Hoiquote:
Ooit komen we er achterquote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel weer wat proberen hoor. Nu weet ik iig dat Rosé, bier en Witte wijn al niet mijn dingen zijn.
Hoewel witte wijn dan wel iets beter al was.
Tja. Tok dan gewoon op, aapquote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had het over het topic hoor, en ja wat ik al eerder zei 80% van hier is gewoon kansloos en niet de types waar ik mee om zou gaan
Try me
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan had je nog slechte witte wijn ook. Kom maar eens een glaasje bij mij drinken, ik heb nog wel wat liggen.
Eerst met Lambrusco beginnen als je nog geen wijn lust, dan komen later de drogere wijnen welquote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef vencodark het volgende:
Zal volgende keer wel weer wat proberen hoor. Nu weet ik iig dat Rosé, bier en Witte wijn al niet mijn dingen zijn.
Hoewel witte wijn dan wel iets beter al was.
omdat het kanquote:
Ik heb gewoon slechte smaak denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan had je nog slechte witte wijn ook. Kom maar eens een glaasje bij mij drinken, ik heb nog wel wat liggen.
Je kon geen keuze maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat het kan
omdat ik moest huilen en lachen tegelijk
ik ben gewoon liefquote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey. Jou ken ik niet! Wat maakt dat jij je aangesproken voelt bij lieverd?![]()
[..]
Dude.
Scherpquote:
nee, schizofreniequote:
Wat ga je geven aan iemand die geen wijn lust. Een goeie rode wijn, of een 'fijne' witte Lambrusco?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
Ik ben geen dudequote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, schizofreniede ene wou zo gaan van AHAHAHHA en de andere zo van dude !!
![]()
![]()
nooitquote:Op maandag 29 juni 2009 14:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben geen dudeEn je lacht me toch niet uit he.
Dat valt wel mee, je moet met de juiste wijnen beginnen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon slechte smaak denk ik.![]()
Op jouw verjaardag dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je denkt toch niet dat ik dat geloof hè.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben gewoon liefdus voel ik me er bij aangesproken
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, je moet met de juiste wijnen beginnen.
Dat is goed.....Ik hou misschien mijn verjaardag nog in augustus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lachte hardopquote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, schizofreniede ene wou zo gaan van AHAHAHHA en de andere zo van dude !!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |