abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 15:41:45 #61
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70877380
Dood van Michael Jackson wordt moordzaak.

Vooral na de 2e lijkschouwing lijkt dit niet overbodig. Goede zaak, ik geloofde vanaf het begin al niet in een opzettelijke overdosis.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:25:25 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70880204
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:57 schreef gesprekje het volgende:
Ja zo kan ik het ook, je reageert totaal niet op wat ik zeg, maar gaat gewoon door met het plaatsen van linkjes over allerlei verschillende onderwerpen, grappig dat je het over lucifer hebt, ik neem aan dat je weet dat lucifer enki is en enki de god van de christenen betreft (de god die de mens redde van de zondvloed),
Hou op. Christelijk geloof is plagiaat! Enki was een god van de Mesopetaniërs/Sumeriërs.
quote:
waarom zou een zogenaamd machtige 'organisatie' van bankiersfamilies die god op de troon willen hebben terwijl de illuminati er juist bekend om stond 100% tegen religie te zijn, die bankiersfamilies bestaan ja, en zij hebben belangen ja. Lijkt me logisch met zoveel macht.
Hoe kom je erbij dat ze god op de troon willen hebben?
God = tetragrammaton (ja staat/stond in de bijbel) = constructie van het vacuum
quote:
Maar 'illuminati' zijn het niet. De illuminati heeft ook nooit aan het hoofd van een 'occulte' beweging gestaan jij verward de illuminati nu met de vrijmetselaardij en die twee hebben niks met elkaar te maken. Ergens in jullie theoriën blijven jullie jezelf aanpraten dat de illuminati een soort van geweldige hoed op de piramide betreft die alles beheert. Dat is een belediging tegenover de illuminati, ik heb net verdomme uitgelegd dat de illuminati een wetenschappersverbond betrof in de tijd van de inquisitie. Dat weishaupts illuminati een van de eerste anarchistisch ideologische lodges betrof en geen van beiden iets met occultisme te maken hebben.

Dus waar heb je het nu over? De vrijmetselaardij is NIET de illuminati en dat is ook maar een factie, een stelsel van lodges, en ja dat heeft een piramide structuur en is verweven in de maatschappij maar christenen zijn ook verweven in de maatschappij, moslims ook hare krishna's ook, tennisliefhebbers en pedofielen ook en zo kun je doorgaan.

Houd eens op met een grote garenbol op elkaar te draaien zoals ook religie tot stand is gekomen als monotheisme door polytheisme, dat begint hier ook te neigen met al die kenmerken van verschillende facties uit de wereld toegedicht aan een schrikbeeld genaamd de illuminati, het is een scam zodat je op een forum blijft jammeren ipv iets gaat DOEN.

Neem die correctie maar in acht.
mmm je haalt nu wel een hoop door elkaar, wat een wartaal.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:38:02 #63
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_70882037
Nee lambiekje, jij bent degene hier die wartaal uitslaat, jij weet geen ene hol van religies en waar dezen vanuit tot stand zijn gekomen, dat is duidelijk. Ik dacht ooit dat jij een intelligent persoon was, nu valt het doek.
De christelijke god is een samenraapsel van Enki enlil en an met wellicht nog wat karakteristieken/kenmerken van andere goden. Enki is de rebel, degene die de mensheid redde van de zondvloed aldus de god van de macht over het water (EA), maar ook de god van verlichting /kennis (Lucifer). Enlil was een opvolger van An de god van de hemelen en de hoogste wet, aldus werd Enlil ook de god van de hoogste wet dat ten grondslag licht aan het jodendom. Deze figuren waren allen Elohiem en aangezien EL 'god' betekend en EL OHIEM een meervoud voor god oftewel voor 'goden' staat lijkt het mij duidelijk genoeg hier.
De nephilim waren hun zonen die met de vrouwen van de mens hokten maar ook de mens hun kennis overbrachten. Maar terug naar het kernpunt nu; De huidige christelijke god is opgemaakt uit verschillende godem; het monotheisme is opgemaakt uit de kenmerken van polytheismen. En Lucifer is niemand anders dan Enki (even tegen verwarring, lucifer is niet de duivel, de duivel komt van cernunnos, en is ook niet 'satan' welk niet meer dan een kwaadaardige djinn was (shaitan) zeer waarschijnlijk een plaag of een wapen van de goden)

Uiteindelijk komen de kenmerken van Enki en lucifer zo gigantisch overeen (vooral hun gehele geschiedenis) dat er met behoorlijke zekerheid te stellen is dat Enki en lucifer dezelfde persoon zijn. (vergeet niet; lucifer = nebuchadnezzar, de eerste aarde koning, en wie was enki ook alweer? Juist, de eerste god die de mens hielp)

Houd je mond dus over dingen waar je geen bal verstand van hebt lambiekje. En ik was niet degene die er mee kwam dat 'ze' oftewel 'de illuminati' 'lucifer op de troon willen. Dat was slackster.
Ik ben ook best wel slim.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:47:13 #64
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_70883918
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hou op. Christelijk geloof is plagiaat!
Over wartaal gesproken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_70894633
Okee we gaan weer WAYYYYYYYYYYYYYYYYYY offtopic!
De discussie is wel interessant, dus is het zonde om het af te kappen.

Lambiekje, wil je dat de topictitel aangepast wordt zodat deze discussie door kan gaan, of zullen we toch weer back on topic gaan?
pi_70894831
Financieel motief, is weer wat anders dan een NWO of Illuminati-opdracht he Al is dit ook een rare uitspraak, want die 50 concerten hadden echt veel geld opgeleverd, ook met naverkoop etc. Het blijft een raar verhaal, story of his life. Die man heeft nooit een mensenleven gehad, maar is altijd een entertainment speelbal geweest. Sad, so sad....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70894942
Tenzij ze natuurlijk snel een injectie geld nodig hadden. Het is maar hoe je het bekijkt in dit geval
Er zullen vast vele belangen zijn bij het leven en overlijden van MJ. Met mensen met die status zijn altijd duistere zaken gemoeid, waar geld is, is macht en corruptie. Aard van de mens.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zondag 12 juli 2009 @ 12:05:59 #70
52357 Lambiekje
pi_70896680
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:38 schreef gesprekje het volgende:
Nee lambiekje, jij bent degene hier die wartaal uitslaat, jij weet geen ene hol van religies en waar dezen vanuit tot stand zijn gekomen, dat is duidelijk. Ik dacht ooit dat jij een intelligent persoon was, nu valt het doek.
De christelijke god is een samenraapsel van Enki enlil en an met wellicht nog wat karakteristieken/kenmerken van andere goden. Enki is de rebel, degene die de mensheid redde van de zondvloed aldus de god van de macht over het water (EA), maar ook de god van verlichting /kennis (Lucifer). Enlil was een opvolger van An de god van de hemelen en de hoogste wet, aldus werd Enlil ook de god van de hoogste wet dat ten grondslag licht aan het jodendom. Deze figuren waren allen Elohiem en aangezien EL 'god' betekend en EL OHIEM een meervoud voor god oftewel voor 'goden' staat lijkt het mij duidelijk genoeg hier.
De nephilim waren hun zonen die met de vrouwen van de mens hokten maar ook de mens hun kennis overbrachten. Maar terug naar het kernpunt nu; De huidige christelijke god is opgemaakt uit verschillende godem; het monotheisme is opgemaakt uit de kenmerken van polytheismen. En Lucifer is niemand anders dan Enki (even tegen verwarring, lucifer is niet de duivel, de duivel komt van cernunnos, en is ook niet 'satan' welk niet meer dan een kwaadaardige djinn was (shaitan) zeer waarschijnlijk een plaag of een wapen van de goden)

Uiteindelijk komen de kenmerken van Enki en lucifer zo gigantisch overeen (vooral hun gehele geschiedenis) dat er met behoorlijke zekerheid te stellen is dat Enki en lucifer dezelfde persoon zijn. (vergeet niet; lucifer = nebuchadnezzar, de eerste aarde koning, en wie was enki ook alweer? Juist, de eerste god die de mens hielp)
Dat klopt ongeveer wel ... maar dan is het Christelijk geloof nog steeds gecopieerd/geplagieerd die van uit allerlei geloven de beste punten samen heeft geraapt. En daarnaast wat zou het probleem zijn dat je een geloof aanhangt van ouder beschavingen alleen niet zo 1,2,3 meer duidelijk is voor de grote groep?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 juli 2009 @ 16:34:15 #71
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_70904720
Geloven zijn niet geregistreerd: er is dus geen plagiaat in religie, Lambiekje. Bovendien schijn je te vergeten hoe die oudere geloven tot stand zijn gekomen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 12 juli 2009 @ 18:28:50 #72
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70908543
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:57 schreef gesprekje het volgende:
Ja zo kan ik het ook, je reageert totaal niet op wat ik zeg,
Ik reageer niet op wat je zegt? ik dacht van wel..
quote:
maar gaat gewoon door met het plaatsen van linkjes over allerlei verschillende onderwerpen,
Sinds wanneer is dat verboden?
quote:
grappig dat je het over lucifer hebt, ik neem aan dat je weet dat lucifer enki is en enki de god van de christenen betreft (de god die de mens redde van de zondvloed),
Nee Marduk/Nimrod zoon van Enki, ten tijden van het Romeinse rijk is het werkelijke Christendom vermengd met het Romeinse heidendom. Maar het christendom op een hoop vegen met het Katholicisme gaat wel wat ver.
quote:
waarom zou een zogenaamd machtige 'organisatie' van bankiersfamilies die god op de troon willen hebben terwijl de illuminati er juist bekend om stond 100% tegen religie te zijn, die bankiersfamilies bestaan ja, en zij hebben belangen ja. Lijkt me logisch met zoveel macht.
Macht = Geld = Beïnvloeden/ controleren/ devide&rule (ordo ab chao) v/d mensenmassa's (religie) M.a.w. het gaat allemaal samen, in de zin dat het een niet zonder de ander kan, maar dat is nogal oud nieuws hoor.
quote:
Maar 'illuminati' zijn het niet. De illuminati heeft ook nooit aan het hoofd van een 'occulte' beweging gestaan jij verward de illuminati nu met de vrijmetselaardij en die twee hebben niks met elkaar te maken.
Ieder zijn mening
quote:
Ergens in jullie theoriën blijven jullie jezelf aanpraten dat de illuminati een soort van geweldige hoed op de piramide betreft die alles beheert. Dat is een belediging tegenover de illuminati, ik heb net verdomme uitgelegd dat de illuminati een wetenschappersverbond betrof in de tijd van de inquisitie. Dat weishaupts illuminati een van de eerste anarchistisch ideologische lodges betrof en geen van beiden iets met occultisme te maken hebben.

Dus waar heb je het nu over? De vrijmetselaardij is NIET de illuminati en dat is ook maar een factie, een stelsel van lodges, en ja dat heeft een piramide structuur en is verweven in de maatschappij maar christenen zijn ook verweven in de maatschappij, moslims ook hare krishna's ook, tennisliefhebbers en pedofielen ook en zo kun je doorgaan.

Houd eens op met een grote garenbol op elkaar te draaien zoals ook religie tot stand is gekomen als monotheisme door polytheisme, dat begint hier ook te neigen met al die kenmerken van verschillende facties uit de wereld toegedicht aan een schrikbeeld genaamd de illuminati, het is een scam zodat je op een forum blijft jammeren ipv iets gaat DOEN.

Neem die correctie maar in acht.
Nou ja zeg! zoals ik al zei ieder zijn mening... toch?
  zondag 12 juli 2009 @ 19:46:16 #73
52357 Lambiekje
pi_70910819
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:34 schreef TitusPullo het volgende:
Geloven zijn niet geregistreerd: er is dus geen plagiaat in religie, Lambiekje. Bovendien schijn je te vergeten hoe die oudere geloven tot stand zijn gekomen.
Misschien niet maar dat moeten ze niet claimen dat jezus de enige en echt is .. want dat is gewoon volstrekte bullshit. De interpretatie van het geloof dat is wat fout is. Compleet uit de context gerukt waarvoor het ooit was opgezet..
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:32:19 #74
52357 Lambiekje
pi_71089978

mmm interessant wat MJ zegt.

History books are lying. Media is lying.
I out think SONY.

Faal's uitspraak :
quote:
To the reason behind the CIA needing to assassinate Michael Jackson, these reports continue, was an out of court settlement the pop icon signed with son of the king of Bahrain, Sheikh Abdullah bin Hamad al-Khalifa, this past November in London, and which stated, in part, that in exchange for millions of dollars previously lent to Mr. Jackson by the Sheikh, Mr. Jackson would allow his sold-out United Kingdom concerts to be a “platform” for warning the World of a soon to occur mass genocide event.
Is opeens niet dat gek meer eerlijk gezegd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 18-07-2009 11:55:54 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:30:31 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71091086
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:32 schreef Lambiekje het volgende:

mmm interessant wat MJ zegt.

History books are lying. Media is lying.
I out think SONY.

Faal's uitspraak :
[..]

Is opeens niet dat gek meer eerlijk gezegd.

WHat the fuck?

Ben benieuwd wie de eerst volgende is van het groepje ontkenners, die roept dat je dit anders moet intepeteren.. dat MJ niet goed wijs was, of dat dit uit zijn verband is getrokken..
Dat de teksten over dat MJ over depopulatie wou gaan praten onzin was...

Lambiek, top!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:00:58 #76
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71091681
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:29:19 #77
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71092303
pi_71093294
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/
Ik weet niet of er over deze site al een topic is, maar ik vind het wel een interessante ontwikkeling. Dat na iedere grote gebeurtenis, die opgeklopt wordt door de media, waar bijvoorbeeld een beroemdheid sterven, de theorieën en sites als paddenstoelen uit de grond schieten.

Ik heb een artikel gelezen: http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/?p=265 en ik moet zeggen dat dergelijke artikelen een overtuigende werking op mij hebben, omdat zij dingen schrijven waar ik me in kan vinden en die ik zelf ook raar vond. Ondanks dat ik zelf niet geloof dat het een grap was en Michael nog leeft.

Maar ik blijf van mening dat dit soort artikelen altijd op dezelfde manier te werk gaan. Bloggers obseveren een gebeurtenis (MJ's memorial), zien een hoop eigenaardigheden, of voegen er commentaar aan toe waardoor de lezer denkt dat het eigenaardig is. Zij proberen de eigenaardigheden met het complot te mengen (MJ's dood was een grap) en zien het daarom als het bewijs.

Interessante ontwikkeling. Misschien ga ik nog wel wat berichten lezen van de site.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_71101512
Michael Jacksons wou Cry speciaal uitbrengen ter nagedachtenis van 9/11. Amerika heeft dit nummer verboden.Cry Nochtans is de boodschap simpel, laten we de aarde vrediger maken. Waarom bant Amerika in godsnaam zijn nummer dan als ze zo een vredige boodschap brengt ? Kijken we naar paragraaf 2.....

"Stories buried and untold
Someone is hiding the truth, hold on
When will this mystery unfold
And will the sun ever shine
In the blind man's eyes when he cries?"
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_71101659
Michael Jackson droeg ook maskers om te laten zien dat de hele wereld fake is. Omdat niemand zijn boodschap begreep liet hij eerst zijn neus afvallen en daarna bijna zijn zoontje van een balkon. Hij verwees ook nog naar "The Final Curtain Call", de gordijnen die vallen, maar helaas. Hij kon evengoed op Neverland gaan wonen eer de mensen iets door hadden.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')