God is altijd en oneindig. Hij is de bron en het einde.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:04 schreef rival het volgende:
Zo een makkelijke vraag, Nee!
zo ja? hoe is hij dan ontstaan? ()
waarom wel?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Wat is de zin van het leven?
Wat was er eerder de kip of het ei?
Bestaat God?
[..]
Waarom niet?
Ja dusquote:
Wat vind jij niet romantisch aan kusjes geven in het vondelpark onder de ondergaande zon dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit een groot verschil tussen romantiek en dit hoor ripje
En het leven is weer een stukje zonnigerquote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
Had een lieve NS mevrouw aan de lijn
Krijg het geld van de boete van gisteren terug.
en zo hoort het ook na dat verhaal gelezen te hebben had ik echt iets van wtfquote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
Kan je die spanjood even mooi uitlachenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
Ow tof!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
Oh ik dacht dat je op het geslet op die meet doeldequote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat vind jij niet romantisch aan kusjes geven in het vondelpark onder de ondergaande zon dan?
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
Dat is wel romatisch inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat vind jij niet romantisch aan kusjes geven in het vondelpark onder de ondergaande zon dan?
En die zijn geheim zekerquote:
Ja zo kan ik het ook. Het onverklaarbare verklarenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
God is altijd en oneindig. Hij is de bron en het einde.
Ik zou je minimaal 16 geven.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarom wel?
Hij zei dat ik op een 14 jarige leek
Gelukkig was het de afgelopen helemaal niet warm.quote:
Ik schijn nog mazzel te hebben gehad. In theorie had die mevrouw in die internationale trein me ook al een boete moeten geven.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
en zo hoort het ook na dat verhaal gelezen te hebben had ik echt iets van wtf
Waarom kreeg je die boeten dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
Dus wie had er toch gelijk (ja zeg het maar)quote:Op maandag 29 juni 2009 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schijn nog mazzel te hebben gehad. In theorie had die mevrouw in die internationale trein me ook al een boete moeten geven.
Waarschuwing aan allen: Instappen zonder kaartje is sowieso boete, ook als je het eerlijk direct komt vertellen.![]()
Ben wel echt blij.
Hebben jullie toch echt zelf gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Er was niet veel sprake van romantiek gisteren nee, al had dat ook wel gemogen, erbij of zelfs ipv.
Mee eensquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Er was niet veel sprake van romantiek gisteren nee, al had dat ook wel gemogen, erbij of zelfs ipv.
Ipv wat?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Toen was ik niet aan het werkquote:Op maandag 29 juni 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die zijn geheim zeker![]()
[..]
Ja zo kan ik het ook. Het onverklaarbare verklaren![]()
[..]
Ik zou je minimaal 16 geven.![]()
[..]
Gelukkig was het de afgelopen helemaal niet warm.
Ah joh, zeikerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
roep je nu heel hardquote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
ja kan ik me wel voorstellen boetes zijn sowieso niet tofquote:Op maandag 29 juni 2009 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schijn nog mazzel te hebben gehad. In theorie had die mevrouw in die internationale trein me ook al een boete moeten geven.
Waarschuwing aan allen: Instappen zonder kaartje is sowieso boete, ook als je het eerlijk direct komt vertellen.![]()
Ben wel echt blij.
Oke even zoeken.quote:
Preciesquote:Op maandag 29 juni 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja zo kan ik het ook. Het onverklaarbare verklaren![]()
Ik ben blij dat ik jouw geslet gemist hebquote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Ludootjequote:
Ik ook nietquote:
Goed excuus om lekker wat te drinkenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik was op Graspop aan het smelten in de zon.
+1quote:Op maandag 29 juni 2009 14:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
PreciesIk ben absoluut niet gelovig, maar die kant van de discussie is altijd heel erg simpel
Hoiquote:
Heb je iemand zn geslet niet gemist dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw geslet gemist heb
....... Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je iemand zn geslet niet gemist dan?
Dat heb ik gedaan lekker gedronken.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goed excuus om lekker wat te drinken![]()
Was het leuk?
als je eten had gehad was dat nu toch weggelopen met die warmtequote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef halfbearad het volgende:
Zo, weer thuis.
Nog steeds een teringzooi en ik heb helemaal niks te eten in huis. Dat wordt dus ff inslaan. Morgen feest en vakantie uitstippelen!
Prima.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
LudootjeLang niet meer gezien!
Wij moeten nog eens gaan touren met bels en dawg heb ik gisteren met bels afgesproken
Ik dacht dat JIJ aan HW had gezeten enzoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
anders deden jullie dat niet allemaal toch?
Single zijn is wat dat betreft klote, ik heb niet echt een rede om m'n huis op te ruimenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef halfbearad het volgende:
Zo, weer thuis.
Nog steeds een teringzooi en ik heb helemaal niks te eten in huis. Dat wordt dus ff inslaan. Morgen feest en vakantie uitstippelen!
Oquote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw geslet gemist heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |