Dat denk jij alleen maar hoor, ik vond je gezellig en soms nog best brutaal ookquote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben nogal gesloten soms bij mensen die ik niet zo goed ken. Heb vaak wel het gevoel dat ik er niet helemaal bij hoor ofzo. Het gaat niet zozeer of anderen het respecteren ofzo. Het is meer dat ik het zelf weleens lastig vind.
Ik vond de wijn best goed te drinken daar eigenlijk... de witte dan, iets anders drink ik nietquote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
De rosé vond ik erg scherp (ik proefde prik ofzo, don't know) en bij bier was het nog erger. De witte wijn kreeg ik ietsje beter weg. Ongeveer half mini flesje.
Deze?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar itt tot Lambrusco is dat ook gewoon nog steeds lekker. Chocolade + lekkere dessertwijn = beter dan seks (tenzij ik een tijdje droog sta).
Mocht je 'em te pakken kunnen krijgen dan moet je eens "Elysium Black Muscat" zien te vinden. Een soort rose dessertwijn met een lichte frambozensmaak. Best gekozen naam voor een dessertwijn ooit
Snap het gevoel wel hoor. Mensen worden toch losser en gezelliger met een paar slokken op (alcohol is gewoon een sociaal smeermiddel). En in veel gevallen is het lastig als iedereen bier of wijn drinkt en jij lust of geen alcohol of alleen mixjes die je dan dus zelf mag gaan halen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
Ben nogal gesloten soms bij mensen die ik niet zo goed ken. Heb vaak wel het gevoel dat ik er niet helemaal bij hoor ofzo. Het gaat niet zozeer of anderen het respecteren ofzo. Het is meer dat ik het zelf weleens lastig vind.
Ooit 1 slokje Pisang Anbon, weet niet meer wat ik daarvan vond. Gister slokje bier, half mini flesje wijn en amper een halfje rosé glas.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Hmm, je bent toch een kopie
Ik heb ooit 1 slok bier op en afgelopen zaterdag 2 slokken rosé![]()
Yup. Zie nu net dat die flessen 20E kosten, teringquote:
Ik had zo mijn momenten.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk jij alleen maar hoor, ik vond je gezellig en soms nog best brutaal ook.
Witte wijn ben ik niet zo kapot vanquote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dat hoeft dan geen 10E per fles te kosten (gaat me te ver voor een normale avond) maar bij de AH kun je voor 4-5E prima wijntjes kopen.Vind bijvoorbeeld de Cassiliero del Diablo Cabarnet Sauvignon (ben sowieso een fan van CS wijnen) erg jummie.
Kwa witte wijnen moet je trouwens de Torrontes wijn van Norton eens proberen. Argentijnse wijn, erg lekker.
Kalua? Of als het meer lichtbruin was iets van bailies ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef vencodark het volgende:
Ooit 1 slokje Pisang Anbon, weet niet meer wat ik daarvan vond. Gister slokje bier, half mini flesje wijn en amper een halfje rosé glas.Oh en ooit slokje dinges...weet ff de naam niet. Iets koffieachtigs met drank.
Tuurlijk ik hou je wel scherp hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had zo mijn momenten.Maar jij vroeg er gewoon om.
![]()
Wel tof dat je drank voor me haalde, ja ook het water.
Ja, dat dus. Weet niet of mensen altijd gezelliger worden maar vaak wat losser dus. En ik ben nogal verlegen enzo aangelegd dus ergens zou het geen kwaad kunnen als ik losser kwam. Is niet persé alcohol bij nodig maar bij vreemden wel iig. Onbekende blokkeren me soms beetje.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snap het gevoel wel hoor. Mensen worden toch losser en gezelliger met een paar slokken op (alcohol is gewoon een sociaal smeermiddel). En in veel gevallen is het lastig als iedereen bier of wijn drinkt en jij lust of geen alcohol of alleen mixjes die je dan dus zelf mag gaan halen.
Piennnquote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef Pien85 het volgende:
JannukJe kaartje hangt op t prikbord thuis
Ben zelf veel meer van rood inderdaad. Ligt aan het seizoen en wat ik eet. Als het warm is en ik dorst heb drink ik liever bier of wit/roso, bij het eten liever rood (tenzij ik vis of kip eet).quote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef mrbox het volgende:
Witte wijn ben ik niet zo kapot vanwijn weken bij gall en gall
![]()
CS
Bayles.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kalua? Of als het meer lichtbruin was iets van bailies ofzo.
Ja, je hebt goed voor me gezorgd.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk ik hou je wel scherp hoor.
Ik had het beloofd.
Normaal ben ik niet zo lief hoorquote:
Ja. Dit is trouwens echt heel goedkope wijn. Maar lekker.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. Zie nu net dat die flessen 20E kosten, tering![]()
Die heb ik dus van m'n werk gekregen in 't kerstpakket
Nja, je bent zoals je bent toch...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben het net pas gaan waarderen en heb ook een aardige collega die de koopjes door mailtquote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben zelf veel meer van rood inderdaad. Ligt aan het seizoen en wat ik eet. Als het warm is en ik dorst heb drink ik liever bier of wit/roso, bij het eten liever rood (tenzij ik vis of kip eet).
quote:
Ik ben ook niet bepaald zo extrovert dat ik midden in een groep vreemden duik ofzo, dus ik snap 't echt wel. Ik kom uit Twense dus bier is me daar met de paplepel ingegoten maar wijn heb ik op zich moeten leren drinken. Zelf ben ik dus ook gewoon met Lambrusco begonnen, dat drinkt heel makkelijk weg. Je ziet sowieso bij studentes aan de wijn in welk jaar ze zitten. Sjaars drinken Lambrusco, daarna gaan ze over op JP Chenet en daarna zitten ze aan de serieuzere droge witte wijnenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat dus. Weet niet of mensen altijd gezelliger worden maar vaak wat losser dus. En ik ben nogal verlegen enzo aangelegd dus ergens zou het geen kwaad kunnen als ik losser kwam. Is niet persé alcohol bij nodig maar bij vreemden wel iig. Onbekende blokkeren me soms beetje.
Je kan jezelf aanpassen. helemaal als je niet tevreden bent kan je daar iets aan doen. je hoeft niet te blijven wie je bent. tenzij je dat wilt natuurlijk, dan blijf je zoquote:
Maybe, maar ben er niet zo tevreden mee. En waar je niet tevreden mee bent, daar kan je proberen aan te werken.quote:
Ik vind het goed dat je het een keer probeert. Maar geef niet op, evenementenwijn is gewoon bocht en de eerste is nooit lekker. Ben het dan ook met Catbert eens. Het wordt lekkerder, ik riep ook altijd dat ik wijnquote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef vencodark het volgende:
De rosé vond ik erg scherp (ik proefde prik ofzo, don't know) en bij bier was het nog erger. De witte wijn kreeg ik ietsje beter weg. Ongeveer half mini flesje.
Dat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan jezelf aanpassen. helemaal als je niet tevreden bent kan je daar iets aan doen. je hoeft niet te blijven wie je bent. tenzij je dat wilt natuurlijk, dan blijf je zo
Ja, dat helpt ook echt als je tussen een groep vreemden staat die wel plezier hebbenquote:
Hoi Jannukquote:
Ga ook niet opgeven. Al had ik het met dat flesje wijn wel gehad op een gegeven momentquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat je het een keer probeert. Maar geef niet op, evenementenwijn is gewoon bocht en de eerste is nooit lekker. Ben het dan ook met Catbert eens. Het wordt lekkerder, ik riep ook altijd dat ik wijnvond.
Er aan werken wel, maar waarom met alcohol? Ik was vroeger ook altijd stil en verlegen enzo... denk dat de mensen die mij gisteren gezien hebben zich dat niet meer kunnen voorstellen... En ja, pas bij Guus dronk ik mijn eerste wijntje van de avond, daarvoor was ik dus gewoon nuchterquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe, maar ben er niet zo tevreden mee. En waar je niet tevreden mee bent, daar kan je proberen aan te werken.
Heel goedquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef vencodark het volgende:
Maybe, maar ben er niet zo tevreden mee. En waar je niet tevreden mee bent, daar kan je proberen aan te werken.
heeej tijnquote:
+1quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan jezelf aanpassen. helemaal als je niet tevreden bent kan je daar iets aan doen. je hoeft niet te blijven wie je bent. tenzij je dat wilt natuurlijk, dan blijf je zo
Hahaha jij stil en verlegenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er aan werken wel, maar waarom met alcohol? Ik was vroeger ook altijd stil en verlegen enzo... denk dat de mensen die mij gisteren gezien hebben zich dat niet meer kunnen voorstellen... En ja, pas bij Guus dronk ik mijn eerste wijntje van de avond, daarvoor was ik dus gewoon nuchter
Nee, niet alleen met alcohol. Ben al end gekomen zonder een slok te nemen. Dat ik gister naar parkpop ben gegaan, dat had ik paar jaar terug nooit gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er aan werken wel, maar waarom met alcohol? Ik was vroeger ook altijd stil en verlegen enzo... denk dat de mensen die mij gisteren gezien hebben zich dat niet meer kunnen voorstellen... En ja, pas bij Guus dronk ik mijn eerste wijntje van de avond.
Hoe gek het ook klinkt, de setting helpt ook vaak mee aan de smaak.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
Ga ook niet opgeven. Al had ik het met dat flesje wijn wel gehad op een gegeven momentNa elke slok nam ik weer een slok water.
Koop serieus eens een fles lambrusco. Kost maar iets van 1.5E ofzo dus als je 't niet lust is het geen probleem. Zorg dat 'ie goed koud is (vaak is die evenementenwijn halflauw en d'r is weinig ranziger dan lauw bier/wijn) en ga als je TV zit te kijken dat eens doen met een glaasje lambrusco in plaats van wat je normaal drinkt. Zou zomaar eens kunnen dat je 't lekker gaat vindenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
Ga ook niet opgeven. Al had ik het met dat flesje wijn wel gehad op een gegeven momentNa elke slok nam ik weer een slok water.
Als je het maar rustig aan doet, goed eten en zorg dat er mensen bij zijn waar je een beetje op kan vertrouwenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
1. ik drink geen alcoholquote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm vind het ZO dom dat wanneer je tijdens het uitgaan een 'baco lul' of een 'bessen wijf' bij je hebt
Iedereen legt 50 euro in, de baco lul en het bessen wijf ook...
Iedereen besteldt bier, maar hun willen persé duurdere drankjes zoals baco en bessen
Als je geen bier lust weet je dat van te voren, dus leg dan ook van te voren meer geld in!
Hoe doen jullie het eigenlijk met uitgaan ?
Rondjes, potten of ieder voor zich?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm vind het ZO dom dat wanneer je tijdens het uitgaan een 'baco lul' of een 'bessen wijf' bij je hebt
Iedereen legt 50 euro in, de baco lul en het bessen wijf ook...
Iedereen besteldt bier, maar hun willen persé duurdere drankjes zoals baco en bessen
Als je geen bier lust weet je dat van te voren, dus leg dan ook van te voren meer geld in!
Vrijwel iedereen drinkt bier. Wijn, bier en frist is ongeveer even duur. Mensen die duurder spul willen halen dat zelf.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed wel heel rustig aan he.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het maar rustig aan doet, goed eten en zorg dat er mensen bij zijn waar je een beetje op kan vertrouwen.
Haha ja, ik WAS ooit stil en verlegen, kan men zich nu niet meer voorstellenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha jij stil en verlegenje stapte zelfs op me af
Je bent goed bezigquote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, niet alleen met alcohol. Ben al end gekomen zonder een slok te nemen. Dat ik gister naar parkpop ben gegaan, dat had ik paar jaar terug nooit gedaan.
Dus het gaat met stapjes en zie hoever ik ergens mee kom. Ik ben heel verlegen in groepen en onbekenden. Vind dat heel moeilijk. Alcohol kan je soms net wat losser maken. Niet zodanig dat ik nu aangeschoten en dronken wil worden hoor. Maar gewoon, beetje iets nieuws proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |