Als je van leedvermaak houdt dan verricht het aanblik van mijn tronie wonderen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kreeg gister een opmerking naar mijn hoofd dat " er volgens hem weinig dingen zijn, die mij doen lachen".
Zolang je maar uit mijn zij blijftquote:
aanstellerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je maar uit mijn zij blijft
Pien is helemaal ontketend hier na gisterquote:
Valt mee hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 13:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Pien is helemaal ontketend hier na gister
Behalve massagepijnquote:
Oeh ja, en het was met allemaal mensen die op een normale manier met elkaar communiceerden, wat eng!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks gemist zo te horen, ja een zuipfestijn
*schrikt.quote:
Ik kan er niks aan doen dat ik heel gevoelig ben!quote:
Jaha, mooie lach.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:13 schreef HeatWave het volgende:
maar als venco dan lacht, dan breekt de zon door.
Ja dat is te moeilijk voor mequote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh ja, en het was met allemaal mensen die op een normale manier met elkaar communiceerden, wat eng!
Gek mens !quote:Op maandag 29 juni 2009 13:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt mee hoorIk wilde alleen even gillen...
Klopt, dat moet je gisteren ook wel gemerkt hebbenquote:
Ja!quote:
Dat hoef je hier denk ik niet uit te leggen.quote:
Er waren idd mensen die jou gek vonden doen op het laatst jaquote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt, dat moet je gisteren ook wel gemerkt hebben
Ja, geen tijd om PM verslag te doen dus? Huh? Huh?quote:
Je had gisteren een voorproefje kunnen geven, nu moet je weer een jaar wachtenquote:
Oh....was het zo duidelijk dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoef je hier denk ik niet uit te leggen.
viel best meequote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er waren idd mensen die jou gek vonden doen op het laatst ja.
Ik heb je maar kort gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt, dat moet je gisteren ook wel gemerkt hebben
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er waren idd mensen die jou gek vonden doen op het laatst ja.
je werd al genoeg geknuffeldquote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je had gisteren een voorproefje kunnen geven, nu moet je weer een jaar wachten
Ben net thuis johquote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, geen tijd om PM verslag te doen dus? Huh? Huh?
Booskijkers aller landen verenigt uquote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
maar van wie dan? Dan weet ik wie ik moet ontwijken als ik ooit op een meet ben
Ik verwacht een epistel van minimaal 2 pagina's tekst, exclusief (onthullende) illustraties dus!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben net thuis johEn moet er zo alweer vandoor
Maar wel tof.quote:
en waarom denk jij dat je dat gaat krijgen?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik verwacht een epistel van minimaal 2 pagina's tekst, exclusief (onthullende) illustraties dus!
Ik ben dan ook knuffelbaarquote:
Ik heb lekker al een lijstje update PM gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik verwacht een epistel van minimaal 2 pagina's tekst, exclusief (onthullende) illustraties dus!
Ja.quote:
Forward? Pretty please? With sugar on top?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb lekker al een lijstje update PM gehad
Kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
en waarom denk jij dat je dat gaat krijgen?
Thrust special.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
maar van wie dan? Dan weet ik wie ik moet ontwijken als ik ooit op een meet ben
Ow dat is balen.. jah je hebt een leuke dag gemist..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen natuurlijkDie afspraak waardoor ik gister niet naar PP kon gaan ging niet door, en ik lees hier dat 't erg gezellig was, dus dat steekt een beetje
Hoiquote:
Geen interesse want ik sta er toch niet op.quote:
Ik ook, maar ik heb nog de troost dat ik van niks wist tot ik vandaag kwam buurten hierquote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is balen.. jah je hebt een leuke dag gemist..
Waarom?quote:
quote:
Lijkt mij nog ergerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ook, maar ik heb nog de troost dat ik van niks wist tot ik vandaag kwam buurten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |