokken en op een hoop gegooid, ik heb ook fotos waarop ik met mn linkeroog sta, ik ken hele hordes mensen die het V teken als vrijheidteken gebruiken en het W teken als rock-on. En er wordt in gesteld dat die mensen dondersgoed weten dat ze daarmee 'alliegance to satan' mee predikkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als deze lama's bijv de huisdieren van MJ waren en 666 op hun nekken hadden getatoeerd had ik dat ook zeker gedaan.Het was imho zinniger geweest als je inhoudelijk op bv het hypocriete gedrag van Bono was ingegaan of 'n verklaring zou geven voor de symboliek die veel popsterren in hun creaties en non verbale gedrag leggen en waarom ze deze symboliek gebruiken.
Zoals deze mensen doen b.v:
Hier zit MJ ook in:
Wat een anti-semitische site zegquote:
Als ik me goed herinnener kwam MJ ook voorbij in de Ring of Power...quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als deze lama's bijv de huisdieren van MJ waren en 666 op hun nekken hadden getatoeerd had ik dat ook zeker gedaan.Het was imho zinniger geweest als je inhoudelijk op bv het hypocriete gedrag van Bono was ingegaan of 'n verklaring zou geven voor de symboliek die veel popsterren in hun creaties en non verbale gedrag leggen en waarom ze deze symboliek gebruiken.
Zoals deze mensen doen b.v:
Hier zit MJ ook in:
http://video.google.com/videoplay?docid=4675077383139148549quote:
quote:City of London + City of Vatican + City of columbia are the 3 independant states within states wich composes the empire of the city. The first is financial control over earth economy, the second is religion control over the earth and the third one is military control over the earth. Together they make the very unholy trinity which forms the egyptian pyramid that we can see on the back of the privately owned federal reserve note that is used as american dollar to maintain the colony in debt and under the Queen. Many people realize that this mystifying situation, in which an alleged democratic and self-governing nation is actually controlled against the will of the people, is a clear indication that there must be a very powerful and well-financed occult organization which plans and directs world affairs, and for lack of a more specific identification thie suspected secret organization is popularly referred to as the International Financiers, Banksters cartel or "The Crown corporation"
FF bookmarken dan, ik ga dat sowieso vandaag niet reddenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=4675077383139148549
http://video.google.com/videoplay?docid=-4430543376785758889
jaja 5 urige docu.
[..]
bookmark meteen deze: http://www.sprword.com/mustwatch.htmlquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
FF bookmarken dan, ik ga dat sowieso vandaag niet redden
thanks!
Zeer interessante 2 filmpjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:57 schreef slackster het volgende:
Antizionisme is niet Antisemitisme
"Antisemitisme moet niet worden verward met antizionisme, dit richt zich tegen het zionisme en daarmee tegen de stichting en het bestaan van de staat Israël. Antizionisten zijn niet per se antisemitisch, er zijn zelfs Joodse antizionisten". - Wikipedia
Rectificatie?![]()
Artikel over MJ op Red Ice Creations - Illuminati, Music Industry and Why Michael Jackson was Killed
http://www.redicecreations.com/article.php?id=7381
Iemand hier vertelde dat de Illuminati oorspronkelijk niks met satan te maken had, alleen dat ze de 'goede' naam misbruikten, jouw theorie zegt in principe hetzelfde. Ben verder ook niet bijster goed op de hoogte van de Illuminatie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef gesprekje het volgende:
Halve waarheden, verdraaiingen en ondoordachte assumpties in die filmpjes.
Het ergste is dat gehamer op 'satanische boodschappen' er is namelijk niks satanisch aan de illuminati, integendeel zou de illuminati nog bestaan dan hadden ze hoogstens oog voor lucifer (enki) niet voor satan (shaitan) en dat veranderd de hele zaak. (dat bedoel ik dus met verdraaiing)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |