Toen was ik niet aan het werkquote:Op maandag 29 juni 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die zijn geheim zeker![]()
[..]
Ja zo kan ik het ook. Het onverklaarbare verklaren![]()
[..]
Ik zou je minimaal 16 geven.![]()
[..]
Gelukkig was het de afgelopen helemaal niet warm.
Ah joh, zeikerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Er was niet veel sprake van romantiek gisteren nee, al had dat ook wel gemogen, erbij of zelfs ipv.
roep je nu heel hardquote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Er was niet veel sprake van romantiek gisteren nee, al had dat ook wel gemogen, erbij of zelfs ipv.
ja kan ik me wel voorstellen boetes zijn sowieso niet tofquote:Op maandag 29 juni 2009 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schijn nog mazzel te hebben gehad. In theorie had die mevrouw in die internationale trein me ook al een boete moeten geven.
Waarschuwing aan allen: Instappen zonder kaartje is sowieso boete, ook als je het eerlijk direct komt vertellen.![]()
Ben wel echt blij.
Oke even zoeken.quote:
Preciesquote:Op maandag 29 juni 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja zo kan ik het ook. Het onverklaarbare verklaren![]()
Ik ben blij dat ik jouw geslet gemist hebquote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Ludootjequote:
Ik ook nietquote:
Goed excuus om lekker wat te drinkenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik was op Graspop aan het smelten in de zon.
+1quote:Op maandag 29 juni 2009 14:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
PreciesIk ben absoluut niet gelovig, maar die kant van de discussie is altijd heel erg simpel
Hoiquote:
Heb je iemand zn geslet niet gemist dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw geslet gemist heb
....... Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je iemand zn geslet niet gemist dan?
Dat heb ik gedaan lekker gedronken.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goed excuus om lekker wat te drinken![]()
Was het leuk?
als je eten had gehad was dat nu toch weggelopen met die warmtequote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef halfbearad het volgende:
Zo, weer thuis.
Nog steeds een teringzooi en ik heb helemaal niks te eten in huis. Dat wordt dus ff inslaan. Morgen feest en vakantie uitstippelen!
Prima.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
LudootjeLang niet meer gezien!
Wij moeten nog eens gaan touren met bels en dawg heb ik gisteren met bels afgesproken
Ik dacht dat JIJ aan HW had gezeten enzoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
anders deden jullie dat niet allemaal toch?
Single zijn is wat dat betreft klote, ik heb niet echt een rede om m'n huis op te ruimenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef halfbearad het volgende:
Zo, weer thuis.
Nog steeds een teringzooi en ik heb helemaal niks te eten in huis. Dat wordt dus ff inslaan. Morgen feest en vakantie uitstippelen!
Oquote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw geslet gemist heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |