Ja.quote:
Forward? Pretty please? With sugar on top?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb lekker al een lijstje update PM gehad
Kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
en waarom denk jij dat je dat gaat krijgen?
Thrust special.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
maar van wie dan? Dan weet ik wie ik moet ontwijken als ik ooit op een meet ben
Ow dat is balen.. jah je hebt een leuke dag gemist..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen natuurlijkDie afspraak waardoor ik gister niet naar PP kon gaan ging niet door, en ik lees hier dat 't erg gezellig was, dus dat steekt een beetje
Hoiquote:
Geen interesse want ik sta er toch niet op.quote:
Ik ook, maar ik heb nog de troost dat ik van niks wist tot ik vandaag kwam buurten hierquote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is balen.. jah je hebt een leuke dag gemist..
Waarom?quote:
quote:
Lijkt mij nog ergerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ook, maar ik heb nog de troost dat ik van niks wist tot ik vandaag kwam buurten hier.
ja ben heel erg opgeschoten, de helft is behangen nu..en de andere helft is kaal..dus van de week de laatste helft behangen en dan nog ff geld sparen om verf te kopen en dan kan ik de plintjes en kozijnen gaan verven en dan is de woonkamer weer klaarquote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nog wat kunnen doen aan je huisje afgelopen weekend? Of was het te warm daarvoor?
[..]
Geen interesse want ik sta er toch niet op.
Ja. Ach. Aan de andere kant was het sowieso geen goed idee vanwege die muur die ik gekopt heb vrijdag, heb gewoon een lichte hersenschudding, wat betekent dat bier drinken geen geweldig goed idee is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow dat is balen.. jah je hebt een leuke dag gemist..
Mja, de TT's wekten mijn nieuwsgierigheidquote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt mij nog erger
Had je beter nog even niet kunnen buurten
Bier na een kopstoot is geen goede combi?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja. Ach. Aan de andere kant was het sowieso geen goed idee vanwege die muur die ik gekopt heb vrijdag, heb gewoon een lichte hersenschudding, wat betekent dat bier drinken geen geweldig goed idee is.
Vrijdag overigens wel een date geregeld. Was on a roll vrijdag, moet vaker m'n kop stoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |