quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:[..]
Overigens als ik zeg dat het raar of verstrekkend is betekend nog niet dat ik het niet direct verwijs naar het land der fabelen.
btje laat, maar toch n reactie:
Als iemand zegt "het gaat mij te ver

" concludeer ik daar wat anders uit, maar ok.
quote:
Het is een Sorcha Faal artikel. Ik weet dat Michael een vermeend illuminati is. Ook is bekend dat hij een vrijheidsstrijder is. In die zin is het niet raar.
Overigens blijf ik me verbazen over hoe snel Faal z'n artikel klaar heeft liggen. Ook met Karst was er al een raar artikel met Shell en Beatrix binnen 2 uur.
Nu dan weer de Julie Burgermeister claim tegen WHO/VN en BigPharma is verwerkt wat ook nog maar net circuleert op het Internet. Vrijwel direct gelinkt aan Michael. Hoe en waar weet deze internet-schim, want niemand weet toch echt wie deze Faal is, zo snel belangrijke informatie te koppelen.
Is de Occam's Razor niet gewoon dat Michael een overdosis heeft toegedient gekregen/gevraagd omdat hij de druk van 50 concerten niet aan kan. Aan de andere kant heeft hij wel het megaslopende pedo-process letterlijk en figuurlijk over leeft ... dus waarom de druk van een concert wat in wezen zijn passie is niet zou aankunnen. Dat is naar mijn idee vreemd.
Waarom zou de dood van Michael doordat het een hype creëert bepaalde zaken misbruikt worden door menigeen, zoals Spits suggerert dat het een afleiding is voor Iran. Maar dat de dood niet veroorzaak is door de elite... maar aan de andere kant als Michael dus de intenties zou hebben om een message te geven aan het publiek dat is het toch ook weer niet vreemd dat hij daarvoor moet wijken...
Ach, er zijn meerdere "verdachten", wie profiteert, wie had nog wat met hem te verrekenen, was hij zelf ernstig in de stress, etc ?
Zomaar wat Jackson linkjes:
$$$$$$
quote:
M. Jackson and was getting millions from Sheikh Abdullah bin Hamad al-Khalifaquote:
quote:
Despite record-breaking sales, Jackson died in debt.
WASHINGTON - He recorded the best selling album in history. For a time, he pulled down $50 million a year, with an overall worth reported at $750 million. Yet when he died Thursday, Michael Jackson was deeply in debt.
Three decades of extravagant living and legal fees from two high-profile scandals left the pop superstar owing as much as $500 million, according to the Wall Street Journal.
http://blog.taragana.com/(...)-died-in-debt-11964/
quote:
Sony, Retailers Make Push On Jackson Inventory quote:
Let's add a few little notes that have been widely reported for years, but you may NOT have heard of them.
1. SONY and Jackson co-owned the Beatles Catalog. There is an internet legend that says SONY - S O N Y stand for Standard Oil Of New York... a Rockefeller company. Snopes denies this, but most people who have investigated the murky origins of SONY shortly after WW2 when the Rockefellers and Rothschilds took over Japan, tend to believe that the Rockefellers own SONY.
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?ChannelID=36
Voor hen zijn de inkomsten van Jackson 'n schijntje toch ? Lijkt me sterk dat hij door hen om het geld vermoord is, eerder met het geld. Alhoewel het nu wel ff lekker cashen is, wie weet wat er was gebeurd indien hij de tour niet zou trekken? Maar nogmaals, lijkt me peanuts. Er zullen echter wel anderen zijn die 'n hoop geld aan zijn dood verdienen, de puppets.
Michael Jackson Had A Double.Kan maar zo , hij veranderde iig wel op 'n manier die erg onnatuurlijk overkwam.
Michael Jackson And CIA Mind Control.Mooie hoes.
Michael Jackson & the ParanormalLisa Marie Presley, Scientologie.
http://www.volkskrant.nl/(...)ackson_voorzag_eindehttp://www.telegraph.co.u(...)Travoltas-death.htmlquote:
Heb me eerlijk gezegd niet eerder in de " BNW kant " van Michael Jackson verdiept, de hoes van Dangerous vroeger vaker gezien, maar de betekenis ervan lijkt nu pas 'n btje tot me door te dringen.
Hij was (zo lijkt mij) al eerder slachtoffer van 'n complot.
![]()
quote:
Under the influence of media, the entire world has reached judgments about Jackson. The mainstream media report about him with an implicit judgment, while tabloid media write about him with an explicit judgment. In the face of this barrage of judgment, the resulting perceptions about Jackson have become aligned -- against him. It has become impossible for the public to reconcile its admiration for Jackson's genius musical and artistic talent with the harsh judgments against him. As a result of these seemingly irreconcilable views, it has become easier to ignore the good and focus on the bad.
http://www.aphroditejones.com/books/Michael_Jackson.htm
quote:
quote:
quote:
Het was ook meer dat ik dan weer naar mijn kop krijg je geloofd ook alles wat op internet staat....
Ik zie het niet zo zwart/wit hoor (hoe toepasselijk ) , spreek liever in termen als waarschijnlijk en onwaarschijnlijk. Zo vind ik het afgaande op z'n uiterlijke verschijning niet onwaarschijnlijk dat hij is overleden aan het gepruts met z'n lichaam, Ik kan nergens info vinden vinden over de link Burgermeister/Jackson A.D.
quote:
Oke maar dan mag (moet) jij ook uitleggen waarom jij denkt dat het niet raar is en wat je dan bv wel verstrekkdend vind van de theoriëen die ik deponeer.?
Ik lees wel 's uitspraken van je mbt de gezondheidszorg die mij te ver gaan.
Ik heb diepe bewondering voor 'n hoop van deze mensen, maar o.t.
Indien Jackson (afvallige illuminatie?) en Burgermeister elkaar goed kenden (uit eeerder gequote e-mail lijkt van niet) vind ik het niet raar dat bepaalde mensen zich zorgen gaan maken indien 'n invloedrijk persoon als Jackson over dezelfde info zou beschikken als Burgemeister en deze misschien wel wereldkundig zou maken.
Heeft volgens mij veel meer impact dan 'n wetenschapper.
Vind het minder waarschijnlijk dat er 'n EM pulse weapon gebruikt is om de dood van 1 persoon te bewerkstelligen, maar het was dan ook niet zo maar 'n persoon. Grote voordeel van zo'n wapen is dat het gebruik ervan (buiten eerder genoemde data van de russische satteliet ,waarover ik helaas ook niks concreets kan vinden) niet te traceren valt.
Van de andere kant, als je zo'n wapen zou hebben, zou je hem op het podium laten sterven toch, tijdens thriller ? Of de solo van Beat it.
Mooie BNW Lyrics van Jackson, schijnt dat hij dit nr ook op z'n tour zou doen:
http://www.azlyrics.com/l(...)dontcareaboutus.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.