Ja altijd makkelijk, schuiven.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Schatje... denk je zo onderhand niet dat het aan jou ligt als iedereen altijd zo reageerd op JOUW posts?
Uiteraard, want bij een ander is het wel leuk.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
en als we dat tegen KF zeiden... met zijn allen tegelijk.. ging die sedan me toch een partij meepraten!
|Zie je gewoon nu pas dat ik er ook ben?quote:
Hahaquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet allemaal sletten.
Een uur? Echt? Ohquote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een uur reizen hoor. En moet zelf ook nog wat eten enzo.
jij bent niet iedereenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
iedereen begint meteen te janken
Jaquote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Uiteraard, want bij een ander is het wel leuk.
[..]
|Zie je gewoon nu pas dat ik er ook ben?
Doe maar een glas danquote:
Niet mijn schatje? Ik weet niet of ik hier verdrietig over moet zijn of hier een taart met heel veel kaarsjes voor moet kopenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja altijd makkelijk, schuiven.
Een week terug zeg ik er wat van en iedereen begint meteen te janken dat dat helemaal niet zo is. Nu zegt iemand anders het en is opeens iedereen het ermee eens, ga toch weg![]()
Oh en je "schatje" ben ik bij lange na niet
Houden zo jij!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet allemaal sletten.
Oh vandaarquote:
Moet je aan HW vragen, het is HW z'n waterquote:
Eet wel weer wat bij de BK.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een uur? Echt? OhDat wist ik niet
Maar goed, komt goed dan
Kan je niet onderweg bij de mac ofzo wat eten?
Daar heb je al sinds jaar en dag een toeslagkaartje voor nodig. Of het 'onzin' is is een 2e, maar het is in ieder geval een bekend gegevenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een onzin dat je niet met je OV-kaart in de internationale trein mag.![]()
Heeft die mevrouw aan de telefoon me ook uitgelegd ja. Ik wist het niet, want koop altijd retourtje eigenlijk en stap gewoon in de trein. Maar nu liep het anders en moest ik kaartje direct in de trein kopen. Maar goed, dat begrijp ik dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar heb je al sinds jaar en dag een toeslagkaartje voor nodig. Of het 'onzin' is is een 2e, maar het is in ieder geval een bekend gegeven
Ik wilde haar net over gaan halen!quote:
Via Amstel? Ehm... kan wel... ik kan je ook op Amstel oppikken? Ik moet toch met het OV, dus of ik nou naar Leidse of naar Amstel ga maakt niet heel veel uitquote:Op maandag 29 juni 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Eet wel weer wat bij de BK.Eens kijken of ik niet toevallig via Amstel sneller kan ofzo.
Wat een onzin. Ik ben gewoon hardstikke 'nieuw' hier, en je bent gewoon irritant. Klaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ja altijd makkelijk, schuiven.
Een week terug zeg ik er wat van en iedereen begint meteen te janken dat dat helemaal niet zo is. Nu zegt iemand anders het en is opeens iedereen het ermee eens, ga toch weg![]()
Oh en je "schatje" ben ik bij lange na niet
Hoe hoog was die boete dan (misschien dat je het al gemeld had maar heb het gemist dan)?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
Heeft die mevrouw aan de telefoon me ook uitgelegd ja. Ik wist het niet, want koop altijd retourtje eigenlijk en stap gewoon in de trein. Maar nu liep het anders en moest ik kaartje direct in de trein kopen. Maar goed, dat begrijp ik dan.
Het ging me meer om de boete.
Oh ja, goeie. Gaat daar elk kwartier een trein naar toe.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef Pien85 het volgende:
Oh, Q... Via Zuid is misschien handiger, dan kun je daar de 5 pakken, maar weet niet zeker of er vanaf utrecht een trein naar zuid gaat...
Das veel makkelijker, dan pak je daar gewoon de 5 naar Leidse ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, goeie. Gaat daar elk kwartier een trein naar toe.
HW mag ik alsjeblieft een glasje water?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh vandaar
[..]
Moet je aan HW vragen, het is HW z'n water
Ach ik heb geen OV meer dus tsja dan krijg je dat.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar heb je al sinds jaar en dag een toeslagkaartje voor nodig. Of het 'onzin' is is een 2e, maar het is in ieder geval een bekend gegeven
Dankjewelquote:
get a roomquote:Op maandag 29 juni 2009 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, goeie. Gaat daar elk kwartier een trein naar toe.
Zegt de moraalridder.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben gewoon hardstikke 'nieuw' hier, en je bent gewoon irritant. Klaar.
Ik was het nietquote:Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef Jimbo het volgende:
wie had ik gister nou een kusje op het voorhoofd gegeven ?was iemand van jullie toch ?
Tofquote:Op maandag 29 juni 2009 14:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik ga sletten dan laat ik het wel weten.![]()
Tja, tis nu een sport geworden van HW denk ik....quote:Iedereen wil mij altijd maar dronken voeren.
35 euro. Maar dat was in de trein van Roosendaal naar mijn dorp. Moest snel overstappen en geen tijd gehad kaartje te kopen. Gelijk naar conducteur gegaan maar dat maakt blijkbaar niets uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe hoog was die boete dan (misschien dat je het al gemeld had maar heb het gemist dan)?
niettus! Je had zelf gezegd dat je het wou proberen, ik was alleen maar zo lief om het voor je te halen! Ik haalde zelfs water voor je!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen wil mij altijd maar dronken voeren.
Ook zonder hoor. Als je een gewoon kaartje koopt en met de ICE naar Arnhem (ofzo) wil, moet je een toeslag van 1.50 ofzo betalen. Wel eens gedaan, gewoon omdat ik 'es in die ICE wou zitten.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik heb geen OV meer dus tsja dan krijg je dat.
jij was dr dan ook nietquote:
Waarom?quote:
Ik kreeg een kusjequote:Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef Jimbo het volgende:
wie had ik gister nou een kusje op het voorhoofd gegeven ?was iemand van jullie toch ?
Nou, jij en box waren ook lekker aan het emmeren erover.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof![]()
[..]
Tja, tis nu een sport geworden van HW denk ik....
Met drank op is de wereld een stuk leuker.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen wil mij altijd maar dronken voeren.
Ach, zo erg is hij nou ook weer niet hoor... Hij heeft zo eens in de zoveel tijd een uitspatting en is 'ie zwaar irritant maar voor de rest valt hij wel mee.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben gewoon hardstikke 'nieuw' hier, en je bent gewoon irritant. Klaar.
was jij het ?quote:
Oneensquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met drank op is de wereld een stuk leuker.
Tja. Het zijn wel klotebedragen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
35 euro. Maar dat was in de trein van Roosendaal naar mijn dorp. Moest snel overstappen en geen tijd gehad kaartje te kopen. Gelijk naar conducteur gegaan maar dat maakt blijkbaar niets uit.
Maar dat geld krijg ik nu dus terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |