abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71131259
Ja dat had ik gelezen maar dat is geen EM wave. Vandaar.
Zo'n soort wapen bestaat al, met microgolven, het ADS > Active Denial System. Mooi non-lethal weapon
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71136322
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:10 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat had ik gelezen maar dat is geen EM wave. Vandaar.
Zo'n soort wapen bestaat al, met microgolven, het ADS > Active Denial System. Mooi non-lethal weapon
Microgolven zijn volgens jou geen electro magnetische golven ?

EMR uit de TT= Electromagnetic Radiation, ADS valt volgens mij ook onder deze verzamelnaam vandaar.
Jij hebt gegevens die je verzekeren dat er geen slachtoffers vallen/ gemaakt kunnen worden ?
Tja, heel mooi... smaken verschillen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_71149000
quote:
Ehm...je verwijst in dit topic naar dit topic?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Prolapse 2009
pi_71149112
D'oh!!!!

Ehhh....komt er op neer dat we nu 2 Em-Jay topics hebben die wel bij elkaar kunnen!
pi_71149148
D'oh 2: de verwijzing zat in het juiste topic, maar ik heb ook een merge-verzoek ingediend waardoor het nu LIJKT alsof ik het in de verkeerde heb geplaatst!
De topics zijn samengevoegd.
pi_71149379
Dan heb ik niks gezegd
Mr. Prolapse 2009
pi_71168754
quote:
Miljoenenbod voor beelden Jackson
Uitgegeven: 21 juli 2009 00:33
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 00:35
AMSTERDAM - Sony is bereid vijftig miljoen dollar (ruim 35 miljoen euro) neer te tellen voor de beelden waarop te zien is hoe Michael Jackson oefent voor zijn comebackconcerten.

De filmstudio wil de beelden gebruiken in een film over de King of Pop.

Volgens een ingewijde zouden alle grote filmstudio's geboden hebben op de beelden. Onder meer Paramount, Universal, 20th Century Fox en Warner Bros. hebben de beelden vorige week mogen bekijken.

Helemaal rond zou de deal met Sony nog niet zijn, omdat ook de andere maatschappijen nog mogen bieden.

Erfgenamen

De filmstudio die de rechten in de wacht sleept moet de film samen met Jacksons concertpromotor AEG en erfgenamen gaan realiseren.

De muziektak van Sony is verantwoordelijk voor de distributie van Jacksons muziek en is partner in muziekuitgeverij Sony/ATV Music Publishing.
Sony heeft wel erg veel over voor wat opnamen mbt oefensessies.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71169972
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:12 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Sony heeft wel erg veel over voor wat opnamen mbt oefensessies.
Tsja dat is niks nieuws in onze wereld (helaas), de een zijn dood is de ander zijn brood. Zelfs sites als bol.com haakten hierop in.
Zijn familie "ruikt" verdriet, de industrie "ruikt" geld.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:07:59 #110
74330 MrLazy
Lazyness
pi_71173261
Toevallig weer Sony ja, MJ's grootste vijand. Downloaden die handel en niet kopen.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_71173419
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:07 schreef MrLazy het volgende:
Toevallig weer Sony ja, MJ's grootste vijand. <knip>.
Niet aanzetten tot downloaden
Niet "toevallig weer Sony" bijna alle gerelateerde bedrijven haken hierop in. Sterker nog, je wordt doodgegooid met Greatest Hits meuk etc. Zelfs in de Makro wordt het tentoongesteld.
Mr. Prolapse 2009
pi_71360308
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. en niet zo als bij andere artiesten waarbij ze niet weten wat ze nu eigenlijk zingen en speelbal zijn van de bedriegelijk platenmaatschappijen.
Je ziet inderdaad veel hersenloos geplayback, maar er zijn toch echt plenty artiesten die wél wat zinnigs te melden hebben, bijvoorbeeld Bono, Bob Geldof, Sting, Bruce Springsteen, etc etc.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:17:59 #113
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_71362918
Heeft bono tegenwoordig nog wat 'zinnigs te melden in zijn liedjes??

'let me in the sound, let me in the sound sound"
  maandag 27 juli 2009 @ 13:34:10 #114
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_71363443
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Je ziet inderdaad veel hersenloos geplayback, maar er zijn toch echt plenty artiesten die wél wat zinnigs te melden hebben, bijvoorbeeld Bono, Bob Geldof, Sting, Bruce Springsteen, etc etc.
hahahahahaa
Huig
pi_71374190
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Maar doen ze ook zinnige dingen ?
quote:
Notable therefore it is that Bono himself once ordered his favorite hat to be flown first class via British Airways to Italy at a cost of $1700.
http://www.infowars.com/a(...)third_world_scam.htm

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 03:49:21 #116
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_71384990
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar doen ze ook zinnige dingen ?
[..]

Jij duidelijk niet.
Ik ben ook best wel slim.
pi_71385710
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:49 schreef gesprekje het volgende:

[..]

Jij duidelijk niet.
Als je alleen maar dit soort oneliners gaat plaatsen, kun je beter in ONZ gaan posten. Ga er dan inhoudelijk op in, ipv het meteen weg te wuiven, hoe "dom" je het ook vind klinken.
Mr. Prolapse 2009
pi_71386820
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:34 schreef Orwell het volgende:

[..]

hahahahahaa
Want? Hun medewerking aan zeg een Human Rights Now! tour heeft zeker wel wat betekend, in ieder geval meer dan een rapper vernoemd naar kleingeld die zijn creditcard in een clip door de bilnaad van een schaarsgeklede jongedame haalt..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71386842
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Want? Hun medewerking aan zeg een Human Rights Now! tour heeft zeker wel wat betekend, in ieder geval meer dan een rapper vernoemd naar kleingeld die zijn creditcard in een clip door de bilnaad van een schaarsgeklede jongedame haalt..
Dat valt sowieso niet onder muziek (maar dat is weer een ander onderwerp )
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:58:34 #120
180622 gesprekje
pi_71412111
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als je alleen maar dit soort oneliners gaat plaatsen, kun je beter in ONZ gaan posten. Ga er dan inhoudelijk op in, ipv het meteen weg te wuiven, hoe "dom" je het ook vind klinken.
Alleen maar? Jij hebt duidelijk niet mijn euvre beleefd.
Ik mag best zo nu en dan een oneliner plaatsen, het is een gemeende oneliner.
En verder, ga ergens anders zitten janken.
pi_71412269
gesprekje, niet lopen miepen. Je opmerking mag voor jou wel gemeend zijn, maar het was wel weer trollen.

Sowieso raken we weer een beetje offtopic hier.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:34:59 #122
180622 gesprekje
pi_71413347
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:02 schreef ToT het volgende:
gesprekje, niet lopen miepen. Je opmerking mag voor jou wel gemeend zijn, maar het was wel weer trollen.

Sowieso raken we weer een beetje offtopic hier.
Waarom is het trollen? Is het trollen als het tegen een gevestigde mening is? Is het trollen als het tegen een individuele mening is?

Hoe kan een gemeende opmerking uberhaupt trollen zijn.....

definitie van trollen; -opzettelijk een discussie verneuken
-Een mening posten waar je niet zelf achterstaat, die niet strookt met je werkelijke mening.

En mijn mening was oprecht alleen dit keer wat kort, who the fuck cares ik sta er bekend om dat ik gigantische posts maak (die niemand wil lezen omdat men hapklare brokken verwacht) en dan geef je een hapklaar brokje, jeweetwel.. zo'n mening waar iedereen zo om loopt te springen, meningen dus.

En dan gaan we met zn allen lopen janken hier.

Nou ik blijf erbij hoor...
Hoe zinnig is het om zulke belachelijke van de pot gerukte filmpjes te posten, hij had net zo goed een filmpje van 2 bosllamas die elkaar aan het pijpen waren kunnen posten.
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:46:32 #123
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_71415543
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Want? Hun medewerking aan zeg een Human Rights Now! tour heeft zeker wel wat betekend,
free publicity en dus verhoging marktwaarde van hun uitgekauwde pseudo-rock-n-roll idd
Huig
pi_71419620
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef gesprekje het volgende:
- knip -
Mij gaat het niet over het nut van de de filmpjes, maar jij zegt dat Resonancer niets nuttigs doet. Dat is onnodig op de man spelen en dat vind ik aardig trollen.

Verdere discussie hierover graag in het BNW FB topic.
pi_71420125
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef gesprekje het volgende:
Nou ik blijf erbij hoor...
Hoe zinnig is het om zulke belachelijke van de pot gerukte filmpjes te posten, hij had net zo goed een filmpje van 2 bosllamas die elkaar aan het pijpen waren kunnen posten.
Als deze lama's bijv de huisdieren van MJ waren en 666 op hun nekken hadden getatoeerd had ik dat ook zeker gedaan.Het was imho zinniger geweest als je inhoudelijk op bv het hypocriete gedrag van Bono was ingegaan of 'n verklaring zou geven voor de symboliek die veel popsterren in hun creaties en non verbale gedrag leggen en waarom ze deze symboliek gebruiken.

Zoals deze mensen doen b.v:

Hier zit MJ ook in:

[ Bericht 11% gewijzigd door Resonancer op 29-07-2009 10:25:25 ]
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')