abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:59:15 #126
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_71427167
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Mij gaat het niet over het nut van de de filmpjes, maar jij zegt dat Resonancer niets nuttigs doet. Dat is onnodig op de man spelen en dat vind ik aardig trollen.

Verdere discussie hierover graag in het BNW FB topic.
Ik speel helemaal niet op de man ik reageer enkel op zijn post waarin hij die belachelijke filmpjes (heb jij de inhoud bekeken? ik wél namelijk) post.
Ik ben ook best wel slim.
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:04:23 #127
180622 gesprekje
pi_71427375
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als deze lama's bijv de huisdieren van MJ waren en 666 op hun nekken hadden getatoeerd had ik dat ook zeker gedaan.Het was imho zinniger geweest als je inhoudelijk op bv het hypocriete gedrag van Bono was ingegaan of 'n verklaring zou geven voor de symboliek die veel popsterren in hun creaties en non verbale gedrag leggen en waarom ze deze symboliek gebruiken.

Zoals deze mensen doen b.v:

Hier zit MJ ook in:

80% van al die insinuaties is volledig overtrokken en op een hoop gegooid, ik heb ook fotos waarop ik met mn linkeroog sta, ik ken hele hordes mensen die het V teken als vrijheidteken gebruiken en het W teken als rock-on. En er wordt in gesteld dat die mensen dondersgoed weten dat ze daarmee 'alliegance to satan' mee predikken En dat wordt dan ook nog eens op het bord van de 'illuminati' geschoven.
Weet jij (resonancer) uberhaupt wat de illuminati inhoudt? Weet jij uberhaupt waar 'satan' vandaan komt (in historisch oogpunt en niet de christelijk verdraaide versie) Zou je niet denken dat zou er een illuminati zijn dat hun zelf dat zouden weten? Zou je niet denken dat het dus compleet van de pot gerukt zou zijn als de illuminati satanistische symboliek zou gebruiken? De illuminati was notabene tegen de religieuze inquisitie en alles wat er bij hoort. Weishaupt was gewoon een anarchist.. wat is er in godsnaam occult aan?! helemaal niks. Er worden vrijmetselaardij symbolen voor illuminati aangezien en nu gooien we zowat alle overige symbolen er maar bij.

Als je historisch correct wilt zijn en je ziet bono een W teken slaan met zn hand, dan zou ik eerder zeggen dat hij een paganist is die de vruchtbaarheids god Cernunnos eer aan doet dan dat hij 'een pact met satanistische illuminati' heeft.

Veel geschreeuw op youtube maar zoveel onkennis.
pi_71427926
We hebben trouwens 2 MJ-topics waarin boodschappen van de hedendaagse popmuziek in verwerkt zitten.
Het andere topic heb ik ff op verzoek "Boodschappen in de hedendaagse popmuziek" genoemd. Over dat onderwerp gaarne daar verder!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:33:05 #129
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71486815
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:33 schreef slackster het volgende:
Artikel over MJ op Real Zionist News

Wat een anti-semitische site zeg
Lekkere propaganda zonder gefundeerd bewijs, en ohja, onderaan het artikel meteen of je wil doneren want meneer heeft een nieuwe pc nodig en ach alles is al zo duur...

Edit > even ietwat genuanceerder
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:57:45 #131
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71495568
Antizionisme is niet Antisemitisme

"Antisemitisme moet niet worden verward met antizionisme, dit richt zich tegen het zionisme en daarmee tegen de stichting en het bestaan van de staat Israël. Antizionisten zijn niet per se antisemitisch, er zijn zelfs Joodse antizionisten". - Wikipedia

Rectificatie?

Artikel over MJ op Red Ice Creations - Illuminati, Music Industry and Why Michael Jackson was Killed

http://www.redicecreations.com/article.php?id=7381

[ Bericht 31% gewijzigd door slackster op 31-07-2009 18:37:51 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:46:34 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71509620
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als deze lama's bijv de huisdieren van MJ waren en 666 op hun nekken hadden getatoeerd had ik dat ook zeker gedaan.Het was imho zinniger geweest als je inhoudelijk op bv het hypocriete gedrag van Bono was ingegaan of 'n verklaring zou geven voor de symboliek die veel popsterren in hun creaties en non verbale gedrag leggen en waarom ze deze symboliek gebruiken.

Zoals deze mensen doen b.v:

Hier zit MJ ook in:

Als ik me goed herinnener kwam MJ ook voorbij in de Ring of Power...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71509767
Wat is de Ring of Power?
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:36:55 #134
52357 Lambiekje
pi_71510141
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:01 schreef Dragorius het volgende:
Wat is de Ring of Power?
http://video.google.com/videoplay?docid=4675077383139148549
http://video.google.com/videoplay?docid=-4430543376785758889

jaja 5 urige docu.
quote:
City of London + City of Vatican + City of columbia are the 3 independant states within states wich composes the empire of the city. The first is financial control over earth economy, the second is religion control over the earth and the third one is military control over the earth. Together they make the very unholy trinity which forms the egyptian pyramid that we can see on the back of the privately owned federal reserve note that is used as american dollar to maintain the colony in debt and under the Queen. Many people realize that this mystifying situation, in which an alleged democratic and self-governing nation is actually controlled against the will of the people, is a clear indication that there must be a very powerful and well-financed occult organization which plans and directs world affairs, and for lack of a more specific identification thie suspected secret organization is popularly referred to as the International Financiers, Banksters cartel or "The Crown corporation"
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71510185
quote:
FF bookmarken dan, ik ga dat sowieso vandaag niet redden
thanks!
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:15:13 #136
52357 Lambiekje
pi_71510674
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:

[..]

FF bookmarken dan, ik ga dat sowieso vandaag niet redden
thanks!
bookmark meteen deze: http://www.sprword.com/mustwatch.html
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:55:05 #137
52357 Lambiekje
pi_71512683
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:57 schreef slackster het volgende:

"Antisemitisme moet niet worden verward met antizionisme, dit richt zich tegen het zionisme en daarmee tegen de stichting en het bestaan van de staat Israël. Antizionisten zijn niet per se antisemitisch, er zijn zelfs Joodse antizionisten". - Wikipedia

Rectificatie?

Artikel over MJ op Red Ice Creations - Illuminati, Music Industry and Why Michael Jackson was Killed

http://www.redicecreations.com/article.php?id=7381
Zeer interessante 2 filmpjes.
pi_71513247

Dit is dus verreweg de meest interessante docu over Michael Jacksons dood die ik tot op heden heb gezien!

Kreeg gewoon rillingen over mij hele lichaam! Vooral de uitspraken van Michael Jackson zelf zijn indrukwekkend.

Krijg ook ineens heel wat meer respect voor die rappers, volwassen gasten die hun gedachten perfect kunnen verwoorden. En uiteraard alle andere artiesten die dit proberen duidelijk te maken, Bob Marley was al zeer bekend hierom, maar ook Fatboy Slim lijkt hieraan mee gedaan te hebben bv.

[ Bericht 10% gewijzigd door mediaconsument op 01-08-2009 13:39:47 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:35:57 #139
180622 gesprekje
pi_71514922
Halve waarheden, verdraaiingen en ondoordachte assumpties in die filmpjes.
Het ergste is dat gehamer op 'satanische boodschappen' er is namelijk niks satanisch aan de illuminati, integendeel zou de illuminati nog bestaan dan hadden ze hoogstens oog voor lucifer (enki) niet voor satan (shaitan) en dat veranderd de hele zaak. (dat bedoel ik dus met verdraaiing)
pi_71517159
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef gesprekje het volgende:
Halve waarheden, verdraaiingen en ondoordachte assumpties in die filmpjes.
Het ergste is dat gehamer op 'satanische boodschappen' er is namelijk niks satanisch aan de illuminati, integendeel zou de illuminati nog bestaan dan hadden ze hoogstens oog voor lucifer (enki) niet voor satan (shaitan) en dat veranderd de hele zaak. (dat bedoel ik dus met verdraaiing)
Iemand hier vertelde dat de Illuminati oorspronkelijk niks met satan te maken had, alleen dat ze de 'goede' naam misbruikten, jouw theorie zegt in principe hetzelfde. Ben verder ook niet bijster goed op de hoogte van de Illuminatie.

Waar het mij in het filmpje om ging is dat M.J. wist dat hij een marionet was van de muziekindustrie, en dat hij dit op bepaalde momenten naar buiten heeft gebracht, in 2001 en in 2009 kort met de repitities. Het klinkt mij dan erg logisch in de oren als verklaring waarom hij de laatste zoveel jaar geen nieuwe nummers meer heeft uitgebracht. Vond dat they don't really care about us nummer ook goed als voorbeeld.

Mjah, heb er iig van genoten, merkte ook wat mindere dingen op in het filmpje, bijvoorbeeld een kromme vertaling van het Britney Spears, ik hoorde toch echt forever.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:27:13 #141
180622 gesprekje
pi_71518426
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Iemand hier vertelde dat de Illuminati oorspronkelijk niks met satan te maken had, alleen dat ze de 'goede' naam misbruikten, jouw theorie zegt in principe hetzelfde. Ben verder ook niet bijster goed op de hoogte van de Illuminatie.

Waar het mij in het filmpje om ging is dat M.J. wist dat hij een marionet was van de muziekindustrie, en dat hij dit op bepaalde momenten naar buiten heeft gebracht, in 2001 en in 2009 kort met de repitities. Het klinkt mij dan erg logisch in de oren als verklaring waarom hij de laatste zoveel jaar geen nieuwe nummers meer heeft uitgebracht. Vond dat they don't really care about us nummer ook goed als voorbeeld.

Mjah, heb er iig van genoten, merkte ook wat mindere dingen op in het filmpje, bijvoorbeeld een kromme vertaling van het Britney Spears, ik hoorde toch echt forever.
Dat is duidelijk, maar om de illuminati er bij te halen is gewoon belachelijk.
Bedenk maar, wat is hetgeen je bereikt met een fantasie dat een ontzichtbare vijand je omringt (overal symboliek (die eigenlijk allemaal op een hoop worden gegooid daar niet van) hoe vecht je daar tegen? Het is een aantoonbaar overdreven schrikbeeld. Natuurlijk is het mogelijk dat zou de illuminati nog bestaan zij voor een science = truth staat zouden zijn, de NWO dus. Maar denk je nu werkelijk dat de illuminati zich zouden inlaten met religieuse iconen zoals satan.. Ik betwijfel het. Wellicht zien ze het in historisch oogpunt maar dat is nog steeds geen reden om die symboliek te gebruiken, de waarheid is dat die symboliek voornamelijk in lodges gebruikt worden als de vrijmetselaardij en de denkfout is dat de vrijmetselaardij weer onderdeel zou zijn van de illuminati, daar is totaal geen samenhangende aantoonbaarheid voor.
Ik zei het al eerder en zeg het weer; de illuminati was een wetenschappelijk gedreven rebellie tegen de religieuze inquisitie, later nam weishaupt het over in zijn anarchistische leer en daar stopte het. Er is nooit een occulte vorm van geweest.
pi_71529222
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef gesprekje het volgende:

[..]

Dat is duidelijk, maar om de illuminati er bij te halen is gewoon belachelijk.
Bedenk maar, wat is hetgeen je bereikt met een fantasie dat een ontzichtbare vijand je omringt (overal symboliek (die eigenlijk allemaal op een hoop worden gegooid daar niet van) hoe vecht je daar tegen? Het is een aantoonbaar overdreven schrikbeeld. Natuurlijk is het mogelijk dat zou de illuminati nog bestaan zij voor een science = truth staat zouden zijn, de NWO dus. Maar denk je nu werkelijk dat de illuminati zich zouden inlaten met religieuse iconen zoals satan.. Ik betwijfel het. Wellicht zien ze het in historisch oogpunt maar dat is nog steeds geen reden om die symboliek te gebruiken, de waarheid is dat die symboliek voornamelijk in lodges gebruikt worden als de vrijmetselaardij en de denkfout is dat de vrijmetselaardij weer onderdeel zou zijn van de illuminati, daar is totaal geen samenhangende aantoonbaarheid voor.
Ik zei het al eerder en zeg het weer; de illuminati was een wetenschappelijk gedreven rebellie tegen de religieuze inquisitie, later nam weishaupt het over in zijn anarchistische leer en daar stopte het. Er is nooit een occulte vorm van geweest.
ik begrijp dat jij erg veel waarde hecht aan de juiste benamingen van de diverse groeperingen en dat de naam van de illuminatie niet bedoezeld mag worden.
Ik denk dat de meeste mensen hier met de illuminatie, de HUIDIGE illuminatie bedoelen.
De 13 bloedlijnen. Je kent hun namen vast wel.
Miischien is dat historisch gezien onjuist, maar in de volksmond is dit nu eenmaal zo gegroeid, gaat wel met meer dingen zo.
quote:
Like the definitions tell us, any group which considers itself "enlightened" could rightfully call itself the Illuminati. This is also the case! If you google "The Illuminati", you will find quite a few groups claiming this name. It can be confusing, so before we continue, I want to make very clear that the Illuminati we are discussing here is NOT a benevolent secret society who wants to bring peace and harmony to this world by helping to bring back freedom to the people. If such a benevolent group exists and also happens to call itself "The Illuminati", I apologize if some people will mix up the different groups. The Illuminati I am exposing here is the super-rich Power Elite with an ambition to create a slave society! With this said and emphasized, we can now go on:

http://www.illuminati-news.com/moriah.htm#2
Can we go on now ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:55:49 #143
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71545016
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:57 schreef slackster het volgende:
Dat is een van de weinige ware beweringen die ik je tot nu toe heb zien doen: helaas is het geen al te bijzondere bewering.
quote:
Antizionisten zijn niet per se antisemitisch, er zijn zelfs Joodse antizionisten".

Niet per se, nee.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_75656748
Er was een tijdje de michealjackson hoax death.com
Hij is ineens verdwenen.
Het grappige was, doordat niemand van die site een natuurlijke dood geloofde en op onderzoek uitgingen, bij alle sites van de illuminatie uitkwamen.
Die Amerikanen schrokken zich dood, en ineens is die site verdwenen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:19:02 #146
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75656876
het is gewoon een reclame site
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75657189
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:19 schreef Jumparound het volgende:
het is gewoon een reclame site
Ik zie dat hij inderdaad weer terug is, maar onder ander beheer....
Veel is verdwenen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')