Wat dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dat is goedweet ik al een leuk cadeautje!
Nietusquote:
Eensch, ik drink ook geen bier. Vind er niks aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dunno?
Waarom zou je iets gaan drinken wat je moet leren te drinken?Is dan meer een sociaal iets volgens mij, iedereen drinkt bier en lust graag bier dus dat moet je ook maar lusten of zo. Ik heb nu zoiets van als ik iets tegenkom wat wél lekker is, ala, maar 't hoeft niet van mij iig.
Er is nog hoop dusquote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, ik vind bier inmiddels niet meer zo vies dat ik er van over mijn nek ga, kwam ik gisteren achter
Ik wil best alcohol leren drinken, gewoon ook om wat losser ofzo te komen. Heb weleens het idee dat ik echt wat mis ofzo. Kweet niet. Maar gister dus wat dingen geprobeerd. Maar niets leeggedronken.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dunno?
Waarom zou je iets gaan drinken wat je moet leren te drinken?Is dan meer een sociaal iets volgens mij, iedereen drinkt bier en lust graag bier dus dat moet je ook maar lusten of zo. Ik heb nu zoiets van als ik iets tegenkom wat wél lekker is, ala, maar 't hoeft niet van mij iig.
Bier is w'el viesquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nietus
Ik vind alleen rode wijn opzich lekkerder dan bier omdat het een complexere smaak heeft. En je wordt er erg plezierig dronken vanHeb wel eens van die avonden dat ik voor de TV 'perongeluk' een flesje rood helemaal wegwerk (ah, een glaasje, aaah...nog een. och...kan er best...hic...nog eentje doen)
Mits goede rode wijnquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nietus
Ik vind alleen rode wijn opzich lekkerder dan bier omdat het een complexere smaak heeft. En je wordt er erg plezierig dronken vanHeb wel eens van die avonden dat ik voor de TV 'perongeluk' een flesje rood helemaal wegwerk (ah, een glaasje, aaah...nog een. och...kan er best...hic...nog eentje doen)
ow wacht, je hebt al een cadeautje gekregen....quote:
Jij drinkt helemaal geen alcohol?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil best alcohol leren drinken, gewoon ook om wat losser ofzo te komen. Heb weleens het idee dat ik echt wat mis ofzo. Kweet niet. Maar gister dus wat dingen geprobeerd. Maar niets leeggedronken.
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow wacht, je hebt al een cadeautje gekregen....
Dat is dus complete onzin.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef erikje14 het volgende:
Waarom zou je geen drinken om wat losser te worden? Zo ben je toch gewoon en als je dat niet wil kunnen andere dat toch ook gewoon respecteren?..quote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil best alcohol leren drinken, gewoon ook om wat losser ofzo te komen. Heb weleens het idee dat ik echt wat mis ofzo. Kweet niet. Maar gister dus wat dingen geprobeerd. Maar niets leeggedronken.
Nee, nooit echt gedaan eigenlijk. Vroeger niet en nu ook nooit. Maar gister dus eens wat dingen geprobeerd.quote:
Je moet alleen drinken omdat je het lekker vindt niet om andere dingen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar t beviel niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nooit echt gedaan eigenlijk. Vroeger niet en nu ook nooit. Maar gister dus eens wat dingen geprobeerd.
Ach zo, ik zag dat m'n maat nog een goed gevulde kast heeft met allerhande rommel wat ik nog nooit op hebquote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben nogal gesloten soms bij mensen die ik niet zo goed ken. Heb vaak wel het gevoel dat ik er niet helemaal bij hoor ofzo. Het gaat niet zozeer of anderen het respecteren ofzo. Het is meer dat ik het zelf weleens lastig vind.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan drinken om wat losser te worden? Zo ben je toch gewoon en als je dat niet wil kunnen andere dat toch ook gewoon respecteren?..
Inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je geen drinken om wat losser te worden? Zo ben je toch gewoon en als je dat niet wil kunnen andere dat toch ook gewoon respecteren?..
Natuurlijk. En dat hoeft dan geen 10E per fles te kosten (gaat me te ver voor een normale avond) maar bij de AH kun je voor 4-5E prima wijntjes kopen.Vind bijvoorbeeld de Cassiliero del Diablo Cabarnet Sauvignon (ben sowieso een fan van CS wijnen) erg jummie.quote:
Hmm, je bent toch een kopiequote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nooit echt gedaan eigenlijk. Vroeger niet en nu ook nooit. Maar gister dus eens wat dingen geprobeerd.
De rosé vond ik erg scherp (ik proefde prik ofzo, don't know) en bij bier was het nog erger. De witte wijn kreeg ik ietsje beter weg. Ongeveer half mini flesje.quote:
Dat ben ik ook. Alcohol veranderd daar bij mij echt niets aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben nogal gesloten soms bij mensen die ik niet zo goed ken. Heb vaak wel het gevoel dat ik er niet helemaal bij hoor ofzo. Het gaat niet zozeer of anderen het respecteren ofzo. Het is meer dat ik het zelf weleens lastig vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |