quote:
Ik ben ook niet bepaald zo extrovert dat ik midden in een groep vreemden duik ofzo, dus ik snap 't echt wel. Ik kom uit Twense dus bier is me daar met de paplepel ingegoten maar wijn heb ik op zich moeten leren drinken. Zelf ben ik dus ook gewoon met Lambrusco begonnen, dat drinkt heel makkelijk weg. Je ziet sowieso bij studentes aan de wijn in welk jaar ze zitten. Sjaars drinken Lambrusco, daarna gaan ze over op JP Chenet en daarna zitten ze aan de serieuzere droge witte wijnenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat dus. Weet niet of mensen altijd gezelliger worden maar vaak wat losser dus. En ik ben nogal verlegen enzo aangelegd dus ergens zou het geen kwaad kunnen als ik losser kwam. Is niet persé alcohol bij nodig maar bij vreemden wel iig. Onbekende blokkeren me soms beetje.
Je kan jezelf aanpassen. helemaal als je niet tevreden bent kan je daar iets aan doen. je hoeft niet te blijven wie je bent. tenzij je dat wilt natuurlijk, dan blijf je zoquote:
Maybe, maar ben er niet zo tevreden mee. En waar je niet tevreden mee bent, daar kan je proberen aan te werken.quote:
Ik vind het goed dat je het een keer probeert. Maar geef niet op, evenementenwijn is gewoon bocht en de eerste is nooit lekker. Ben het dan ook met Catbert eens. Het wordt lekkerder, ik riep ook altijd dat ik wijnquote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef vencodark het volgende:
De rosé vond ik erg scherp (ik proefde prik ofzo, don't know) en bij bier was het nog erger. De witte wijn kreeg ik ietsje beter weg. Ongeveer half mini flesje.
Dat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan jezelf aanpassen. helemaal als je niet tevreden bent kan je daar iets aan doen. je hoeft niet te blijven wie je bent. tenzij je dat wilt natuurlijk, dan blijf je zo
Ja, dat helpt ook echt als je tussen een groep vreemden staat die wel plezier hebbenquote:
Hoi Jannukquote:
Ga ook niet opgeven. Al had ik het met dat flesje wijn wel gehad op een gegeven momentquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat je het een keer probeert. Maar geef niet op, evenementenwijn is gewoon bocht en de eerste is nooit lekker. Ben het dan ook met Catbert eens. Het wordt lekkerder, ik riep ook altijd dat ik wijnvond.
Er aan werken wel, maar waarom met alcohol? Ik was vroeger ook altijd stil en verlegen enzo... denk dat de mensen die mij gisteren gezien hebben zich dat niet meer kunnen voorstellen... En ja, pas bij Guus dronk ik mijn eerste wijntje van de avond, daarvoor was ik dus gewoon nuchterquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe, maar ben er niet zo tevreden mee. En waar je niet tevreden mee bent, daar kan je proberen aan te werken.
Heel goedquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef vencodark het volgende:
Maybe, maar ben er niet zo tevreden mee. En waar je niet tevreden mee bent, daar kan je proberen aan te werken.
heeej tijnquote:
+1quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan jezelf aanpassen. helemaal als je niet tevreden bent kan je daar iets aan doen. je hoeft niet te blijven wie je bent. tenzij je dat wilt natuurlijk, dan blijf je zo
Hahaha jij stil en verlegenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er aan werken wel, maar waarom met alcohol? Ik was vroeger ook altijd stil en verlegen enzo... denk dat de mensen die mij gisteren gezien hebben zich dat niet meer kunnen voorstellen... En ja, pas bij Guus dronk ik mijn eerste wijntje van de avond, daarvoor was ik dus gewoon nuchter
Nee, niet alleen met alcohol. Ben al end gekomen zonder een slok te nemen. Dat ik gister naar parkpop ben gegaan, dat had ik paar jaar terug nooit gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er aan werken wel, maar waarom met alcohol? Ik was vroeger ook altijd stil en verlegen enzo... denk dat de mensen die mij gisteren gezien hebben zich dat niet meer kunnen voorstellen... En ja, pas bij Guus dronk ik mijn eerste wijntje van de avond.
Hoe gek het ook klinkt, de setting helpt ook vaak mee aan de smaak.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
Ga ook niet opgeven. Al had ik het met dat flesje wijn wel gehad op een gegeven momentNa elke slok nam ik weer een slok water.
Koop serieus eens een fles lambrusco. Kost maar iets van 1.5E ofzo dus als je 't niet lust is het geen probleem. Zorg dat 'ie goed koud is (vaak is die evenementenwijn halflauw en d'r is weinig ranziger dan lauw bier/wijn) en ga als je TV zit te kijken dat eens doen met een glaasje lambrusco in plaats van wat je normaal drinkt. Zou zomaar eens kunnen dat je 't lekker gaat vindenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
Ga ook niet opgeven. Al had ik het met dat flesje wijn wel gehad op een gegeven momentNa elke slok nam ik weer een slok water.
Als je het maar rustig aan doet, goed eten en zorg dat er mensen bij zijn waar je een beetje op kan vertrouwenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
1. ik drink geen alcoholquote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm vind het ZO dom dat wanneer je tijdens het uitgaan een 'baco lul' of een 'bessen wijf' bij je hebt
Iedereen legt 50 euro in, de baco lul en het bessen wijf ook...
Iedereen besteldt bier, maar hun willen persé duurdere drankjes zoals baco en bessen
Als je geen bier lust weet je dat van te voren, dus leg dan ook van te voren meer geld in!
Hoe doen jullie het eigenlijk met uitgaan ?
Rondjes, potten of ieder voor zich?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm vind het ZO dom dat wanneer je tijdens het uitgaan een 'baco lul' of een 'bessen wijf' bij je hebt
Iedereen legt 50 euro in, de baco lul en het bessen wijf ook...
Iedereen besteldt bier, maar hun willen persé duurdere drankjes zoals baco en bessen
Als je geen bier lust weet je dat van te voren, dus leg dan ook van te voren meer geld in!
Vrijwel iedereen drinkt bier. Wijn, bier en frist is ongeveer even duur. Mensen die duurder spul willen halen dat zelf.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed wel heel rustig aan he.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het maar rustig aan doet, goed eten en zorg dat er mensen bij zijn waar je een beetje op kan vertrouwen.
Haha ja, ik WAS ooit stil en verlegen, kan men zich nu niet meer voorstellenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha jij stil en verlegenje stapte zelfs op me af
Je bent goed bezigquote:Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, niet alleen met alcohol. Ben al end gekomen zonder een slok te nemen. Dat ik gister naar parkpop ben gegaan, dat had ik paar jaar terug nooit gedaan.
Dus het gaat met stapjes en zie hoever ik ergens mee kom. Ik ben heel verlegen in groepen en onbekenden. Vind dat heel moeilijk. Alcohol kan je soms net wat losser maken. Niet zodanig dat ik nu aangeschoten en dronken wil worden hoor. Maar gewoon, beetje iets nieuws proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |