nou..ja... tot een zekere hoogtequote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met drank op is de wereld een stuk leuker.
Dat is waar. Dat was tof van je.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niettus! Je had zelf gezegd dat je het wou proberen, ik was alleen maar zo lief om het voor je te halen! Ik haalde zelfs water voor je!.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was jij het ?haha ik herinner me echt vaag nog iets
Ik was juist hartstikke lief door het gelijk te melden.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Het zijn wel klotebedragen.
Nog maar afgezien van het feit dat ze alleen welwillende personen durven aan te pakken en notoire zwartrijders het nog steeds vrij makkelijk hebben
Daaromquote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat was tof van je.Ik vond alleen niet zo lekker. Heb wel geprobeerd.
Tja. Ik vind het een beetje triest dat je hier bijvoorbeeld die parkpop meet een beetje af gaat lopen zeiken. Maar ik heb een beetje een broertje dood aan die internet-toughguys.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Ludootje het volgende:
Ach, zo erg is hij nou ook weer niet hoor... Hij heeft zo eens in de zoveel tijd een uitspatting en is 'ie zwaar irritant maar voor de rest valt hij wel mee.
Ach het zal wel met al die regels.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook zonder hoor. Als je een gewoon kaartje koopt en met de ICE naar Arnhem (ofzo) wil, moet je een toeslag van 1.50 ofzo betalen. Wel eens gedaan, gewoon omdat ik 'es in die ICE wou zitten.
hahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk weet niet wie jij nog meer gekust had
Maar je hebt mij wel een kusje op mijn voorhoofd gegeven, al weet niet eigenlijk niet meer waarom... Ohja! Omdat je naast me mocht zitten
Niks mis met knuffelenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hahaha
dit is dus waarom ik eigenlijk nuchter blijf meestalzodra ik drink verander ik echt in ee ngrote knuffelbeer die kusjes uitdeelt
![]()
mogguhquote:
indeedquote:
Ik had het over het topic hoor, en ja wat ik al eerder zei 80% van hier is gewoon kansloos en niet de types waar ik mee om zou gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Ik vind het een beetje triest dat je hier bijvoorbeeld die parkpop meet een beetje af gaat lopen zeiken. Maar ik heb een beetje een broertje dood aan die internet-toughguys.
Zal volgende keer wel weer wat proberen hoor. Nu weet ik iig dat Rosé, bier en Witte wijn al niet mijn dingen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom.
En dan moet je het lekker niet drinken, ik bedenk me net dat je Malibu-jus wel lekker had gevonden, maar die stand was zover weg.
Hence the smileyquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel weer wat proberen hoor. Nu weet ik iig dat Rosé, bier en Witte wijn al niet mijn dingen zijn.
Hoewel witte wijn dan wel iets beter al was.
Ja, precies. Ik heb het een keer gehad dat ik NET de trein gehaald had en toen ik 't balkon op sprong bedacht dat ik geen kaartje had. Stond een conducteur daar, en nee ik kon geen kaartje halen en het zou idd iets van 25+ euro ofzo aan boete zijn. Dus maar de trein uitgesprongen, richting automaat gerend, terug gesprint, zie ik nog net de achterkant van de trein.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef vencodark het volgende:
Ik was juist hartstikke lief door het gelijk te melden.Maar ik wordt weer bestraft!
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hard het over het topic hoor, en ja wat ik al eerder zei 80% van hier is gewoon kansloos en niet de types waar ik mee om zou gaan
Try me
En dan had je nog slechte witte wijn ook. Kom maar eens een glaasje bij mij drinken, ik heb nog wel wat liggen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel weer wat proberen hoor. Nu weet ik iig dat Rosé, bier en Witte wijn al niet mijn dingen zijn.
Hoewel witte wijn dan wel iets beter al was.
huil lachquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |