Waar ging het dan wel over, lullo?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ze nou nieuwsgierig was geweest, had ze misschien wel gekomen
Kreeg gister een opmerking naar mijn hoofd dat " er volgens hem weinig dingen zijn, die mij doen lachen".quote:Op maandag 29 juni 2009 13:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ging het dan wel over, lullo?
quote:
dat dusquote:
pjin is fijnquote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de pijnkreten van iemand anders gehoord. Nee bedankt dus
maar van wie dan? Dan weet ik wie ik moet ontwijken als ik ooit op een meet benquote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kreeg gister een opmerking naar mijn hoofd dat " er volgens hem weinig dingen zijn, die mij doen lachen".
Als je van leedvermaak houdt dan verricht het aanblik van mijn tronie wonderen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kreeg gister een opmerking naar mijn hoofd dat " er volgens hem weinig dingen zijn, die mij doen lachen".
Zolang je maar uit mijn zij blijftquote:
aanstellerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je maar uit mijn zij blijft
Pien is helemaal ontketend hier na gisterquote:
Valt mee hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 13:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Pien is helemaal ontketend hier na gister
Behalve massagepijnquote:
Oeh ja, en het was met allemaal mensen die op een normale manier met elkaar communiceerden, wat eng!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks gemist zo te horen, ja een zuipfestijn
*schrikt.quote:
Ik kan er niks aan doen dat ik heel gevoelig ben!quote:
Jaha, mooie lach.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:13 schreef HeatWave het volgende:
maar als venco dan lacht, dan breekt de zon door.
Ja dat is te moeilijk voor mequote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh ja, en het was met allemaal mensen die op een normale manier met elkaar communiceerden, wat eng!
Gek mens !quote:Op maandag 29 juni 2009 13:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt mee hoorIk wilde alleen even gillen...
Klopt, dat moet je gisteren ook wel gemerkt hebbenquote:
Ja!quote:
Dat hoef je hier denk ik niet uit te leggen.quote:
Er waren idd mensen die jou gek vonden doen op het laatst jaquote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt, dat moet je gisteren ook wel gemerkt hebben
Ja, geen tijd om PM verslag te doen dus? Huh? Huh?quote:
Je had gisteren een voorproefje kunnen geven, nu moet je weer een jaar wachtenquote:
Oh....was het zo duidelijk dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoef je hier denk ik niet uit te leggen.
viel best meequote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er waren idd mensen die jou gek vonden doen op het laatst ja.
Ik heb je maar kort gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt, dat moet je gisteren ook wel gemerkt hebben
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er waren idd mensen die jou gek vonden doen op het laatst ja.
je werd al genoeg geknuffeldquote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je had gisteren een voorproefje kunnen geven, nu moet je weer een jaar wachten
Ben net thuis johquote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, geen tijd om PM verslag te doen dus? Huh? Huh?
Booskijkers aller landen verenigt uquote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
maar van wie dan? Dan weet ik wie ik moet ontwijken als ik ooit op een meet ben
Ik verwacht een epistel van minimaal 2 pagina's tekst, exclusief (onthullende) illustraties dus!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben net thuis johEn moet er zo alweer vandoor
Maar wel tof.quote:
en waarom denk jij dat je dat gaat krijgen?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik verwacht een epistel van minimaal 2 pagina's tekst, exclusief (onthullende) illustraties dus!
Ik ben dan ook knuffelbaarquote:
Ik heb lekker al een lijstje update PM gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik verwacht een epistel van minimaal 2 pagina's tekst, exclusief (onthullende) illustraties dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |