abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71101686
Zijn robotpasjes hoef ik ook niet uit te leggen zeker ? Of de befaamde moonwalk illusie ?
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:19:48 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71101703
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef MrLazy het volgende:
Michael Jackson droeg ook maskers om te laten zien dat de hele wereld fake is. Omdat niemand zijn boodschap begreep liet hij eerst zijn neus afvallen en daarna bijna zijn zoontje van een balkon. Hij verwees ook nog naar "The Final Curtain Call", de gordijnen die vallen, maar helaas. Hij kon evengoed op Neverland gaan wonen eer de mensen iets door hadden.
Hehe nu zit je te trollen!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:23:19 #83
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71101960
Dat van Cry is echt en is op zijn minst opmerkelijk te noemen.

In volgend filmpje vanaf 5.25 ook wel een heel bizarre scene

pi_71102193
Stranger in Moscow

"I was wandering in the rain
Mask of life, feelin' insane
Swift and sudden fall from grace
Sunny days seem far away
Kremlin's shadow belittlin' me
Stalin's tomb won't let me be

On and on and on it came
Wish the rain would just let me"

"Here abandoned in my fame
Armageddon of the brain
KGB was doggin' me

Take my name and just let me be
Then a begger boy called my name
Happy days will drown the pain
On and on and on it came
And again, and again, and again...
Take my name and just let me be"

Hier vertelt MJ hoe alleen hij staat in deze wereld, hoe ze hem in het oog houden en dat hij bij niemand met zijn geheim terecht kan.
pi_71102659
ja net als tupac en elvis.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71102688
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_71102796
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71107151
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef DoctorB het volgende:
Dom.
De CIA doet geen binnenlandse aangelegenheden. Daar hebben ze een andere overheidsorganisatie voor.
Hoax!
welke?
I'll be back
pi_71107378
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:44 schreef MrLazy het volgende:
Stranger in Moscow

"I was wandering in the rain
Mask of life, feelin' insane
Swift and sudden fall from grace
Sunny days seem far away
Kremlin's shadow belittlin' me
Stalin's tomb won't let me be

On and on and on it came
Wish the rain would just let me"

"Here abandoned in my fame
Armageddon of the brain
KGB was doggin' me

Take my name and just let me be
Then a begger boy called my name
Happy days will drown the pain
On and on and on it came
And again, and again, and again...
Take my name and just let me be"

Hier vertelt MJ hoe alleen hij staat in deze wereld, hoe ze hem in het oog houden en dat hij bij niemand met zijn geheim terecht kan.
Of hij gebruikt gewoon zijn fantasie + creativiteit om teksten te schrijven. Zoals dat gaat.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zondag 19 juli 2009 @ 00:32:16 #91
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71107531
quote:
Tjsss dit zijn een hoop Fans die het niet kunnen verkroppen...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 19 juli 2009 @ 09:39:02 #92
74330 MrLazy
Lazyness
pi_71111541
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:24 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Of hij gebruikt gewoon zijn fantasie + creativiteit om teksten te schrijven. Zoals dat gaat.
Jup, zelfs KGB was dogging him. Wie Jackson kent weet dat achter al zijn nummers een betekenis zit.
  zondag 19 juli 2009 @ 09:56:54 #93
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71111650
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:39 schreef MrLazy het volgende:

[..]

Jup, zelfs KGB was dogging him. Wie Jackson kent weet dat achter al zijn nummers een betekenis zit.
.. en niet zo als bij andere artiesten waarbij ze niet weten wat ze nu eigenlijk zingen en speelbal zijn van de bedriegelijk platenmaatschappijen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71111839
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:39 schreef MrLazy het volgende:

[..]

. Wie Jackson kent weet dat achter al zijn nummers een betekenis zit.
Jij kende hem persoonlijk?
Mr. Prolapse 2009
pi_71112769
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hehe nu zit je te trollen!
Duidelijk!
pi_71125311
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overigens als ik zeg dat het raar of verstrekkend is betekend nog niet dat ik het niet direct verwijs naar het land der fabelen.
btje laat, maar toch n reactie:

Als iemand zegt "het gaat mij te ver " concludeer ik daar wat anders uit, maar ok.
quote:
Het is een Sorcha Faal artikel. Ik weet dat Michael een vermeend illuminati is. Ook is bekend dat hij een vrijheidsstrijder is. In die zin is het niet raar.

Overigens blijf ik me verbazen over hoe snel Faal z'n artikel klaar heeft liggen. Ook met Karst was er al een raar artikel met Shell en Beatrix binnen 2 uur.

Nu dan weer de Julie Burgermeister claim tegen WHO/VN en BigPharma is verwerkt wat ook nog maar net circuleert op het Internet. Vrijwel direct gelinkt aan Michael. Hoe en waar weet deze internet-schim, want niemand weet toch echt wie deze Faal is, zo snel belangrijke informatie te koppelen.

Is de Occam's Razor niet gewoon dat Michael een overdosis heeft toegedient gekregen/gevraagd omdat hij de druk van 50 concerten niet aan kan. Aan de andere kant heeft hij wel het megaslopende pedo-process letterlijk en figuurlijk over leeft ... dus waarom de druk van een concert wat in wezen zijn passie is niet zou aankunnen. Dat is naar mijn idee vreemd.
Waarom zou de dood van Michael doordat het een hype creëert bepaalde zaken misbruikt worden door menigeen, zoals Spits suggerert dat het een afleiding is voor Iran. Maar dat de dood niet veroorzaak is door de elite... maar aan de andere kant als Michael dus de intenties zou hebben om een message te geven aan het publiek dat is het toch ook weer niet vreemd dat hij daarvoor moet wijken...

Ach, er zijn meerdere "verdachten", wie profiteert, wie had nog wat met hem te verrekenen, was hij zelf ernstig in de stress, etc ?

Zomaar wat Jackson linkjes:

$$$$$$
quote:
Wacko Jacko Rips Bahraini Sheikh Abdullah bin Hamad Al Khalifa for 7 Million Dollars
http://sheikyermami.com/2(...)r-7-million-dollars/

M. Jackson and was getting millions from Sheikh Abdullah bin Hamad al-Khalifa
quote:
London, June 27 (ANI): Michael Jackson was reportedly in constant fear about his mounting debts and worried about his comeback concerts in London, telling friends: “If I don’t tour they’ll kill me.”
http://www.thaindian.com/(...)-gigs_100210090.html
quote:
Despite record-breaking sales, Jackson died in debt.

WASHINGTON - He recorded the best selling album in history. For a time, he pulled down $50 million a year, with an overall worth reported at $750 million. Yet when he died Thursday, Michael Jackson was deeply in debt.

Three decades of extravagant living and legal fees from two high-profile scandals left the pop superstar owing as much as $500 million, according to the Wall Street Journal.

http://blog.taragana.com/(...)-died-in-debt-11964/
quote:
“It's unclear to me which business Sony is going to make money from,” said Hiroshi Harada, who manages corporate bonds at Dai-ichi Mutual Life Insurance Co., Japan's second-largest insurance company.
http://www.chinapost.com.(...)09929/Sony-Corp..htm

Sony, Retailers Make Push On Jackson Inventory
quote:
Let's add a few little notes that have been widely reported for years, but you may NOT have heard of them.

1. SONY and Jackson co-owned the Beatles Catalog. There is an internet legend that says SONY - S O N Y stand for Standard Oil Of New York... a Rockefeller company. Snopes denies this, but most people who have investigated the murky origins of SONY shortly after WW2 when the Rockefellers and Rothschilds took over Japan, tend to believe that the Rockefellers own SONY.
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?ChannelID=36
Voor hen zijn de inkomsten van Jackson 'n schijntje toch ? Lijkt me sterk dat hij door hen om het geld vermoord is, eerder met het geld. Alhoewel het nu wel ff lekker cashen is, wie weet wat er was gebeurd indien hij de tour niet zou trekken? Maar nogmaals, lijkt me peanuts. Er zullen echter wel anderen zijn die 'n hoop geld aan zijn dood verdienen, de puppets.

Michael Jackson Had A Double.
Kan maar zo , hij veranderde iig wel op 'n manier die erg onnatuurlijk overkwam.

Michael Jackson And CIA Mind Control.
Mooie hoes.

Michael Jackson & the Paranormal

Lisa Marie Presley, Scientologie.
http://www.volkskrant.nl/(...)ackson_voorzag_einde
http://www.telegraph.co.u(...)Travoltas-death.html
quote:
The Jackson marriage allegedly largely ended because the pop star made it clear that he would not be involved with the controversial church.
http://www.cultnews.com/archives/000004.html

Heb me eerlijk gezegd niet eerder in de " BNW kant " van Michael Jackson verdiept, de hoes van Dangerous vroeger vaker gezien, maar de betekenis ervan lijkt nu pas 'n btje tot me door te dringen.

Hij was (zo lijkt mij) al eerder slachtoffer van 'n complot.
quote:
Under the influence of media, the entire world has reached judgments about Jackson. The mainstream media report about him with an implicit judgment, while tabloid media write about him with an explicit judgment. In the face of this barrage of judgment, the resulting perceptions about Jackson have become aligned -- against him. It has become impossible for the public to reconcile its admiration for Jackson's genius musical and artistic talent with the harsh judgments against him. As a result of these seemingly irreconcilable views, it has become easier to ignore the good and focus on the bad.
http://www.aphroditejones.com/books/Michael_Jackson.htm
quote:
Like many others out there, Dr. Leiberman is a person with an agenda to "kill off" the career of MJ.
http://michaeljacksoncons(...)el/michael%20jackson
quote:
Saturday, March 11, 2006
Jackson 5.0
In the big picture Michael Jackson means not very much. But his little picture may be more newsworthy than the news suggests.
http://rigorousintuition.blogspot.com/2006/03/jackson-50.html
quote:
Het was ook meer dat ik dan weer naar mijn kop krijg je geloofd ook alles wat op internet staat....
Ik zie het niet zo zwart/wit hoor (hoe toepasselijk ) , spreek liever in termen als waarschijnlijk en onwaarschijnlijk. Zo vind ik het afgaande op z'n uiterlijke verschijning niet onwaarschijnlijk dat hij is overleden aan het gepruts met z'n lichaam, Ik kan nergens info vinden vinden over de link Burgermeister/Jackson A.D.
quote:
Oke maar dan mag (moet) jij ook uitleggen waarom jij denkt dat het niet raar is en wat je dan bv wel verstrekkdend vind van de theoriëen die ik deponeer.?
Ik lees wel 's uitspraken van je mbt de gezondheidszorg die mij te ver gaan.
Ik heb diepe bewondering voor 'n hoop van deze mensen, maar o.t.
Indien Jackson (afvallige illuminatie?) en Burgermeister elkaar goed kenden (uit eeerder gequote e-mail lijkt van niet) vind ik het niet raar dat bepaalde mensen zich zorgen gaan maken indien 'n invloedrijk persoon als Jackson over dezelfde info zou beschikken als Burgemeister en deze misschien wel wereldkundig zou maken.
Heeft volgens mij veel meer impact dan 'n wetenschapper.
Vind het minder waarschijnlijk dat er 'n EM pulse weapon gebruikt is om de dood van 1 persoon te bewerkstelligen, maar het was dan ook niet zo maar 'n persoon. Grote voordeel van zo'n wapen is dat het gebruik ervan (buiten eerder genoemde data van de russische satteliet ,waarover ik helaas ook niks concreets kan vinden) niet te traceren valt.
Van de andere kant, als je zo'n wapen zou hebben, zou je hem op het podium laten sterven toch, tijdens thriller ? Of de solo van Beat it.

Mooie BNW Lyrics van Jackson, schijnt dat hij dit nr ook op z'n tour zou doen:
http://www.azlyrics.com/l(...)dontcareaboutus.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_71129066
Hoe kan een EM wapen een persoon doden? Tenzij MJ een robot was?
Mr. Prolapse 2009
pi_71129998
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:53 schreef Dragorius het volgende:
Hoe kan een EM wapen een persoon doden? Tenzij MJ een robot was?
Je stelt die vraag toch niet aan mij hoop ik?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_71130101
In het algemeen stel ik deze, omdat dit de claim is van deze theorie.
Mr. Prolapse 2009
pi_71130842
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Dragorius het volgende:
In het algemeen stel ik deze, omdat dit de claim is van deze theorie.
Over het algemeen zeg ik dan : "lees het topic 's goed door " en vertel dan 's wat er mis is met eerdere bronnen die meldden dat EM weapons ook voor niet robotten dodelijk kan zijn.

b.v.:
quote:
The Associated Press: "Mind-altering microwaves: Soviets studying invisible ray," Los Angeles Herald Examiner, Sec. A, p. , 22 Nov. 1976.

"A newly declassified U.S. Defense Intelligence Agency report says- extensive Soviet research into microwaves might lead to methods of causing disoriented human behavior, nerve disorders or even heart attacks.

http://www.mindjustice.org/resrc-cw.htm
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')