Zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb mijn A diploma gehaald door in het water te springen en vervolgens binnen 3 seconden te kotsen.
En ja dat staat op tape![]()
Haha, beter van nietquote:
Daar zal nu nog over gepraat worden in het zwembad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb mijn A diploma gehaald door in het water te springen en vervolgens binnen 3 seconden te kotsen.
En ja dat staat op tape![]()
Dat dusquote:Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef norich het volgende:
Ik was wel zenuwachtig ja. Vooral onder water zwemmen vond ik eng. Ik zwom ook altijd scheef omdat ik niet onder water durfde te kijken
en daardoor kwamen je voeten steeds omhoogquote:Op woensdag 14 april 2010 02:31 schreef zoefschildpad het volgende:
Heb maar 1 keer afgezwommen, nooit mijn B gehaald. Maar ja, ik bleef drijven, als ik probeerde rechtdoor te zwemmen kwam ik te vroeg boven en als ik naar beneden probeerde te zwemmen gingen mijn voeten omhoog. snapte er nooit iets van waarom de rest dat allemaal wel kon...
Achteraf blijkt dat ik een chloor intolerantie heb, maar daar kwam ik pas 14 jaar later achter...
Blijven drijven vanwege chloor intolerantiequote:Op woensdag 14 april 2010 02:31 schreef zoefschildpad het volgende:
Heb maar 1 keer afgezwommen, nooit mijn B gehaald. Maar ja, ik bleef drijven, als ik probeerde rechtdoor te zwemmen kwam ik te vroeg boven en als ik naar beneden probeerde te zwemmen gingen mijn voeten omhoog. snapte er nooit iets van waarom de rest dat allemaal wel kon...
Achteraf blijkt dat ik een chloor intolerantie heb, maar daar kwam ik pas 14 jaar later achter...
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef ebke het volgende:
Ik vond de zwemlessen sowieso al eng. Wij hadden een heel gemene badmeester![]()
![]()
En als je niet luisterde, dan werd je in het water gegooid, en moest je maar kijken hoe of je niet verzoop.
Benno?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:13 schreef Viper23rd het volgende:
Ik kan er neits meer van herinneren, maar mijn ouders vertellen dat ik vroeger het hele huis bij elkaar schreeuwde en dat ik niet naar "semshool" (zwemschool) wilde gaan. Ik had dan ook echt een vreselijke man als leraar, dat gaven zij ook toe. Toen ben ik overgezet en ging het beter, maar ik heb er geen trauma van opgelopen, ben zelfs een heuze waterrat. Heerlijk, zwemmen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb een zout intolerantie, daar kwam ik achter toen ik op vakantie was bij de Dode Zee
Daar moest ook aan denken maar hij woont niet in de buurt volgens mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |