Nou danquote:
Die muziek vind ik ook nutteloos, kan ik toch niet luisterenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind die agenda in de OP zo nutteloos... Als we minimeets gaan vermelden zijn we nog wel even bezig..
Dat.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind die agenda in de OP zo nutteloos... Als we minimeets gaan vermelden zijn we nog wel even bezig..
Ikke, maar niet op graspopquote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft eigenlijk ook deo gekregen gisteren?
Da's waar ook. Nog even toiletspullen halen. Ik heb weer eens met mn domme hoofd mn toilettas laten staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft eigenlijk ook deo gekregen gisteren?
Dan ben ik maar een watje.quote:
Was jij ook op Graspop?quote:
Watjequote:Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een watje.Mijn gezondheid is mijn meer waard dan een biertje.
16.30.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou danTot hoe laat moet je eigenlijk werken enzo?
Here we go againquote:Op maandag 29 juni 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
Oja, en al zeg ik wat van dat lijstje in de OP breekt opeens de hel los, god damn hypocrites.....
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef Sp00k13 het volgende:
hehe dit nummer was waarschijnlijk gistern op pp ook wel toepasselijk geweest
Ja is het ook..quote:Op maandag 29 juni 2009 14:25 schreef JonKeL het volgende:
Die muziek vind ik ook nutteloos, kan ik toch niet luisteren
Goh, waar ZOU het nou aan liggen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
Oja, en al zeg ik wat van dat lijstje in de OP breekt opeens de hel los, god damn hypocrites.....
Ik heb ook waterquote:Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een watje.Mijn gezondheid is mijn meer waard dan een biertje.
Misschien moet je gewoon een keer proberen om niet ALLES op jezelf te betrekkenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
Begin je nou alweer over dat lijstje... kap er nou eens mee joh heb je niks beters te doen ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
Ja en? Problemen mee?quote:
Zo laat?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
16.30.Rond zeven in het park moet wel lukken denk ik.
Welk lijstje? Ik zie geen lijstje.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Begin je nou alweer over dat lijstje... kap er nou eens mee joh heb je niks beters te doen ofzo
En de TT ook, want dat had [sletjes] moeten zijnquote:
Schatje... denk je zo onderhand niet dat het aan jou ligt als iedereen altijd zo reageerd op JOUW posts?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
Ah gaan we zo beginnen, wel weer echt singles
je valt mensen aan, waarom doe je dat?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
Ah gaan we zo beginnen, wel weer echt singles
Wat ik al zei fucking hypocrieten.
Nee, we zijn niet allemaal sletten.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
En de TT ook, want dat had [sletjes] moeten zijn
Bronwater of kraanwater?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb ook water
[..]
Misschien moet je gewoon een keer proberen om niet ALLES op jezelf te betrekkenEn als dat niet lukt... je ziektekostenverzekeraar dekt vast de kosten voor iemand met wie je daar over kunt praten
en als we dat tegen KF zeiden... met zijn allen tegelijk.. ging die sedan me toch een partij meepraten!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Schatje... denk je zo onderhand niet dat het aan jou ligt als iedereen altijd zo reageerd op JOUW posts?
Pien!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Schatje... denk je zo onderhand niet dat het aan jou ligt als iedereen altijd zo reageerd op JOUW posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |